Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana

28 aug 2014, 14:53

HLN.BE Twee op drie Vlamingen willen geen insecten als vleesvervanger op hun bord

Twee op drie vleesetende Vlamingen zijn niet bereid hun vlees in te ruilen voor insecten.
Van de 400 ondervraagde Vlamingen zegt amper 3 procent er helemaal klaar voor te zijn ...

Katana is ook geen liefhebber ,prefereer liever een heerlijke biefsteak of het heerlijke zwijnenvlees ( verfoeit door de moslims en verbannen )
Braadwurst met kartoffelen , lust katana ook..

Besluit katana is nog niet rijp voor de nieuwe evolutie à la carte van de groenen :lol:

Wat denken jullie er van :?: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

rjl

29 aug 2014, 22:02

Mag ik ook deelnemen aan dit topic als ik nog hééééééééééél ver van 'boven de tachtig' ben? Al wel senior(ina) he.

Ik zou dat durven, insecten eten. Trouwens, al wat wij voorverpakt of op restaurant krijgen, denkt ge dat dat allemaal even koosjer is? Dus, als de insecten in de Lidl nog eens op reklaam komen, doe mij dan maar een doosje.
Jeugd is een voorschot, ouderdom de afrekening (El Espectador)

ED.

29 aug 2014, 23:37

Dit is ook voedzaam én gezond. Zeker voor +- tachtigjarigen. Naar 't schijnt is dat ook goed voor de potentie. En het is goedkoop. Je vindt ze overal! Zelf kweken is niet moeilijk! Een goede, nog bewegende worm of made, met een beetje peper en zout, Dat kan toch niet slecht zijn? Vraag het maar aan de vissen.

Smakelijk!

Afbeelding

Ps. Vanaf dit jaar toegelaten door Volksgezondheid.

http://weekend.knack.be/lifestyle/culin ... 551391.htm

PPS. Rjl. Het zou mij niets verwonderen, dat je in de Lidl zo een beetje van alle beestjes meekrijgt. Gratis en voor niks! Klantenbinding noemen ze dat :)

katana

31 aug 2014, 14:51

Beste ED,

Als laatste maaltijd prefereert katana " Lekkere Beafstaek-frites ( à la Belge) , geflankeerd met tomatensla-crévettes , met daarvoor lekkere bonensoep ( mag ook tomatensoep zijn) met als gerstenat een ' Duvel of een fris pntje Haacht', daarna mag ook een klassewijn zijn .
Als desert een Dame Blanche met chocolade korreltjes, met een ananas mixe :!: :)
Fazal

31 aug 2014, 20:34

Beste katana, dat jij een eersteklasse-snoeper bent, dat hadden we al lang begrepen, maar dat het zó erg was, dat ... was waarschijnlijk nog door niemand geweten! :wink: :D

katana

01 sep 2014, 14:40

Fazal schreef:Beste katana, dat jij een eersteklasse-snoeper bent, dat hadden we al lang begrepen, maar dat het zó erg was, dat ... was waarschijnlijk nog door niemand geweten! :wink: :D

Lady heeft het onder controle( de toestanden) , katana gaat ondergronds , traint dagelijks op den home-trainer , voot stabilsatie :lol:

ED.

02 sep 2014, 18:45

Ben ook al een paar dagen aan het trainen...... op een tablet . Amai! Ofwel is dat spul te klein, of heb ik te dikke vingers! :cry:

ED.

03 sep 2014, 15:09

Oef! Opgelost!

Afbeelding

katana

04 sep 2014, 15:29

Gelezen in 't Belang van Limburg.

DE NV AQUINO import/en export/ p... cacaïne

Proces -Aquino " Bewijzen tegen Aquino's zijn gebaseerd op valse pv en indianenverhalen .

Toppleiters Sven Mary en Jef Vermassen waren in form .

Jef Vermassen " Dit dossier is opgesteld door cowboys die zich niets van de wet aantrekken".

Dit is weer LIMBURG , mijn heimat , doet mij denken aan mijn lievelingsboeken uit mijn jeugdperiode van Karl May met de helden Winnetou en Old Shatterhand , deze bloedbroeders waren mij destijds heilig en onverschrokken en waren fair

Dez Farwest toestanden hebben de grenzen verlegd , zij hebben goud geroken , als deze toppleiters denken er grof geld aan te verdienen , kan dit best tegenvallen

:) :) :) :)

ED.

04 sep 2014, 20:31

Eigenlijk weer een X-dossier. Geen spek voor onze kolderbek. Veel betaald met crimineel geld en loense zaken? Het spel is vertrokken voor een jaar of tien-twintig. Ze zitten ze daar bij de gerechtelijke diensten met een zeer, zeer groot probleem!!! Nog een zwarte dag die zal nazinderen. Ik denk niet dat ze alleen maar goud geroken hebben. Er zal nog een ander geurtje bij zijn!

Nu iets helemaal anders. Die Hollandse madame-met zeverlap-, zou die haar vent een schilder zijn, of mankeert die iets anders aan haar ogen? Ik zou die 's nachts niet graag tegenkomen! Brrr!:wink:

Afbeelding
Fazal

05 sep 2014, 11:31

Eén consultatie bij die dame, kost zo maar eventjes 400 Euro!

ED.

05 sep 2014, 23:31

Fazal schreef:Eén consultatie bij die dame, kost zo maar eventjes 400 Euro!
Zou ze dat willen betalen,denk je? Ge zijt, verdekken, ook gene goedkope,hé Fazal? :wink:
Laatst gewijzigd door ED. op 06 sep 2014, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Fazal

06 sep 2014, 12:12

Niet zij he ED, wel haar klanten moeten dat aan haar betalen, en dat per consultatie!

ED.

06 sep 2014, 19:36

Ik had het wel begrepen, hoor! :wink:
Fazal

06 sep 2014, 19:46

Erg toch he ED!? :roll:
Zo nodig, verdedig ik dan nog liever mijzelf!
Heb ik al zo'n 3-tal keren gedaan, het was wel niet in rechtszaak.
Het ging slechts over een paar proces-verbalen waar ik vond dat de politie in fout was!
En nee! Ik heb NIET moeten betalen.

Geggege mmmm ...moet ... euh euh euh, het dan nattttt...tuurlijk een bbbbeetje kkkk ...kunnen uit ...llllll ..leggen nnnnietwaar ...! :D

Neenee, vecht het proces-verbaal aan, en ge hebt een redelijke kans te winnen.

Maar ge moet het dan wel doen!
Als ze hier kopschoppers zomaar vrijuit laten gaan, dan betaal ik zeker geen boete voor 'een onnozelheid'. Zelfs, al was ik dan (gedeeltelijk) in fout. 8)

Maar als ik dan werkelijk in de fout ben gegaan, dan betaal ik zonder morren.
Dan is er toch geen ontkomen aan. Wel geld-, maar geen energieverspilling, als ge er zeker van bent, dat je het toch niet kunt winnen!