Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

katana

19 nov 2009, 11:40

Gisteren gezien op één VOLT , de ultieme test tussen de droge batterijen voor den troon :)
De Duracell batterijen werden vernedert onder het toezient oog van Sinter Klaas , met hun Barnum reklame met het onoverwinnelijk legendarische konijn , het konijn ligt nu ergens na zijn val te kwijlen in een ravijn.
De Panasonic batterijen werden uitgeroepen als grote overwinnaar , waarvan het fabriek gelegen is in TESSENDERLO ' Matsushita'
Ere wie ere toekomt , Limburg boven en daarom mijn gelukwensen, jullie waren de beste :D

Men kan de test nog zien vandaag op deredactie.be voor de ongelooflijke Thomassen :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

19 nov 2009, 12:08

:D

telloorlekker

19 nov 2009, 18:43

En ik dacht dat "Matsuoka" van Nero & C° (Mark Sleen) was... :?

katana

20 nov 2009, 11:01

telloorlekker schreef:En ik dacht dat "Matsuoka" van Nero & C° (Mark Sleen) was... :?

Matsuoka niet verwarren met ' Matsushita' hé beste Telloorlekker :lol:
Katana is ooit gratis eens voor 10 dagen op bezoek geweest daar in het moederbedrijf 'Matsushita 'in Osaka -Japan in 1982 en daar onthaald als een koninklijke gast
Was toen een toffe tijd

katana

21 nov 2009, 11:27

JUNIOR EURUVISIESONGFESTIVAL 2009

Katana wenst Laura veel succes toe en zeker de overwinning , dan komt Belgium weer in ' t beeld 8)

Lady vindt dat jodelen maar niks , is niet meer modern , maar Lady roemt haar prachtige stem .

Katana vind dat jodelen wel prachtig en hoopt dat het boeleke Laura de overwinning zal behalen :D

katana

22 nov 2009, 09:31

Ivan DEVADDER

In Dag Allemaal zegt Ivan D ,het is wel pijnlijk, maar "De Keien van de Wetstraat" wordt opgedoekt .
De laatste uitzendingen zijn gepland voor december , daarna is het afgelopen 8)
:

Choerrel

22 nov 2009, 09:33

Vadderke is nog een van de betere journalisten. Begrijp niet dat hij met zo'n sul van een Kathleen Cools wil werken.

spiksin

22 nov 2009, 21:01

:P Och arme :roll:

katana

23 nov 2009, 09:36

spiksin schreef::P Och arme :roll:

Bedoel je de arme Klare beste Spiksin :?: :lol:

Moet kunnen ,af en toe zo'n jartellen uitspraak :)

katana

23 nov 2009, 11:41

Nieuwe vraagstelling ; zijn we wel zeker dat wij dood zijn , bij doodsverklaring van de artsen :?: 8)

Als men begraven wordt in een kist en onder de grond wordt gestopt , is er geen weg terug als je herleeft ..

Als je voor verbranding kiest , en je herleeft in de verbrandingsoven is er ook geen terugweg ..

Katana denkt daarom zijn lichaam te schenken aan de wetenschap , dan kan men hem ontleden en in stukken snijden , dan heb je zekerheid ..

Wat moet men doen om zijn lichaam aan de wetenschap te schenken ?

Misschien weet iemand daar meer over ...
bakker

23 nov 2009, 11:52

Klik hier eens Katana

http://www.vlaanderen.be/servlet/Satell ... 09590&cid=
of lees dit eens

Indien een persoon zijn lichaam na zijn dood wenst af te staan aan de wetenschap, dient deze rechtstreeks contact op te nemen met de universiteit van zijn keuze. De persoon in kwestie zal deze wens duidelijk moeten maken door een document (handgeschreven) in te vullen en vervolgens te dateren en te ondertekenen. Een kopie dient hij of zij voor zichzelf te bewaren en het origineel moet opgestuurd worden naar de universiteit van zijn of haar keuze.

De universiteit zal de donor daarna een ontvangstbewijs overmaken of een formulier dat de donor aan zijn identiteitskaart kan hechten opdat de familie of erfgenamen op de hoogte zouden zijn in geval van plots overlijden. Na de dood van deze persoon zullen de nabestaanden de gemeentelijke overheid op de hoogte stellen van de wens van de overledene door de kopie van het document over te maken waarin de overledene zijn wens heeft geuit om zijn lichaam af te staan aan de wetenschap.

De universitaire ziekenhuizen moeten zo snel mogelijk op de hoogte gesteld worden. Het overbrengen van het stoffelijk overschot moet binnen de 48 uur na het overlijden geschieden. De ziekenhuizen aanvaarden enkel de lichamen van mensen die in België overlijden en lichamen die niet aan een autopsie werden onderworpen.

Het lichaam wordt begraven nadat alle voorziene studies konden uitgevoerd worden. Een periode van uitstel van enkele weken, maanden of zelfs jaren kan dus liggen tussen het schenken van het lichaam en de teraardebestelling. Behoudens uitdrukkelijke vraag van de familie brengt het ziekenhuis de nabestaanden niet op de hoogte van dag en uur van de teraardebestelling, maar deelt enkel mee waar het stoffelijk overschot rust. Sommige ziekenhuizen zijn bereid om de kosten van de begrafenis gedeeltelijk of volledig voor hun rekening te nemen.

Tillie

23 nov 2009, 13:14

De Keien van de Wetstraat opgedoekt?
Geeft niets, Bracke komt terug. :wink:
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

spiksin

23 nov 2009, 14:35

katana schreef:
spiksin schreef::P Och arme :roll:

Bedoel je de arme Klare beste Spiksin :?: :lol:

Moet kunnen ,af en toe zo'n jartellen uitspraak :)
Neen ik bedoelde die rode sukkel . :P

Beste groeten aan Limburg uit A .

jeronimo

23 nov 2009, 17:57

--------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe vraagstelling ; zijn we wel zeker dat wij dood zijn , bij doodsverklaring van de artsen

Voor mij geen probleem katana.
Als koorzanger gaan we regematig na de dienst een pint drinken
en 't is al afgesproken met de begrafenisondernemer om een
venster in mijn doodskist te steken. :D
niet wat ge zegt telt maar hoe ge het zegt.

katana

24 nov 2009, 09:55

jeronimo schreef:--------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe vraagstelling ; zijn we wel zeker dat wij dood zijn , bij doodsverklaring van de artsen

Voor mij geen probleem katana.
Als koorzanger gaan we regematig na de dienst een pint drinken
en 't is al afgesproken met de begrafenisondernemer om een
venster in mijn doodskist te steken. :D
Als je doodskist al bedekt is met aarde , zal het donker blijven 8)