Niet lachen met inhoud!
-
air - Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
uit G-nieuws: Mel C wil grotere borsten voor tournee van Spice Girls. Omdat de zangeres een borstvergroting niet ziet zitten, heeft ze zich gestort op speciale Japanse koekjes. Deze zouden haar borsten op natuurlijke wijze een cupmaatje vergroten.
Misschien dat hun liedjes nu meer 'body' krijgen?
Misschien dat hun liedjes nu meer 'body' krijgen?
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.
-
uit de krant:
(de koe viel van een klif)
Niet alleen is de koe milieugevaarlijk ivm hun methaanafscheiding, nu vallen ze ook al aan vanuit de lucht!Charles en Linda Everson kregen op weg naar hun hotel in de Amerikaanse staat Washington de schrik van hun leven, toen hun minibusje met een enorme klap werd getroffen door een 270 kilo zware koe die uit de lucht kwam vallen.
(de koe viel van een klif)
-
Deze maïsdiefstal is de beste Belgenmop sinds jaren! Vooral door de agenten die naar sporen zochten op het veld.De politie heeft drie mensen opgepakt die verdacht worden van de maïsdiefstallen van de voorbije dagen in Lede en Denderleeuw.
Niemand die de grote machine en vrachtwagen heeft opgemerkt? Wat wel zal te wijten zijn aan de nonchalance van die maïsvelden, op elk stukje en hoekje vrijblijvende grond plant men maïs omwille van de subsidie.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Naar ik me heb laten wijsmaken zijn er zelfs Hollandse loonwerkers die met infrarood rondtoeren; een nachtkijker mag in Nederland... Maar van zoiets hebben ze hier nog niet gehoord; en gezien die kwelduivels met hun geraas ons 's nachts wakkerhouden zou 't me niet verwonderen dat ze dat aan deze kant van de grens eveneens gebruiken...Tillie schreef:Neen, ze reden zonder licht.
-
Burgemeester De Clerck.De Kortrijkse burgemeester Stefaan De Clerck (CD&V) laat de mogelijkheid onderzoeken om de tanden te trekken van overledenen die zullen gecremeerd worden in het nog te bouwen crematorium in zijn stad. "Dit komt de volksgezondheid ten goede, want zo kunnen we de uitstoot van kwik bij het crematorium beperken", zegt De Clerck. in het Laatste Nieuws.
Dit moet een vroege of late aprilgrap zijn, kan niet anders of iets voor carnaval!
Het bericht laat een slechte smaak in de mond achter, doet mij aan bepaalde duistere handelingen in gevangenkampen denken, lijken plunderen en zo...
Het idee alleen al, dat die man met zulke dingen bezig is, ril ril.
Dit moet een vroege of late aprilgrap zijn, kan niet anders of iets voor carnaval!
Het bericht laat een slechte smaak in de mond achter, doet mij aan bepaalde duistere handelingen in gevangenkampen denken, lijken plunderen en zo...
Het idee alleen al, dat die man met zulke dingen bezig is, ril ril.
-
mira
Britse toeristen strandden in Kempense Lille in plaats van Rijsel
LILLE - Een verstrooide buschauffeur heeft vijftig Britse toeristen ongewild laten kennismaken met het pittoreske Lille in de Kempen. Pijnlijke vergissing, want zijn toeristen wilden de feeërieke kerstmarkt van het Franse Lille (Rijsel) bezoeken.
'We kregen het pas door toen we wegwijzers richting Eindhoven zagen', zegt een misnoegde reiziger.
De 50 Britse toeristen - allemaal werknemers van de bank Lloyds TSB - logeerden in een Oostends hotel en zouden die zaterdag de Noord-Franse stad Lille bezoeken. De Britse buschauffeur van de firma Pullman's-coaches zette zijn GPS op en reed de mensen met bekwame spoed naar Lille... in de Antwerpse Kempen.
(Het Nieuwsblad 13/12/2007)
LILLE - Een verstrooide buschauffeur heeft vijftig Britse toeristen ongewild laten kennismaken met het pittoreske Lille in de Kempen. Pijnlijke vergissing, want zijn toeristen wilden de feeërieke kerstmarkt van het Franse Lille (Rijsel) bezoeken.
'We kregen het pas door toen we wegwijzers richting Eindhoven zagen', zegt een misnoegde reiziger.
De 50 Britse toeristen - allemaal werknemers van de bank Lloyds TSB - logeerden in een Oostends hotel en zouden die zaterdag de Noord-Franse stad Lille bezoeken. De Britse buschauffeur van de firma Pullman's-coaches zette zijn GPS op en reed de mensen met bekwame spoed naar Lille... in de Antwerpse Kempen.
(Het Nieuwsblad 13/12/2007)
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
mira schreef:Britse toeristen strandden in Kempense Lille in plaats van Rijsel
Britse buschauffeur van de firma Pullman's-coaches zette zijn GPS op en reed de mensen met bekwame spoed naar Lille... in de Antwerpse Kempen.
Eentje om te onthouden want echt gebeurd. Laten we dit "collateral damage" van de GPS noemen. Vervelend op het ogenblik van de feiten maar anderzijds dan weer een anecdote waard om je kinderen en kleinkinderen mee te amuseren.
Anderzijds dan toch weer stof om over na te denken wanneer die GPS-toestanden gebruikt worden voor oorlogsdoeleinden. Je zult zomaar in Paris, Texas bommen op je dak krijgen die eigenlijk bedoeld waren voor Paris, France.
Mijn beste wensen voor een goede gezondheid mira, tevens voor opa Brombeer, voor 2008 en de jaren daarna. Mijn hoop ook dat jullie deze rubriek nog vele jaren kunnen verzorgen. Ik schreef het al voorheen : weinig schriftelijke reacties maar niettemin veel lezers en ... luisteraars.
(Morgen zondag met Figaretta naar Luik voor Hoffmann's La Vie Parisienne en dinsdag naar Antwerpen voor het Nieuwjaarsconcert. )
Gemeende hartelijke groeten.