Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mathieu

17 sep 2014, 12:37

Die worden op heel regelmatige wijze gecontroleerd Katana.

En wat de hoofding van dit bericht betreft : ik ben er zeker van dat je reeds op jongeren leeftijd dan 80 tot een andere generatie behoort. Je moet niet meer doen dan eens aandacht ig naar de hedendaagse jeugd kijken. Ik kom dan alleszins tot de slotsom dat ik zelfs al een andere generatie ben en ik moet nog een heel tijdje mee eer ik die 80 bereikt heb ( als dat al ooit gaat gebeuren)
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

17 sep 2014, 16:23

Mathieu schreef:Die worden op heel regelmatige wijze gecontroleerd Katana.

En wat de hoofding van dit bericht betreft : ik ben er zeker van dat je reeds op jongeren leeftijd dan 80 tot een andere generatie behoort. Je moet niet meer doen dan eens aandacht ig naar de hedendaagse jeugd kijken. Ik kom dan alleszins tot de slotsom dat ik zelfs al een andere generatie ben en ik moet nog een heel tijdje mee eer ik die 80 bereikt heb ( als dat al ooit gaat gebeuren)

De tachtigjarige , treden een ander tijdperk in van de senioren , ze vergelijken hun prestatie van toen ze nog tot de jeugdige senioren van 70, 60 , 55 behoorde , is wel degelijk een verschil , alhoewel katana niet klaagt , heeft nog steeds zin .... :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Fazal

17 sep 2014, 19:19

Zin ...? In watte? :roll: 8) :wink:

ED.

17 sep 2014, 21:11

Zin in.....?

Den Don Juan van Leopoldsburg. Hoe ouder, des te groter stoefer. :) Lady zal weer eens bij de zussen zijn! :D

katana

20 sep 2014, 14:56

VRT radio 2 een ambetant gevalleke in mijn geval ...

Katana is alle dagen 70 minuten aktief op zijn home-trainer , om alles wat te verlichten , zet ik mijne pc op Vrt radio 2 en beluister intussen door , terwijl met krachtige slagen de pedalen van mijn home-trainer bewerkt worden , alsof den duivel moet afgeslacht worden :)
Sinds enkele dagen , lukt het mij niet meer , om muziek en zever te beluisteren , hij vertikt het mai old pcke , nothing ..

Ten einde raad een aanverwant familielid bijgeroepen , heeft een bagage om U tegen te zeggen , hogere studies, kaderfunctie en nog veel meer..

Katana zwoegde intussen in bezweet bovenlijf (torso) met duivels getrap , alsof den home-trainer de hel was , niet leuk voor het verwant familielid , twee meters verder , naarstig onderzoek aan 't doen om de koppige pc mores te leren ( moet er wel bijzeggen dat hij bijna de 100 kg benadert ) wil niet trainen of toch niet voldoende om af te slanken,misschien niet leuk om een 82 jarige te zien trainen
Na ruim een halfuur onderzoek , resultaat nul , hij zegt dat hij er eens zal over nadenken en vertrok ...

Wat nu is er wat aan de hand met VRT radio 2 muziek op den pc , graag informatie van de kenners ' mijn sennetvrienden' , verwacht antwoord

:) :)

katana

20 sep 2014, 15:22

Gelezen in Het Belang van Limburg 20/september 2014 bladz. 7 ..

Ontsnapte circusbuffel zet Ringlaan op stelten in Overpelt ..

Wat is dat tegenwoordig in Limburg , eerst everzwijnen en nu dan een woeste buffel ontsnapt uit het circus Monte Carlo :)

Zijn dan de sappige weide en natuur zo betoferend voor die beesten :?: :)

Kan iemand hier de foto ' te bekijken bladz7 hier neerpoten' , voor het nageslacht van de Senioren van deze eeuw :?: :lol:

Bedankt in alle geval , groeten katana
Jempi

20 sep 2014, 15:34

katana schreef: VRT radio 2 een ambetant gevalleke in mijn geval ...

Sinds enkele dagen , lukt het mij niet meer , om muziek en zever te beluisteren , hij vertikt het mai old pcke , nothing ..

Ten einde raad een aanverwant familielid bijgeroepen , heeft een bagage om U tegen te zeggen , hogere studies, kaderfunctie en nog veel meer..

Katana zwoegde intussen in bezweet bovenlijf (torso) met duivels getrap , alsof den home-trainer de hel was , niet leuk voor het verwant familielid , twee meters verder , naarstig onderzoek aan 't doen om de koppige pc mores te leren ( moet er wel bijzeggen dat hij bijna de 100 kg benadert ) wil niet trainen of toch niet voldoende om af te slanken,misschien niet leuk om een 82 jarige te zien trainen
Na ruim een halfuur onderzoek , resultaat nul , hij zegt dat hij er eens zal over nadenken en vertrok ...

Wat nu is er wat aan de hand met VRT radio 2 muziek op den pc , graag informatie van de kenners ' mijn sennetvrienden' , verwacht antwoord

Als uw pc bijna de 100 kg nadert dan is hij waarschijnlijk één van de eerste. Is het nog zo één ?

Afbeelding

Ik zou toch een modernere kopen, Katana. Er bestaan nu heel wat lichtere en meer performantere modellen zoals laptops... :wink:

Jempi

katana

20 sep 2014, 15:39

Jempi schreef:
katana schreef: VRT radio 2 een ambetant gevalleke in mijn geval ...

Als uw pc bijna de 100 kg nadert dan is hij waarschijnlijk één van de eerste. Is het nog zo één ?

Afbeelding

Ik zou toch een modernere kopen, Katana. Er bestaan nu heel wat lichtere en meer performantere modellen zoals laptops...

Jempi

Beste Jempi ,

Katana heeft zich vergist ( duizend bommen en graten) , had over het gewicht van aanverwant familielid , is best leuk zo eens uitgepluist te worden , door iemand van een ander kaliber The Master of het Kingdom ( grapje) :lol:

jeronimo

20 sep 2014, 17:22

Hey katana,
Hier nog zo'n geval van 80 + er
Eindelijk na 5 weken zonder tv , telefoon en internet weer aan de slag
.
Vrijdag op onderzoek bij de cardioloog, een half uur op de home-trainer
en resultaat; ge kunt best nog 20 jaar aan, dus op naar de 100
Mijne pc doet soms ook raar maar het systeemherstel lost het steeds op.
Misschien stappen we volgend jaar nog eens naar Compostella. kwestie
van de benen in conditie te houden.
niet wat ge zegt telt maar hoe ge het zegt.

katana

24 sep 2014, 13:44

jeronimo schreef:Hey katana,
Hier nog zo'n geval van 80 + er
Eindelijk na 5 weken zonder tv , telefoon en internet weer aan de slag
.
Vrijdag op onderzoek bij de cardioloog, een half uur op de home-trainer
en resultaat; ge kunt best nog 20 jaar aan, dus op naar de 100
Mijne pc doet soms ook raar maar het systeemherstel lost het steeds op.
Misschien stappen we volgend jaar nog eens naar Compostella. kwestie
van de benen in conditie te houden.

Volg je met belangstelling beste jerinimo , houden zo , stand bye, is al een pluspunt.
Hopelijk nog vele jaren ons rijbewijs, al is het om te rijden rond te kerktoren , onder het waakzaam oog van de wijze uil :)

katana

26 sep 2014, 15:40

Verandering dat is de leuze van opperbevelhebbers, volg het op de voet , misschien ons Arcospaargeld terug :?: :(
Een brief schrijven naar Sinterklaas met zijn zwarte Pieten, is denkelijk ook geen oplossing , :lol:

ED.

27 sep 2014, 22:37

Het is bij wet verboden om nog over Sinterklaas "zijne Piet" te schrijven!

bocuse

30 sep 2014, 08:22

ED. schreef:Het is bij wet verboden om nog over Sinterklaas "zijne Piet" te schrijven!
Ja, maar enkel en alleen als hij een zwarte piet heeft .....

katana

04 okt 2014, 16:04

Het is vandaag ' dierendag' volgens de bronnen :)

Achter mijn tuintje grenzen andere tuinen , o.a.d. van Turken , goed aanwezig in Leopoldsburg ...

Tot nu toe , plots verandering , er liepen 4 blatende schapen rond , helaas vandaag geen geblaat meer ( offerdag) , zij rusten in vrede van de dieren 8)

Dit is een vermoeden van katana :lol:
Fazal

04 okt 2014, 19:16

Allah zal weer tevreden zijn. :?