Supermarkt André
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Zo zie je maar Katana dat de wonderen de wereld niet uit zijn en dat er diverse verschillende onverwachte kronkelingen mogelijk zijn.

Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
En terwijl ik hier zit te typen ben ik aan het luisteren naar de muziek van één van mijn meest geliefde zangeressen die er jammer genoeg niet meer is. Withney heb ik altijd een super mooie dame gevonden die dan ook noge eens een gouden stem had. Spijtig dat ze zelf de weelde niet kon dragen en zichzelf in de afgrond gestort heeft.
-
En ik ben dus geen aprilvissen tegen gekomen. Vroeger moest men heel allert zijn op die dag, maar heden ten dage is er dat blijkbaar veel aan het uitgaan, om mogelijks helemaal te verdwijnen.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Nieuwsblad.be Betty niet meer welkom in eigen zaak
Betty Owczarek , bekend van haar deelname'Big Brother ' , zou niet meer binnen mogen bij ' Betties, de horicazaak die ze samen met haar man Bart Scheers begon.
Toen er foto's opdoken van Betty en minnaar op een exotische vakantie, liet Bart haar aandelen omzetten, waardoor ze niet meer welkom is in haar eigen zaak.
Doeme toch , als dat tegenwoordig al niet meer mag

Betty Owczarek , bekend van haar deelname'Big Brother ' , zou niet meer binnen mogen bij ' Betties, de horicazaak die ze samen met haar man Bart Scheers begon.
Toen er foto's opdoken van Betty en minnaar op een exotische vakantie, liet Bart haar aandelen omzetten, waardoor ze niet meer welkom is in haar eigen zaak.
Doeme toch , als dat tegenwoordig al niet meer mag
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Katana, met Betty weet je maar nooit. Misschien had ze aandelen gekocht met centen van haar man, en als niets op papier staat is dat voor diegene die het vast heeft. En daar zal Betty, in haar nieuwe verliefdheid, wel niet aan gedacht hebben, of het zich gewoon niet aangetrokken.
-
Betty is Betty , zal steeds te koop lopen met haar borsten en de rest, is ze feitelijk blondMathieu schreef:Katana, met Betty weet je maar nooit. Misschien had ze aandelen gekocht met centen van haar man, en als niets op papier staat is dat voor diegene die het vast heeft. En daar zal Betty, in haar nieuwe verliefdheid, wel niet aan gedacht hebben, of het zich gewoon niet aangetrokken.
-
katana schreef:Vraag me af waarom vrouwen altijd zitten te loeren , links en rechts op de fiets.
Katana kijkt steeds vooruit en het verkeer
Dat zijn nu eenmaal supernieuwsgierige mensen Katana, en ze denken dan ook steeds dat ze alles moeten zien om alles onder controle te kunnen houden. Een goed gedacht is ook al veel waart zou ik zeggen.
-
Mathieu schreef:Katana, je mag rustig zeggen dat hij de superman was vandaag. Niemand was in staat van hem te volgen, dat beloofd voor de toekomst.
Juist gelezen Nieuwsblad.be
Mogelijk schouderfractuur voor Janorschke, Boonen en Peeters beboet
Daarnaast kregen Tom Boonen en Wilfried Peeters nog een boete voor hun ongeoorloofde bevoorrading in de laatste twintig kilometer .De boete bedraagt zo'n duizende Zwitserse Frank .
Waarom moet dat Zwitserse Frank zijn , zijn de euro's niet goed genoeg
Tommeke (1.98 m) , niet treuren hoor ...
Jij bent nog steeds mijn superstar