malwarebytes meldingen-
-
Elektro - Lid geworden op: 12 mei 2005, 10:34
- Locatie: Vlaams Brabant
Beste,
Ik had dat vorige week ook en het waren er 80
Zou dus ook graag weten hoe dat komt want dat is niet de eerste maal,heb die nu in quarantaine gezet.
grtjs.
Ik had dat vorige week ook en het waren er 80
Zou dus ook graag weten hoe dat komt want dat is niet de eerste maal,heb die nu in quarantaine gezet.
grtjs.
Groetjes van Elektro
Desktop:windows 7 home premium 64 bit
PCU intelcore i3 3,07ghz
Ram 4GB DDR3
Outlook 2007,IE11,firefox54.0.1
windows media player.
Laptop:windows 7 home premium 64 bit IE11
Ram 4Gb DDR2
PCU intel Pentium T4300
Desktop:windows 7 home premium 64 bit
PCU intelcore i3 3,07ghz
Ram 4GB DDR3
Outlook 2007,IE11,firefox54.0.1
windows media player.
Laptop:windows 7 home premium 64 bit IE11
Ram 4Gb DDR2
PCU intel Pentium T4300
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Waarschijnlijk gebruiken jullie Chrome.
Malwarebytes is bezig om hier een oplossing voor te vinden, om nu van je problemen af te komen hebben ze een stappen plan gemaakt.
Stappenplan: Malwarebytes.
Ik heb hem vertaald naar Nederlands: Vertaald.
Het zijn 3 stappen, lukt stap 1. niet ga dan naar Stap 2., lukt die niet helpt Stap 3. zeker.
Waarschijnlijk gebruiken jullie Chrome.
Malwarebytes is bezig om hier een oplossing voor te vinden, om nu van je problemen af te komen hebben ze een stappen plan gemaakt.
Stappenplan: Malwarebytes.
Ik heb hem vertaald naar Nederlands: Vertaald.
Het zijn 3 stappen, lukt stap 1. niet ga dan naar Stap 2., lukt die niet helpt Stap 3. zeker.
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
-
macao - Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16
Dag Abbs;
Bedankt voor alle moeite te doen maar ik heb de 3 stappen uitgevoerd zonder resultaat.
Ik heb Chrome verwijdert zoals Sony schreef en dat is wel gelukt krijg geen meldingen meer ook wil ik gebruik maken om sony te bedanken voor zijn moeite,
Ik wens jullie beiden nog een fijne zondag alhoewel zoals het buiten eruit ziet is niet zo prettig probeer er het beste van te maken,
Groetjes Macao
Bedankt voor alle moeite te doen maar ik heb de 3 stappen uitgevoerd zonder resultaat.
Ik heb Chrome verwijdert zoals Sony schreef en dat is wel gelukt krijg geen meldingen meer ook wil ik gebruik maken om sony te bedanken voor zijn moeite,
Ik wens jullie beiden nog een fijne zondag alhoewel zoals het buiten eruit ziet is niet zo prettig probeer er het beste van te maken,
Groetjes Macao
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
-
macao - Lid geworden op: 22 jul 2009, 12:16
Ik had dat volledig (De driestappen gevolgd) en wat ik zojuist heb uitgetest Abbs ik had met geek google verwijdert dus ook de restanten en ik heb google chrome er daarna terug opgezet en alles werkt perfect zonder waarschuwingen in Malwarebytes,
Groetjes Macao
Groetjes Macao
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Zou je daar het logje willen plaatsen:
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Open het logbestand kopieer en plak de inhoud in je volgend bericht.
Zou je daar het logje willen plaatsen:
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Open het logbestand kopieer en plak de inhoud in je volgend bericht.