Katana's hoekje
-
bakker
katana, wij kunnen toch niet weten hoe dikwijls en hoelang je die toestellen gebruikt en hoeveel die toestellen derhalve verbruiken
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
bakker schreef:katana, wij kunnen toch niet weten hoe dikwijls en hoelang je die toestellen gebruikt en hoeveel die toestellen derhalve verbruiken
Weet het beste Bakker , denk dat Lady met haar strijkijzer heel wat gebruikt ,daar iets van mompelen is zogoed als zelfmoord plegen
Zou toch graag een vergelijkingspunt hebben , met twee senioren in het zelfde geval , of verwarmen en verlichten die soms met kaarsen hihihi.
Toch bedankt beste bakker , voor je antwoord !
Groeten katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
PASC@L Mei 2008 , is nu een volwaardig blad geworden , interessant en up -to date , iets voor senioren buiten dit forum , maar soit , het is er en hopelijk blijft het
Humor de ontbrekende kant , lezers brieven van de gewone senior , is nog een een gemis, schakel , maar wie ben ik , katana (76) al te oud in woord en schrijven hihihi
Humor de ontbrekende kant , lezers brieven van de gewone senior , is nog een een gemis, schakel , maar wie ben ik , katana (76) al te oud in woord en schrijven hihihi
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Zeg, Katana, dat is nu al drie weken stil in uw hoekske.
Als ge uw abonnement niet betaald hebt, wil ik wel een - klein - overschrijvingske doen.
Of krijgt ge uw belastingbrief niet ingevuld?
Nochtans gemakkelijk, 't zwart geld moet ge niet invullen zeggen ze in charleroi.
Als ge uw abonnement niet betaald hebt, wil ik wel een - klein - overschrijvingske doen.
Nochtans gemakkelijk, 't zwart geld moet ge niet invullen zeggen ze in charleroi.
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
-
vivaldi schreef:Zeg, Katana, dat is nu al drie weken stil in uw hoekske.
Wees maar niet ongerust beste Vivaldi , katana voelt zich nog een echte man alhoewel de geldbeugel gaten vertoond , trek het mij niet aan " boven mijn bed hangt een bordje ....
Groeten katana
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:bakker schreef:Te lang bij die vriendelijke waardin blijven hangen Katana en is dat Lady ter ore gekomen ??
Voor U beste Bakker , meer uitleg![]()
Gisteren stelde katana voor om zijn bureel en garage te kuisen , terwijl Lady boven de living en de hal en nog meer onder handen nam .
Lady als prachtvrouw ,pragmatisch , kontroleerde katana af en toe met sluikend oog en viel toen uit met een franse kolérie uit tegen katana , is dat kuisen , je zit meer achter je pc , dan aan kuiswerk , afstoffen doe je niet en spinnekoppen neutraliseren , is je ook niet bekend enzv....
Voel mij nu nog niet goed ,een helpende mannenhand , ZO beoordelen , afschuwelijk , dat was het min of meer beste bakker , tot nader orde , een berichtgeving uit Leopoldsburg
En na een maand later en een boetetocht naar Rome, is alles weer in kannen en kruiken veronderstel ik.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Zal deze namiddag , mijn samoerai-zwaard even controleren of het nog ingevet is ( je weet wel niet roestig) , overvallen in mijn buurt , je weet nooit , als ze bij mij komen verkeerd adres ' onthoofding' 
-
bakker schreef:Dan hoop ik voor u dat uw oogmeester een vrouw is Katana
Vrijdag gaan Lady en Katana naar een nieuwe oogmeester in Lommel , hopelijk zal ons zicht beteren nu , Lady als ze naait ,en katana ,als hij de schoon vrouwen in ogenschouw neemt en keurt in de passage