Zeveren
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Deze morgen gehoord op de autoradio 4 , Goedele Liekens werd over haar vagianaboek ondervraagd door een leuke meid ( zo te horen , kon haar wel niet zien !
Ben zeer geschrokken toen Goedele vertelde over Pakistan , waar ze destijds vertoefde !
Ze zei dat de vrouwen daar een groot risico liepen overgoten te worden met zwavelzuur in 't gezicht en daardoor waren verminkingen ( gruwelijk) , velen overleefden dat ook niet en de overlevende werden dan gemeden als de pest !
De reden om die vrouwen zo toe te takelen was soms miniem en niet te geloven !
Daar laten ze niets van zien op den tv , wel wat gerommel van donkere adoptiekinderen in de rubriek van die Annemie Struys , waar sommige vrouwen al bang werden dat katana zich daar zou moeien ( wees maar niet bevreesd , katana zal daar wegblijven in dat mestputteke !
Hier zijn alle intelligente vrouwen welkom ook MaloReg

Ben zeer geschrokken toen Goedele vertelde over Pakistan , waar ze destijds vertoefde !
Ze zei dat de vrouwen daar een groot risico liepen overgoten te worden met zwavelzuur in 't gezicht en daardoor waren verminkingen ( gruwelijk) , velen overleefden dat ook niet en de overlevende werden dan gemeden als de pest !
De reden om die vrouwen zo toe te takelen was soms miniem en niet te geloven !
Daar laten ze niets van zien op den tv , wel wat gerommel van donkere adoptiekinderen in de rubriek van die Annemie Struys , waar sommige vrouwen al bang werden dat katana zich daar zou moeien ( wees maar niet bevreesd , katana zal daar wegblijven in dat mestputteke !
Hier zijn alle intelligente vrouwen welkom ook MaloReg
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
hermano schreef:Lap, weeral discriminatie en dat dan nog op de internationale vrouwendag! En de minder slimme vrouwen?katana schreef:... Hier zijn alle intelligente vrouwen welkom ook MaloReg![]()
Bedankt kameraad Hermano , je hebt overschot van gelijk , heb mij laten meeslepen door dat attakske van MaLoReg
Wil dat herstellen " hier is het te doen , hier is er van alles wat , voor de dommen , en de minderdommen , voor de slimmen , en de minder slimmen , voor de durvers en de niet durvers , voor de grapjassen , voor de zuurpruimen , voor de voetballiefhebbers op en tv en de niet liefhebbers , voor de dronkaards en de geheelonthouders , voor de allesweters en de nietweters , voor de islammers en de niet islammers , voor de Limburgers en de niet Limburgers en nog veel meer .... vul maar zelf bij
-
hermano schreef:Denk dan maar heeeeeeeeeeeel rap katana want er zijn 1356 inschrijvingen, bij 1500 is het gedaan! Kijk maar bij Meetings Seniorennet en het eerste van Tilly mededelingen.
Katana kan daar niet rap over nadenken , heb Micmac een bericht gelaten om kennis te maken , moet wel anders is het een flop met Lady , en zonder Lady geen katana op dat feest
Bedankt beste Hermano
-
Katana heeft zich ingeschreven voor " 5 jaar SeniorenNet!" met Lady.
Lady weet nog van niets , is deze morgen opgestaan als een zieke , ligt terug in bed !
Zal ze later wel voorzichtig op de hoogte brengen !
Als het kan houw er rekening mee , dat ze van seniorenNet weinig kaas heeft gegeten , en de pc geen goed hart toedraagt , en als ze moest weten dat katana af en toe haar betrok hier op dit net , zal ze woest zijn , dus oppassengeblazen daar op de bijeenkomst
Zal kameraad Micmac een mailtje sturen , hij heeft voorgesteld ons te komen opladen met zijn auto ( dat is service van de bovenste plank )
Heb al gestort 10 euro , nu nog op hoop van zegen de volgende dagen Lady argeloos in de val lokken om mee te gaan naar het Kursaal te Oostende

Lady weet nog van niets , is deze morgen opgestaan als een zieke , ligt terug in bed !
Zal ze later wel voorzichtig op de hoogte brengen !
Als het kan houw er rekening mee , dat ze van seniorenNet weinig kaas heeft gegeten , en de pc geen goed hart toedraagt , en als ze moest weten dat katana af en toe haar betrok hier op dit net , zal ze woest zijn , dus oppassengeblazen daar op de bijeenkomst
Zal kameraad Micmac een mailtje sturen , hij heeft voorgesteld ons te komen opladen met zijn auto ( dat is service van de bovenste plank )
Heb al gestort 10 euro , nu nog op hoop van zegen de volgende dagen Lady argeloos in de val lokken om mee te gaan naar het Kursaal te Oostende
-
drum - Lid geworden op: 06 jun 2003, 17:05
Wens Lady beterschap Katana vanwege mij (in u binnenste natuurlijk ,vermits de verplichte onwetendheid voor rust en vrede in uw huishouden) En hopelijk lukt uw opzet zonder oorlog 
PS) verberg uw zwaard op zolder voor de veiligheid voorlopig
)
PS) verberg uw zwaard op zolder voor de veiligheid voorlopig
-
Gast
Katana, ik zat met een snood plan in mijn hoofd, maar ik kan het toch wel niet uitvoeren zeker?
Ik mag in het Oostendse Kursaal niet binnen, "gezeten op een paard" en "gekleed als Zorro"...
Ze kunnen ginds in West-Vlaanderen ook niet veel verdragen, zulle. Mijn teerbeminde zou wel achter ons gekomen zijn met een plastiezak . . .
Heb besloten om dan maar naar "de voetbal" te gaan, zonder paard.
Veel amuzeleute ginds hé ?

Ik mag in het Oostendse Kursaal niet binnen, "gezeten op een paard" en "gekleed als Zorro"...
Ze kunnen ginds in West-Vlaanderen ook niet veel verdragen, zulle. Mijn teerbeminde zou wel achter ons gekomen zijn met een plastiezak . . .
Veel amuzeleute ginds hé ?
-
zorro schreef:Katana, ik zat met een snood plan in mijn hoofd, maar ik kan het toch wel niet uitvoeren zeker?
Veel amuzeleute ginds hé ?![]()
![]()
Katana rekent er toch op , dat je van mening verandert , zou je graag eens ontmoeten en ook je teerbeminde , misschien is dit onze laatste kans , je weet het nooit , zal nog eens een nieuw matje bestellen en dan is Allah ons mischien weer gunstig gezind
-
Gast
"gekleed als Zorro"... Mag wel , je mag alleen je masker aan de ingang van het cursaal opzetten , en laat je viervoeter rusten in themse.
-
Gast
@ Katana;
Deze "ontmoeting" zal wel ooit eens gebeuren en misschien nog vlugger dan je verwacht.
Straks is 't lente en dan komt de zomer en in de zomer gaat Zorro nu samen met zijn teerbeminde, van dat lekkere gildenbier proeven in Diest na eerst "Limburg" bezocht te hebben... Zorro gaat ook nog het "heiligdom" van Kabar met een bezoek vereren...
Dus Katana, begin maar al te breien aan dat matje...

Deze "ontmoeting" zal wel ooit eens gebeuren en misschien nog vlugger dan je verwacht.
Straks is 't lente en dan komt de zomer en in de zomer gaat Zorro nu samen met zijn teerbeminde, van dat lekkere gildenbier proeven in Diest na eerst "Limburg" bezocht te hebben... Zorro gaat ook nog het "heiligdom" van Kabar met een bezoek vereren...
Dus Katana, begin maar al te breien aan dat matje...
-
zorro schreef:@ Katana;
Dus Katana, begin maar al te breien aan dat matje...![]()
![]()
Katana kijkt er al naar uit , als hij genezen is na de virusaanval