Katana's hoekje
-
jeronimo - Lid geworden op: 23 jan 2005, 22:18
Niemand een woordje over de vlaamse feestdag?
Wij moeten ons toch verdedigen tegen de Franstalige druk.
Gaan zingen met alle Dilbeekse koren met o.a. een nieuw lied over Dilbeek , gekomponeerd door Jos Mertens.
Na de receptie naar Brussel op de grote markt.
Te veel Engelstalige liedjes. ! behalve Raymond van het groenewoud en
Frank Van Der Linden. Veel jong volk en leeuwenvlaggen, en.. Ambiance
Om 23 uur thuis
Wij moeten ons toch verdedigen tegen de Franstalige druk.
Gaan zingen met alle Dilbeekse koren met o.a. een nieuw lied over Dilbeek , gekomponeerd door Jos Mertens.
Na de receptie naar Brussel op de grote markt.
Te veel Engelstalige liedjes. ! behalve Raymond van het groenewoud en
Frank Van Der Linden. Veel jong volk en leeuwenvlaggen, en.. Ambiance
Om 23 uur thuis
Laatst gewijzigd door jeronimo op 12 jul 2008, 12:27, 2 keer totaal gewijzigd.
niet wat ge zegt telt maar hoe ge het zegt.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Als je het vaantje niet strijkt, hangt het er nog... Vlaanderen gaat nat worden ! 
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
telloorlekker schreef:Als je het vaantje niet strijkt, hangt het er nog... Vlaanderen gaat nat worden !
De Leeuw is gestreken , en in de kluis opgeborgen , de Franskillions zullen ze niet meer kunnen besmeuren
Vraag mij toch af , hoe het zo ver is kunnen komen , als lid uit een blauwe familie , was het vroeger toch anders , maar nu is het precies alsof je een misdadiger bent als je een beetje Vlaming bent , waar gaat het toch heen nu ...
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Katana is even afwezig ; ben op bezoek bij de Koning om even onze Sire bij te staan " betreffende raad en steun in deze moeilijke dagen , je weet wel , senioren onder elkaar hé " 
-
jeronimo - Lid geworden op: 23 jan 2005, 22:18
Komt ge maandag ook naar de nationale feestdag katana?
of ligt het verre Limburg wat ver.
Ik zal er in alle geval zijn.! ! en zal mijn leeuwen vlagje omdoen.
Hopelijk krijg ik geen pak rammel.
niet wat ge zegt telt maar hoe ge het zegt.
-
Katana zal er eens van profiteren maandag , met het goede weer , eens een trip maken met ,zijn velo en optijds zijn ijzeren paard vast binden in een typische Limburgse kroeg en zich laten bedienen met wat lekker vocht met schuim er bovenjeronimo schreef:Komt ge maandag ook naar de nationale feestdag katana?
-
Vandaag geen nieuws , geen weerberichten , geen waarschuwingen tegen onheil, geen tips voor de juiste getallen voor den lotto , geen sex adviezen , geen kookprogramma , ga in staking tot nader orde 
-
air - Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
't Laatste Nieuws nie gelezen, Katana, over Albert?katana schreef:Vandaag geen nieuws , geen weerberichten , geen waarschuwingen tegen onheil, geen tips voor de juiste getallen voor den lotto , geen sex adviezen , geen kookprogramma , ga in staking tot nader orde
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.
-
air schreef:'t Laatste Nieuws nie gelezen, Katana, over Albert?katana schreef:Vandaag geen nieuws , geen weerberichten , geen waarschuwingen tegen onheil, geen tips voor de juiste getallen voor den lotto , geen sex adviezen , geen kookprogramma , ga in staking tot nader orde
Al een maand lang wordt er in mijn brievenbus Het Neuwsblad gedeponeerd ( gratis) , een tweede krant mijn gazet Het Laatste Nieuws er bijnemen is met geld gooien
-
Op de redactie van Het Nieuwsblad , zijn ze gul geweest , bulken daar van 't geld en katana , kan best wat hebbedinkskens gebruikenair schreef:Katana schreef:Of de buren zijn met verlof of de postbode!Al een maand lang wordt er in mijn brievenbus Het Neuwsblad gedeponeerd ( gratis)