Hoe ziet u toekomstig wonen? - Onderzoek

Dit is de plaats om oproepen te plaatsen: oproep voor medewerking aan een film, tv-programma, radio, enquête, reportage, vrijwilligers, onderzoek, enz.

ToegankelijkeThuis

09 jan 2025, 12:39

Hallo,
Ik ben Marjolein Pas, interieurvormgever. Ik help 50-plussers om hun woning stijlvol aan te passen aan de veranderende behoeften van het ouder worden. Wil je me helpen om woonwensen / woonnoden beter te begrijpen?

Door jouw inzichten te delen kan ik woningen efficiënt comfortabeler en veiliger aanpassen. Zo kan ik meehelpen aan de droom van velen om levenslang thuis te wonen en bewoners ondersteunen in hun zelfstandigheid.

Alvast bedankt voor uw tijd! - Marjolein Pas - Toegankelijke Thuis

link naar de enquete: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sharing

benq

09 jan 2025, 17:08

ToegankelijkeThuis schreef:
Hallo,
Ik ben Marjolein Pas, interieurvormgever. Ik help 50-plussers om hun woning stijlvol aan te passen aan de veranderende behoeften van het ouder worden. Wil je me helpen om woonwensen / woonnoden beter te begrijpen?

Door jouw inzichten te delen kan ik woningen efficiënt comfortabeler en veiliger aanpassen. Zo kan ik meehelpen aan de droom van velen om levenslang thuis te wonen en bewoners ondersteunen in hun zelfstandigheid.

Dat kunnen wij met ons klein pensioentje niet betalen,
Begin maar alvast het wooncomfort onder de bruggen aan te passen
Want daar zit onze toekomst
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Hobo

10 jan 2025, 08:21

genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen

Dat heet dan "Condicio sine qua non" :roll:

ToegankelijkeThuis

10 jan 2025, 13:58

benq schreef:
09 jan 2025, 17:08
ToegankelijkeThuis schreef:
Hallo,

Beste Benq
Mijn ouders en schoonouders zijn beide met pensioen en daar heb ik begrip voor. Weet dat er voor sommige zaken niet meteen breekwerk of dure kosten moeten gedaan worden om jullie wooncomfort en veiligheid thuis te verhogen. Simpele en betaalbare tips zijn bijvoorbeeld de trap beter verlichten (bvb oplaadbare led lamp met bewegingssensor) en de trap slipvrij maken.

Mijn grootmoeder was helaas één van de velen die na een valpartij en stevige revalidatie niet meer naar huis kon omdat het niet veilig was. Ze ging naar een WZC waar ze, ondanks de goede zorgen, nooit gelukkig is geweest, daarom dat dit mij persoonlijk zo na aan het hart ligt.

Vriendelijke groet