Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%

Totaal aantal stemmen: 20

katana

22 mar 2012, 14:45

Mathieu schreef:Zo rustig hier, zou onze vriend Katana zich ook een viervoeter hebben aangeschaft en is misschien ook gaan wandelen met het beestje. En misschien heeft hij zelfs aan zijn buurman gevraagd om als die naar Allah gebeden had hem te vergezellen op zijn wandeling. :roll:

Katana zal zich onthouden van dieren te houden , hij nu te oud , en eten geven is een extra uitgave :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

24 mar 2012, 11:27

Begin april begint weer het wielerseizoen bij ons in de vereniging NEOS , katana verkiest zijn hometrainer , maar wil Lady wel voorbereiden (trainen) ervoor.
Deze namiddag weer op de fiets miljaarde , mijn geliefde moet meekunnen , wij verafschuwen electrische fietsen . :lol:

Choerrel

24 mar 2012, 11:29

En mijn vrouw is nog zo tevreden over haar electrische fiets! Ze zou geen andere meer willen om boodschappen te doen.

katana

24 mar 2012, 11:56

Choerrel schreef:En mijn vrouw is nog zo tevreden over haar electrische fiets! Ze zou geen andere meer willen om boodschappen te doen.

Beste Choerrel ,

Begrijp me niet verkeerd , uw vrouw zal dit wel best aangenaam vinden , is nog een jonge freule , het is haar gegund hoor :lol:
In ons geval , senioren die in groep fietsen , zijn er ook electrische fietsen , maar ze zijn ambetant ...
Wij Vlaamse mannen en vrouwen die gewoon willen fietsen " senioren van gevorderde ouderdom" 70 en 80 , willen nog onze spieren gebruiken ( al zou het onze laatste keer zijn ) , wij sterven nog liever , dan een zo'n onding aan te schaffen ..
Langs deze weg 'NEOS' centraal zal wel niet meelezen , maar in onze afdeling hebben wij nu , momenteel iemand( Verantwoordelijk 'rit uitstippeling) (60) , die ritten verkiest die minumum 35 km moeten zijn , is absurd , 25 km volstaat , en dan nog rustplaats(tussenstop bij een landelijke herberg ), is aangenaam , maar een Eddy Merckx syndroom , daar hebben wij een afschuw van NEOS , als je dit leest , verlos ons van dit barbaars gebeuren in Leopoldsburg , wij 80 ers , wij waren vroeger ook jonger

Mathieu

26 mar 2012, 17:59

Daar kan ik je helemaal geen ongelijk in geven Katana, dat ios ook de r'eden dat ik zo een 25 km dagelijks doe als ik de kans zie, maar zeker niet meer. Het moet een plezante verplaatsing blijven, niet meer en niet minder. En als die van 60 dat niet kan of wil verstaan is het zeker de aangewezen persoon niet om de ritten uit te stippelen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

28 mar 2012, 15:35

"In België iser geen plaats voor illegale misdadigers HLN.BE

Dat zegt premier Eloi Di Rupo in een reactie op de mislukte uitwijzing van Mohammed C., van wie nu blijkt dat hij al jaren lang illegaal in ons land verblijft en een zwaar crimineel verleden heeft.

Bravo Elio , goed gezegd , nu maar grondig laten uitvoeren en stuur die bonzenvan Dexia Holding ook maar ter Helle 8)
Laatst gewijzigd door katana op 28 mar 2012, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Choerrel

28 mar 2012, 15:39

katana schreef:"In België iser geen plaats voor illegale misdadigers HLN.BE

Dat zegt premier Eloi Di Rupo in een reactie op de mislukte uitwijzing van Mohammed C., van wie nu blijkt dat hij al jaren lang illegaal in ons land verblijft en een zwaar crimineel verleden heeft.

Bravo Elio , goed gezegd , nu maar grondig laten uitvoeren en stuur die van Dexia ook maar ter Helle 8)
Maar het was toch maar een senatrice uit zijn eigen partij die last verkocht.

katana

28 mar 2012, 15:46

Choerrel schreef:

Bravo Elio , goed gezegd , nu maar grondig laten uitvoeren en stuur die van Dexia ook maar ter Helle 8)

Misschien moeten wij haar dankbaar zijn , dat zij de kat de bel aantrok , er loopt al lang iets scheef met de terugzending 8)

Choerrel

28 mar 2012, 15:56

katana schreef:
Choerrel schreef:

Misschien moeten wij haar dankbaar zijn , dat zij de kat de bel aantrok , er loopt al lang iets scheef met de terugzending 8)
Ja, ze sturen er niet genoeg terug. Dan moet die walin nog stokken in de wielen gaan steken. Ze is van dezelfde origine, dat ze dan maar mee vertrekt.

Mathieu

28 mar 2012, 19:01

Katana, kan je er niet voor zorgen dat ik gedurende 6 maanden een " carte blanche " krijg wat uitwijzigingen aangaat. Wedden dat er dan plaatsen zijn waar onze Belgen kunnen gaan werken. :lol: :lol:

Clausewitz

28 mar 2012, 19:42

Choerrel
Ja, ze sturen er niet genoeg terug. Dan moet die walin nog stokken in de wielen gaan steken. Ze is van dezelfde origine, dat ze dan maar mee vertrekt
Ik vraag mij af wat zo een uitwijzing kost aan vliegtuigtickets.Het was een lijnvlucht en samen met de begeleiders dikt dat aan.
Wie bewaakt de bewakers.

Mathieu

28 mar 2012, 23:10

Katana, kijk eens wat ik gevonden heb. Zou dit jou wapen kunnen zijn :

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... traf.dhtml

Mathieu

28 mar 2012, 23:13

Choerrel schreef:
katana schreef:
Choerrel schreef:

Ja, ze sturen er niet genoeg terug. Dan moet die walin nog stokken in de wielen gaan steken. Ze is van dezelfde origine, dat ze dan maar mee vertrekt.
Inderdaad, en van de toren blazen kan Di Rupo goed en in zijn eigen denken dat ze dat maar wat dikwijler doet. Hij zet zich af tegen haar en voor de rest gaat je er nooit meer van horen.

katana

30 mar 2012, 14:23

deredactie.be Tom Lenaerts wordt de presentator van een nieuwe dagelijkse actuashow op VT4. Volgens Olivier Goris van Woestijnvis wordt het " een nieuw programma dat vandaag in Vlaanderen nog niet bestaat ".

Dus kan, het iets nieuws en niet de herhalingen van Eén van de jaren stillekens , ben eens benieuwd 8)

katana

31 mar 2012, 11:23

deredactie.be Woestijnvis strikt ook Christophe Deborsu

Bij VT4 zal hij mee worden ingeschakeld in het actualiteitsmagazine dat dagelijks zal worden gepresenteerd door Tom Lenaerts.

Amai de VRT maakt nogal reklame voor VT4 :lol: