klassieke muziek
-
Opa Brombeer
-
Opa Brombeer

Interpretatie van de tekst . . Alternatieve teksten . . Biografie Ralph Vaughan Williams
Luister nu naar Fantasia on Greensleeves, for harp, flute and strings van Ralph VAUGHAN WILLIAMS.
Solisten zijn Joseph Scheer en Minsun Choi, violen, Caroline Castleton, altviool, Sean Neidlinger, cello, Aaron Doty, contrabas, Adria Sternstein Foster, fluit, en Susan Robinson, harp
-
Opa Brombeer
victorievictorie schreef:groet,
il kan niets meer beluisteren op de site, is daar een rede voor ?
m.vr.gr.
victorie
Wat bedoel je met site, bedoel je daarmee het Forum hier? Hier werkt nochtans alles normaal.
Je klikt toch op de vetgedrukte en donkerrode tekst "Luister nu naar...." onderaan een posting?

Maar misschien ben je vergeten je luidsprekers open te zetten.
Opa Brombeer
-
victorie - Lid geworden op: 26 jan 2004, 10:59
groet,
1000 x sorry hoor, hoe kan ik zo dom geweest zijn ??
inderdaad mijn luidsprekers stonden gesloten ,hoe dit gebeurt is weet ik niet !
NB ik vind Korngold een zeer goed componist, en dit item klassieke muziek trouwens sinds jaren een uitstekend gegeven.
m.vr.gr.
victorie
1000 x sorry hoor, hoe kan ik zo dom geweest zijn ??
inderdaad mijn luidsprekers stonden gesloten ,hoe dit gebeurt is weet ik niet !
NB ik vind Korngold een zeer goed componist, en dit item klassieke muziek trouwens sinds jaren een uitstekend gegeven.
m.vr.gr.
victorie
haast u langzaam
-
Opa Brombeer
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Kan die Slawischer Marsch niet afspelen,na er op te hebben geklikt komt zoals gewoonlijk die 'afspeelbalk' tevoorschijn,maar na een paar seconden kan je gewoon niet meer op het pijltje klikken om af te spelen,er blijft enkel een grijze balk met een pijl erin over...

Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Opa Brombeer
davang
Zoals je op onderstaande afbeelding kan zien zou er geen probleem mogen zijn, hier werkt toch alles perfect. Wanneer ik eenmaal met links op de link klik, begint de Slawischer Mars vanzelf te spelen in Windows Media Player, en zonder dat ik verder nog iets moet doen wordt het bestand afgespeeld tot de laatste noot.
Opa Brombeer.

Zoals je op onderstaande afbeelding kan zien zou er geen probleem mogen zijn, hier werkt toch alles perfect. Wanneer ik eenmaal met links op de link klik, begint de Slawischer Mars vanzelf te spelen in Windows Media Player, en zonder dat ik verder nog iets moet doen wordt het bestand afgespeeld tot de laatste noot.
Opa Brombeer.

-
Alle voorgaande kon ik zonder enige moeite beluisteren,maar nu is het net alsof het licht uitgaat...de afspeelbalk komt tevoorschijn...en plots is enkel de balk en de pijl nog te zien maar in donkergrijze kleur.Opa Brombeer schreef:davang
Opa Brombeer.
-
Opa Brombeer
davangdavang schreef:Alle voorgaande kon ik zonder enige moeite beluisteren,maar nu is het net alsof het licht uitgaat...de afspeelbalk komt tevoorschijn...en plots is enkel de balk en de pijl nog te zien maar in donkergrijze kleur.
Ik heb net nog eens geprobeerd en hier werkt alles nog normaal. Misschien is er bij jou per ongeluk iets gewijzigd aan je instellingen. Probeer misschien eens of je bij vorige postingen de muziek nog kan beluisteren. Bij mij opent alles onmiddelijk in Wondows Media Player.
Opa Brombeer
-
Opa Brombeer schreef: davang
Ik heb net nog eens geprobeerd en hier werkt alles nog normaal. Misschien is er bij jou per ongeluk iets gewijzigd aan je instellingen. Probeer misschien eens of je bij vorige postingen de muziek nog kan beluisteren. Bij mij opent alles onmiddelijk in Wondows Media Player.
Opa Brombeer
Opa Brombeer
Alle voorgaande spelen meteen en zonder enig probleem af,enkel die 'mars' wil niet afspelen...