Supermarkt André
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
En ook de schaatsers onder ons hebben pech, lees maar eens hieronder :
http://www.bet.nl/algemeen/sportnieuws/ ... enoeg-3655
http://www.bet.nl/algemeen/sportnieuws/ ... enoeg-3655
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
En waar blijft de moderator of de man die er voor gezorgd heeft dat wij hier kunnen pennen : Onze Katana? Is ook al enige tijd niet meer te voorschijn gekomen hier.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Mathieu schreef:En waar blijft de moderator of de man die er voor gezorgd heeft dat wij hier kunnen pennen : Onze Katana? Is ook al enige tijd niet meer te voorschijn gekomen hier.
Hoi beste Mathieu hier ben ik weer , ze hadden mij goe liggen , een longontsteking waar ik nu van hersteld ben , voel mij nu terug goed.
Onlangs gelezen in het Nieuwsblad een artikel van hoogleraar Etienne Vermeersch dat ze aan 80 jarige geen dure operaties aan 't hart best niet meer zouden doen ......
Dus katana is bijna 80 jaar is ook afgeschreven " afvoeren dan ???? ".
Miljaarde moet dat wel , katana zal dus moeten opletten , maar zal mij niet laten doen.
Als de forummers mij laten doen , best maar terug ten aanval ...
Lang leve de gesneuvelde
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
INDEX Eén van de opties is bij de indexering van de lonen,rekening te houden met de hoogte van het loon. De hoogste lonen stijgen bij een procentuele verhoging het meest
De Nationale bank stelt voor dat aan te passen: hoe hoger het loon , hoe lager de loonstijging door de index .
Alexander De Croo noemde dat op Radio 1 bespreekbaar .
Bravo Alexander
De Nationale bank stelt voor dat aan te passen: hoe hoger het loon , hoe lager de loonstijging door de index .
Alexander De Croo noemde dat op Radio 1 bespreekbaar .
Bravo Alexander
-
Gast
als het zo is dat de hoogste altijd maar afgetopt en de laagste bijgepast worden, verdient iedereen morgen een fundamenteel-communinistich gelijk loon, en wordt persoonlijke inzet niet meer beloond. Dat kweekt zo van die beesten die ondersteboven met vier poten aan een tak hangen....
Uitzondering: minderbegaafden en overbetaalden...
-
Weet het wel beste bobby 1940 , maar vele andere , willen het niet wetenbobby1940 schreef:katana die rooie comunisten van de bende van de lanotte zijn er tegen jong , want dan stijgt hun nutteloze en overbetaalde wedde niet
-
Er zal wel gezorgd worden dat er niet voor iedereen een gelijk loon wordt beschoren , de machthebbers staan aan uw kant beste Canteclaer , wees maar gerustcanteclaer schreef:als het zo is dat de hoogste altijd maar afgetopt en de laagste bijgepast worden, verdient iedereen morgen een fundamenteel-communinistich gelijk loon, en wordt persoonlijke inzet niet meer beloond. Dat kweekt zo van die beesten die ondersteboven met vier poten aan een tak hangen....
Als er meer begrip zou zijn , zou de wereld er anders uitzien
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Katana:
Behalve als je verzekering het betaalt.Vanaf een zekere leeftjd heb je ook geen recht meer op een pacemaker.Blijven zoeken naar de bron van de eeuwige jeugd.Onlangs gelezen in het Nieuwsblad een artikel van hoogleraar Etienne Vermeersch dat ze aan 80 jarige geen dure operaties aan 't hart best niet meer zouden doen ......
Wie bewaakt de bewakers.
-
Clausewitz schreef:Katana:Behalve als je verzekering het betaalt.Vanaf een zekere leeftjd heb je ook geen recht meer op een pacemaker.Blijven zoeken naar de bron van de eeuwige jeugd.Onlangs gelezen in het Nieuwsblad een artikel van hoogleraar Etienne Vermeersch dat ze aan 80 jarige geen dure operaties aan 't hart best niet meer zouden doen ......
Katana heeft geen pacemaker nodig , miliaarde , een en 't ander wat hij nodig heeft , blijft hier biechtgeheim
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
een blauw pilleke?katana schreef:Clausewitz schreef:Katana:Behalve als je verzekering het betaalt.Vanaf een zekere leeftjd heb je ook geen recht meer op een pacemaker.Blijven zoeken naar de bron van de eeuwige jeugd.Onlangs gelezen in het Nieuwsblad een artikel van hoogleraar Etienne Vermeersch dat ze aan 80 jarige geen dure operaties aan 't hart best niet meer zouden doen ......
Katana heeft geen pacemaker nodig , miliaarde , een en 't ander wat hij nodig heeft , blijft hier biechtgeheim
-
Choerrel schreef:een blauw pilleke?katana schreef:Clausewitz schreef:Katana:Behalve als je verzekering het betaalt.Vanaf een zekere leeftjd heb je ook geen recht meer op een pacemaker.Blijven zoeken naar de bron van de eeuwige jeugd.Onlangs gelezen in het Nieuwsblad een artikel van hoogleraar Etienne Vermeersch dat ze aan 80 jarige geen dure operaties aan 't hart best niet meer zouden doen ......
Een hete teef , zoals Nancy uit thuis misschien
-
Weet het , er vertoeven hier knappe koppen op seniorennet , daarom graag de vertaling hiervan , eerste prijs een reis te voet naar Scherpenheuvel , tweede prijs een opfrissingsbeurt aan de C . D'amour in St Truidenkatana schreef:Zo maar;
Omnem crede diem tibi diluxisse supremum ; grata superveniet,quae non sperabitur hora