De laatste stap naar den top
You'll will never know, how much I loved you.
Nee, niet voor katana bedoeld, wèl voor mijn vrouw.
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Katana met mij mogen ze doen wat ze willen en de muziek spelen die zij mooi vinden antw ik kan er dan toch niets meer van horen. Zie dat ze een lied spelen dat ik graag hoorde en ik terug opsta uit mijn kist en de eerste de beste jonge mooie dame ten dans vraag....
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Fazal schreef:You'll will never know, how much I loved you.
Geweldige song , zal zeker indruk maken op de naastbestaande
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu schreef:Katana met mij mogen ze doen wat ze willen en de muziek spelen die zij mooi vinden antw ik kan er dan toch niets meer van horen. Zie dat ze een lied spelen dat ik graag hoorde en ik terug opsta uit mijn kist en de eerste de beste jonge mooie dame ten dans vraag....
Mathieu , de levenslust straalt uit uw inzending , proficiat
-
deredactie.be Uitgestorven hagedis genoemd naar Obama
Amerikaanse wetenschappers hebben een prehistorische hagedis genoemd naar president Obama .
De " Obamadon gracilis" stierf zo'n 65 miljoen jaar geleden samen met de dinosaurussen uit.
Van die Obamadon zijn enkele kaakbeenderen teruggevonden(kleine foto) enzv...
Kan jammer genoeg geen foto's plaatsen van die verschrikkelijke beesten , misschien kan iemand dat voor mij doen ?
Bedankt op voorhand .
PS Die beesten en presidenten worden zo onsterfelijk gemaakt , maar katana dan ?
Welk beest past bij Katana , zie dat als een prijsvraag , beloning een reis te voet naar Scherpenheuvel
Amerikaanse wetenschappers hebben een prehistorische hagedis genoemd naar president Obama .
De " Obamadon gracilis" stierf zo'n 65 miljoen jaar geleden samen met de dinosaurussen uit.
Kan jammer genoeg geen foto's plaatsen van die verschrikkelijke beesten , misschien kan iemand dat voor mij doen ?
Bedankt op voorhand .
PS Die beesten en presidenten worden zo onsterfelijk gemaakt , maar katana dan ?
Welk beest past bij Katana , zie dat als een prijsvraag , beloning een reis te voet naar Scherpenheuvel
En ...??? Zou dat nu eens geen super-heerlijke ervaring zijn?Mathieu schreef:Katana met mij mogen ze doen wat ze willen en de muziek spelen die zij mooi vinden antw ik kan er dan toch niets meer van horen. Zie dat ze een lied spelen dat ik graag hoorde en ik terug opsta uit mijn kist en de eerste de beste jonge mooie dame ten dans vraag....
Plus ..., een verjongingskuur, en dàt op de dag van uw eigen begrafenis!?
Mij mag het overkomen hoor! In ieder geval!
-
Vlaming Edward Vanhove wint het Groot Dictee deredactie.be
Proficiat voor de Vlaamse ambtenaar (34) uit Maaseik .
Mijn beste gelukwensen Mijnheer Edward Vanhove , ben fier(trots) op U als Limburger
Wat mij opvalt als Limburger dat er in Maaseik en omstreken het Edward is , ongebruikelijk , daar heten velen Mathieu
Mijn beste gelukwensen Mijnheer Edward Vanhove , ben fier(trots) op U als Limburger
Wat mij opvalt als Limburger dat er in Maaseik en omstreken het Edward is , ongebruikelijk , daar heten velen Mathieu
-
Is het dit braaf beestje dat je wilde zien Katana?katana schreef:deredactie.be Uitgestorven hagedis genoemd naar Obama
Bedankt op voorhand .
[/img]
-
katana schreef:Vlaming Edward Vanhove wint het Groot Dictee deredactie.be
Maar die zou het grote diktee nooit winnen Katana.
-
Mathieu schreef:katana schreef:Vlaming Edward Vanhove wint het Groot Dictee deredactie.be
Maar die zou het grote diktee nooit winnen Katana.
Voor mij krijgt ge de prijs van ' Het grote(fijne) mens zijn
Ik versta niet dat iemand zo weinig fouten maakt in zo' onlogische materie. Ofwel is't geluk, ofwel is een vleugje autisme niet ver weg...katana schreef:Vlaming Edward Vanhove wint het Groot Dictee deredactie.be
Mijn beste gelukwensen Mijnheer Edward Vanhove , ben fier(trots) op U als Limburger .../...
Laatst gewijzigd door Gast op 19 dec 2012, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
"I didn't need to, we had an encyclopedia. I started at A when I was eight, now I've reached T. I bet I know a lot more things than you do!"canteclaer schreef:Ik versta niet dat iemand zo weinig fouten maakt in zo' onlogische materie. Ofwel is't geluk, ofwel is een vleugeje autisme niet ver weg...
Was getekend: Honey Ryder (Ursula Andress) in Dr No.
-
deredactie.be Canvas zendt in het voorjaar 7 nieuwe programma's uit
Waaronder "Hoera cultuur!", Comedian vindt werk , Seks@canvas" en " De coulissen van de wetstraat".
" Hoera cultuur!" is een nieuw cultureel actualiteitenmagazine , dat gepresenteerd wordt door Lien Van de Kelder (foto in tekst)
Een Annick Ruyts gaat in " Seks@Canvas" op zoek naar het seksleven van de Vlaming .
Ziet er anders uit volgende jaren op Canvas , wie is die seksgriet Annick Ruyts ?
En gaat Canvas de platte toer op , wie weet er meer over
Waaronder "Hoera cultuur!", Comedian vindt werk , Seks@canvas" en " De coulissen van de wetstraat".
" Hoera cultuur!" is een nieuw cultureel actualiteitenmagazine , dat gepresenteerd wordt door Lien Van de Kelder (foto in tekst)
Een Annick Ruyts gaat in " Seks@Canvas" op zoek naar het seksleven van de Vlaming .
Ziet er anders uit volgende jaren op Canvas , wie is die seksgriet Annick Ruyts ?
En gaat Canvas de platte toer op , wie weet er meer over