USA

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Imkeren
Lid geworden op: 05 sep 2006, 10:58
Locatie: Kempen

03 okt 2009, 11:39

Ik denk dat dit probleem structureel moet aangepakt worden, en 'nultolerantie' veronderstelt dat niet alleen de politiemacht deze uitvoert, maar dat de gerechterlijke macht volgt.
En vooral : dat exacte straffen worden uitgesproken die dan 'grosso modo' ook worden uitgezeten, terwijl men dit gespuis dwangarbeid laat uitvoeren ten bate van de goegemeente...........maar zover zijn we nog lang niet...........misschien moet het dan toch via de weg van het 'extremisme' ?.............wie zal het zeggen ?

Imker :cry:
Geniet van elke dag als je kan !

MS Windows 7 64-bit SP1/Intel i3/i5/i7 @ 2.20GHz//RAM 4,00 GB @ 663MHz
SJV70_HR (CPU1)/488GB /IE11/ AVG 2014 free/Windows Firewall/Accleaner/Malwarebytes

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 okt 2009, 12:18

Imkeren schreef:Ik denk dat dit probleem structureel moet aangepakt worden, en 'nultolerantie' veronderstelt dat niet alleen de politiemacht deze uitvoert, maar dat de gerechterlijke macht volgt.
En vooral : dat exacte straffen worden uitgesproken die dan 'grosso modo' ook worden uitgezeten, terwijl men dit gespuis dwangarbeid laat uitvoeren ten bate van de goegemeente...........maar zover zijn we nog lang niet...........misschien moet het dan toch via de weg van het 'extremisme' ?.............wie zal het zeggen ?

Imker :cry:

Wij zijn op goede weg " de sheriff van de far west" , steekt hier zijn kop :D
Ooit gezien op film , boeven met kettingen aan hun benen die onder toezicht van sheriff dwangarbeid uitvoerde 8)
Misschien hier ook eens in de belgike , gespuis langs de autostrades , ook met kettingen aan hun enkels den viezen boel opruimen :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

05 okt 2009, 12:13

Op dat gebied is er in de US nog niet veel veranderd , alleen de kettingen zijn afgeschaft .

Als ik goed ben ingelicht zijn er hier in Belgie ook van dergelijke projecten ?

Daarnet lees ik in 't hln dat wij pas op de 17de plaats staan in " beste land " ,
nl op de 7de en de US op de 13de . Dat heeft ooit wel anders geweest .

Ik lees ergens op 't forum dat bij ons een revolutie misschien gewenst is maar ik ben overtuigd dat het bij ons niet kan en het is ook al voorbij gestreefd . Was de laatste revolutie in Europa niet in de jaren 20-30-45 ?

Wat dan weer heel andere koek is , is de verschijning aan het forum firmament van ene zekere EXTRACT met een taalgebruik om U tegen te zeggen en een en ander schijnt af te weten van " economie " .
En dat brengt mij terug op de USA waar het nog niet vlot ?
Wie is er onlangs nog geweest ?

Tot straks senioren en jongelingen .

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

10 okt 2009, 10:05

Dat de Zweden grappige mensen zijn wist ik al lang , maar de stoot die zij nu hebben uitgehaald is fenomenaal , Obama Nobel :!: :!: :!:

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

10 okt 2009, 12:55

Tja rare jongens, die Zweden!
:roll:
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.
bakker

10 okt 2009, 14:12

De zweden kunnen er ook niet aandoen dat het noorse comité de nobelprijs voor de vrede in Oslo heeft toegekend aan Obama natuurlijk , maar dat belet niet dat je gelijk kan hebben met te zeggen dat het rare wezens zijn :wink: :wink: Dat ze volgens spiksin een stoot hebben uitgehaald met de prijs aan Obama te geven klopt dan weer niet ...
Ik denk dat niet iedereen dit weet :

De Nobelprijs voor de Vrede wordt uitgereikt in het raadhuis van Oslo en is de enige Nobelprijs die wordt toegekend door een Noors instituut. De andere Nobelprijzen worden toegekend door verschillende Zweedse universitaire commissies en uitgereikt in Stockholm, Zweden. Het Noors Nobelcomité is aangesteld om deze Nobelprijs toe te kennen. De leden van het comité, thans vijf, worden gekozen door het parlement van Noorwegen

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

10 okt 2009, 14:48

:wink: :D
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

10 okt 2009, 20:16

Wist ik inderdaad niet . Blij dat het de Zweden niet zijn , heb veel sympathie voor de Zweden .

't Doet goed vast te stellen dat we hier attente en knappe bollen hebben om mij terecht te wijzen .

Correctie dus : Ik wist dat de NOREN .....................

Dada .

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

11 okt 2009, 10:18

Ben vergeten Bakker te danken voor de inlichting :oops: + :)
en Air ook voor gevatte opmerking . :P

Hij (Obama ) reageert wel gepast , is verveeld met de zaak en doneert de geldprijs aan goed doel . Bush zou Nobel hebben uitgenodigd op' t witte huis en 't geld aan Israel hebben geschonken .

inro
Lid geworden op: 12 aug 2006, 19:38
Locatie: @tlantis

11 okt 2009, 12:15

De nieuwe Nobelprijswinnaar voor de Vrede ..........
weigert de oude Nobelprijswinnaar van de Vrede te ontvangen ,
Namelijk de Heer ' Tenzin Gyatso' . 8) :roll: :wink:
happiness is a good health and a .... bad memory

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

12 okt 2009, 09:01

Ik ken geen van beide goed , ik weet alleen dat zij veel en overal gaan praten maar.............
Natuurlijk is het moeilijk de Dalai Lama gelijk te geven en dan naar China gaan om die daar de les te spellen ! Mé alle chineze mor ni met die daar nu aan de macht zijn .

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

16 okt 2009, 12:15

Mijn vrienden beginnen , een beetje te laat , te zien wat de rode rakkers bezig zijn .

En Hilary , zij ploegde voort :!:

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

20 okt 2009, 17:46

En Bill zegt dat Obama de Nobel prijs dik verdiend heeft . Hij heeft Obama dan ook een dikke sigaar gegeven :!:

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

22 okt 2009, 08:33

't Lijkt wel de Belgische vlag in de US :!: Een zwarte krijgt een gele kaart nu ook van de rooien :!: :?:

Peiling : Meerderheid vindt het allemaal niet meer zo " kunnen " .

Imkeren
Lid geworden op: 05 sep 2006, 10:58
Locatie: Kempen

22 okt 2009, 09:36

spiksin schreef:Ben vergeten Bakker te danken voor de inlichting :oops: + :)
en Air ook voor gevatte opmerking . :P

Hij (Obama ) reageert wel gepast , is verveeld met de zaak en doneert de geldprijs aan goed doel . Bush zou Nobel hebben uitgenodigd op' t witte huis en 't geld aan Israel hebben geschonken .
Dit vind ik een gepast commentaar..........ik vind inderdaad het contrast met Bush enorm..........natuurlijk heeft Obama geen Nobelprijs verdiend, maar misschien moeten we het zien als een symbool.........als hij er inderdaad in slaagt om de structurele conflict met de Arabische wereld op te lossen of zelker de plooien glad te krijgen...........wel DAN verdient hij de Nobelprijs !

Imker
Geniet van elke dag als je kan !

MS Windows 7 64-bit SP1/Intel i3/i5/i7 @ 2.20GHz//RAM 4,00 GB @ 663MHz
SJV70_HR (CPU1)/488GB /IE11/ AVG 2014 free/Windows Firewall/Accleaner/Malwarebytes