De stoel

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

27 mei 2006, 14:54

Zeg, katana, je hebt er toch geen "ballenstoel" van gemaakt, hé? Je weet wel, diegene die ingevoerd werd om te onderzoeken of de H Vader wel een man was. (zie: paus bevalt van een dochter.- Paus jonas de laatste)
Ik zie lady al bezig met haar dagelijkse controle! :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 jun 2006, 11:50

Alleen voor senioren na de 50 jaar ; katana denkt er aan , briefjes te deponeren aan Lady , over de conversatie sex !!!!!
Lach mij niet uit , wij oudere senioren zijn er niet voor te vinden het te verwoorden , wij zijn wat verlegen misschien , hebben vrees , dat dit item , uit de hand zal lopen en nog veel meer , is ingewikkeld !!!!

Dit procedé heeft katana ooit eens beproefd , lang geleden , stiekem briefjes leggen en inderdaad , lady antwoordde schriftelijk , geef toe wij zijn een aparte soort , of denken wij dat maar :?: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Anina
Lid geworden op: 06 mei 2003, 16:09
Locatie: derde verdieping

03 jun 2006, 14:37

Ja Katana ...bij deze vind ik toch dat je een aparte soort vormt.

Briefjes dienen om boodschappen op te schrijven, alhoewel boodschappen
:idea: :lol: :wink:

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

03 jun 2006, 14:46

Anina schreef:Ja Katana ...bij deze vind ik toch dat je een aparte soort vormt.

Briefjes dienen om boodschappen op te schrijven, alhoewel boodschappen
:idea: :lol: :wink:
Boodschappen blijven het steeds, maar daar moet je niet voor naar de winkel gaan, wel elders. Katana, beste vriend, hopelijk lukt het je allemaal en ga je weer een prachtige tijd te gemoet. Ik duim in ieder gaval voor je.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 jun 2006, 14:55

Ach we slaan er ons wel door , als Lady met de fiets of de auto weg rijd , zie ik ze staads achterna met een berzorgden blik :)

:
Laatst gewijzigd door katana op 04 jun 2006, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

03 jun 2006, 20:16

Ach Katana, had jij toén een kat in een zak ?
Hoe, en op welke manier, ben je dan stapel op je Lady geworden... toch niet op een foto van Gina Lollibrigida mag ik hopen... ?
Toegegeven, ik heb mijn ega ook slechts "naakt" gezien, ... onder de lakens... :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 jun 2006, 20:21

telloorlekker schreef:Ach Katana, had jij toén een kat in een zak ?
Hoe, en op welke manier, ben je dan stapel op je Lady geworden... toch niet op een foto van Gina Lollibrigida mag ik hopen... ?
Toegegeven, ik heb mijn ega ook slechts "naakt" gezien, ... onder de lakens... :lol:


Een kat in de zak kopen is relatief , men moet het bekijken langs alle kanten :!: :lol:
Dieper wroeten in het seks leven van de senioren , zou wel eens de aandacht kunnen trekken van een schandaalbladje , en dan sta je daar vermeld , en dan ??????
Lady is zoals ze is en katana ook , en daar dieper ingraven is wat te fel hier , bij deze paters en nonnen :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad