phishingmails uit naam van seniorennet
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Gisteren ontving ik een phishingmail van Seniorennet e-cards. Men deed melding van een e-card die ik zou hebben gekregen en nog niet geopend. De link om de kaart te openen stond in de mail maar omdat de naam van mijn contactadres die zogezegd de kaart geschreven had fout was geschreven terwijl zijn mailadres wel juist geschreven stond in de mail, rook ik onraad en heb dus niets geopend. Ik heb deze vrienden opgebeld en zij hebben helemaal geen e-card gestuurd. Mijn vraag is dan ook of jullie de leden niet moeten verwittigen dat er valse mails van senionrennet de ronde doen. De afzender van de mail was: ecards@seniorennet.be . Ik vind het wel erg dat men tegenwoordig niemand of niets nog kan/mag vertrouwen.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
Nouchka,
we zullen dit laten nakijken, gelieve hetzelfde bericht niet meermaals te plaatsen aub. elk bericht 1 x is voldoende
we zullen dit laten nakijken, gelieve hetzelfde bericht niet meermaals te plaatsen aub. elk bericht 1 x is voldoende
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
sorry dat mijn bericht meemaals is verstuurd maar ik heb problemen met aanmelden en daardoor wist ik niet of het verstuurd was
Windows 10