Katana's hoekje nr 3

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Volhouden zolang als het nog kan

Stop er mee
5
18%
Merci katana
5
18%
Volhouden zolang als het nog kan
18
64%

Totaal aantal stemmen: 28

Mathieu

19 jun 2010, 14:42

katana schreef:VVandaag gelezen in DeMorgen ....

Informateur Bart De Wever (N-VA) laat in een interview met Gazet van Antwerpen nog niet in zijn kaarten kijken.Hij start maandag in alle discretie." Ik ga geen rondjes rond de weide lopen en naar de koe kijken;hoe het beest er uit ziet, we moeten het meteen bij de horens vatten", aldus de informateur. Hij wil zich niet vastpinnen op een datum, maar twee tot drie weken noemt hij "niet onrealistisch".

Dat noemt men kleurrijke taal :lol:

Het meest leuke er aan is dat strikske nu precies op dezelfde golflengte ligt als BDW. Maar die heeft dat na dertig jaar het primo van waalse premier te worden.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

telloorlekker

19 jun 2010, 21:20

Toch is er een groot onderscheid tussen BDW en Di Rupo. Hoewel deze laatste van origine korter op de latijnse bal zou moeten kunnen spelen heb ik van hem nog geen uitspraken gehoord als van onze Bart. Zou DR zijn roots samen met z'n importgedachten verloochend hebben ? :)

ED.

20 jun 2010, 14:12

Telloorlekker,

Beedoelde U met "bal" -torsio testis-?

Zou Bart aan uw naam gedacht hebben? Of bestaan er zulke grote exemplaren niet?
Laatst gewijzigd door ED. op 20 jun 2010, 15:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Mathieu

20 jun 2010, 14:48

telloorlekker schreef:Toch is er een groot onderscheid tussen BDW en Di Rupo. Hoewel deze laatste van origine korter op de latijnse bal zou moeten kunnen spelen heb ik van hem nog geen uitspraken gehoord als van onze Bart. Zou DR zijn roots samen met z'n importgedachten verloochend hebben ? :)

Hij heeft tijdens een interview wel toegegeven dat zijn Frans, Engels en zelfs zijn Italiaans heel slecht zijn. Wat zou hij dan wel goed kunnen : vrouwen versieren ook al niet.

Mathieu

20 jun 2010, 14:50

En de auteur van dit programma of moet ik zeggen van dit gedeelte, is nog niet op het appel verschenen. Zou zijn vaste stek weer op de rommelmarkt in Bourg zijn misschien. Het uitleggen en iets proberen te verkopen aan de zijde van zijn Lady

bobby1940

20 jun 2010, 15:44

mathieu onze auteur zit bij zijn lady je weet toch dat hij onder de sloef ligt dus hij mag maar posten als lady het wil looooooooool

katana

21 jun 2010, 09:58

bobby1940 schreef:mathieu onze auteur zit bij zijn lady je weet toch dat hij onder de sloef ligt dus hij mag maar posten als lady het wil looooooooool

Ach wat relativeren beste bobby1940 :!: :D
Katana was met de familie van Lady gaan brunchen ( iets meer) , na de jaarlijkse misviering in Deurne (Diest) van een overleden broer van hen .
Daarna naar het kasteel van Meerlaar Vorst kempen , katana had zich daar mispakt aan occoboesu ( schrijfwijze origineel , ontsnapt mij)in tomatensaus , wel doorgespoeld met rode wijn :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

22 jun 2010, 17:18

Voila sé , gisteren 2500 l mazout ingedaan 1614.75 euro , Lady zal dus niet meer bibberen van de kou smorgens , katana vergeet de vakanties , kort short trips met de fiets in het Limburgs fietsenpad , zal katana wel weer opkrikken , met haltes aan een Limburgse farwestkroeg , moet volstaan :lol:

telloorlekker

23 jun 2010, 14:52

't Was te verwachten..."Hij fietste van kroechie naar kroechie..." :lol:
Gast

28 jun 2010, 14:07

Was Katana dus die opgepakt is,met een Hanzo in de hand :lol:

Mathieu

02 jul 2010, 23:48

Goede avond allemaal, hier zijn we dan weer terug van weg geweest. Nu even bijlezen.

Mathieu

02 jul 2010, 23:51

Daffy schreef:Was Katana dus die opgepakt is,met een Hanzo in de hand :lol:

Daffy heb ik wat gemist?
Gast

03 jul 2010, 00:39

Een Hanzo Mathieu,is een katana met een speciale legering van staal.

Is al jaren dat ik er eentje zou willen,maar de kostprijs is wel meer dan enkele huizen :cry:

katana

10 jul 2010, 08:03

hello-ontslagen uit het hospitaal -opgenomen24juni na een hersenatakske, linkekant verlamd , herstel goed , nu relavideren ,tip nog met de linkerhand , rechterhand evolueert geod , nu moet ik ook pillen slikken , behoor nu ook tot de groep van de senioren pillen slikkers

Choerrel

10 jul 2010, 08:13

katana schreef:hello-ontslagen uit het hospitaal -opgenomen24juni na een hersenatakske, linkekant verlamd , herstel goed , nu relavideren ,tip nog met de linkerhand , rechterhand evolueert geod , nu moet ik ook pillen slikken , behoor nu ook tot de groep van de senioren pillen slikkers
Troost u Katana, ik heb twee herseninfarcten gehad en ben er bijna volledig van gerevalideerd. Moet wel voor de rest van mijn leven 5 pillen per dag slikken.