Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%

Totaal aantal stemmen: 20

Mathieu

08 feb 2012, 23:50

En ook de schaatsers onder ons hebben pech, lees maar eens hieronder :

http://www.bet.nl/algemeen/sportnieuws/ ... enoeg-3655
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

08 feb 2012, 23:52

En waar blijft de moderator of de man die er voor gezorgd heeft dat wij hier kunnen pennen : Onze Katana? Is ook al enige tijd niet meer te voorschijn gekomen hier.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

14 feb 2012, 11:41

Mathieu schreef:En waar blijft de moderator of de man die er voor gezorgd heeft dat wij hier kunnen pennen : Onze Katana? Is ook al enige tijd niet meer te voorschijn gekomen hier.

Hoi beste Mathieu hier ben ik weer , ze hadden mij goe liggen , een longontsteking waar ik nu van hersteld ben , voel mij nu terug goed.
Onlangs gelezen in het Nieuwsblad een artikel van hoogleraar Etienne Vermeersch dat ze aan 80 jarige geen dure operaties aan 't hart best niet meer zouden doen ......

Dus katana is bijna 80 jaar is ook afgeschreven " afvoeren dan ???? ".
Miljaarde moet dat wel , katana zal dus moeten opletten , maar zal mij niet laten doen.
Als de forummers mij laten doen , best maar terug ten aanval ...
Lang leve de gesneuvelde :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

15 feb 2012, 12:58

Voel me weer goe " kan terug goed eten en drinken" , dus hup met de beentjes en de rest :lol:

katana

15 feb 2012, 15:10

INDEX Eén van de opties is bij de indexering van de lonen,rekening te houden met de hoogte van het loon. De hoogste lonen stijgen bij een procentuele verhoging het meest
De Nationale bank stelt voor dat aan te passen: hoe hoger het loon , hoe lager de loonstijging door de index .
Alexander De Croo noemde dat op Radio 1 bespreekbaar .

Bravo Alexander 8)

bobby1940

15 feb 2012, 15:18

katana die rooie comunisten van de bende van de lanotte zijn er tegen jong , want dan stijgt hun nutteloze en overbetaalde wedde niet
Gast

15 feb 2012, 18:08

als het zo is dat de hoogste altijd maar afgetopt en de laagste bijgepast worden, verdient iedereen morgen een fundamenteel-communinistich gelijk loon, en wordt persoonlijke inzet niet meer beloond. Dat kweekt zo van die beesten die ondersteboven met vier poten aan een tak hangen....
Uitzondering: minderbegaafden en overbetaalden...

katana

16 feb 2012, 10:15

bobby1940 schreef:katana die rooie comunisten van de bende van de lanotte zijn er tegen jong , want dan stijgt hun nutteloze en overbetaalde wedde niet
Weet het wel beste bobby 1940 , maar vele andere , willen het niet weten :lol:

katana

16 feb 2012, 10:19

canteclaer schreef:als het zo is dat de hoogste altijd maar afgetopt en de laagste bijgepast worden, verdient iedereen morgen een fundamenteel-communinistich gelijk loon, en wordt persoonlijke inzet niet meer beloond. Dat kweekt zo van die beesten die ondersteboven met vier poten aan een tak hangen....
Uitzondering: minderbegaafden en overbetaalden...
Er zal wel gezorgd worden dat er niet voor iedereen een gelijk loon wordt beschoren , de machthebbers staan aan uw kant beste Canteclaer , wees maar gerust 8)
Als er meer begrip zou zijn , zou de wereld er anders uitzien :)

Clausewitz

16 feb 2012, 11:41

Katana:
Onlangs gelezen in het Nieuwsblad een artikel van hoogleraar Etienne Vermeersch dat ze aan 80 jarige geen dure operaties aan 't hart best niet meer zouden doen ......
Behalve als je verzekering het betaalt.Vanaf een zekere leeftjd heb je ook geen recht meer op een pacemaker.Blijven zoeken naar de bron van de eeuwige jeugd. :wink:
Wie bewaakt de bewakers.

katana

17 feb 2012, 11:41

Clausewitz schreef:Katana:
Behalve als je verzekering het betaalt.Vanaf een zekere leeftjd heb je ook geen recht meer op een pacemaker.Blijven zoeken naar de bron van de eeuwige jeugd. :wink:

Katana heeft geen pacemaker nodig , miliaarde , een en 't ander wat hij nodig heeft , blijft hier biechtgeheim :lol:

Choerrel

17 feb 2012, 11:42

katana schreef:

Katana heeft geen pacemaker nodig , miliaarde , een en 't ander wat hij nodig heeft , blijft hier biechtgeheim :lol:
een blauw pilleke?

katana

17 feb 2012, 11:47

Choerrel schreef:
katana schreef:

een blauw pilleke?

Een hete teef , zoals Nancy uit thuis misschien :lol:

katana

18 feb 2012, 10:20

Zo maar;

Omnem crede diem tibi diluxisse supremum ; grata superveniet,quae non sperabitur hora :)

katana

18 feb 2012, 11:01

katana schreef:Zo maar;

Omnem crede diem tibi diluxisse supremum ; grata superveniet,quae non sperabitur hora :)
Weet het , er vertoeven hier knappe koppen op seniorennet , daarom graag de vertaling hiervan , eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , tweede prijs een opfrissingsbeurt aan de C . D'amour in St Truiden :lol: