Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

katana

05 dec 2009, 10:01

Wout schreef:Roep eens "cut" naar belgacom een maand voor het aflopen van je abonnement.
Oef beste Wout ,

Zie dat niet meer zitten , blijf waar ik ben , ahoewel :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

05 dec 2009, 19:14

"Cut !" is toch een term uit de filmwereld, of vergis ik me... en voor zover ik erin bedreven ben hebben onze providers weinig met film te maken...

Clausewitz

05 dec 2009, 21:12

Katana heeft ooit een verkeerde beroepskeuze gemaakt ,
Als er iemand meer over dat voorstel weet , laat het mij weten , want dergelijke voorstellen duiken altijd ergens onder , waar de kleine mens , geen weet mag van hebben
Brengt je clandestiene bar niet genoeg meer op? :wink:
Wie bewaakt de bewakers.

katana

06 dec 2009, 09:20

SSSST ...... :lol:

katana

07 dec 2009, 10:20

De slimste mens ...

Primeur; 3 vrouwen in 1 aflevering 8)

Mathieu

07 dec 2009, 10:36

katana schreef:Drama

Lady heeft katana na een banale ruzie opgejaagd , tot hij ten einde raad cut riep tot zijn geliefde , dat was een brug te ver 8)
Nu zal katana moeten boeten en als straf niet meer ...

En ik die dacht dat jij je niet meer zou laten opjagen door het vrouwvolk.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

07 dec 2009, 11:11

Mathieu schreef:

Lady heeft katana na een banale ruzie opgejaagd , tot hij ten einde raad cut riep tot zijn geliefde , dat was een brug te ver 8)

In het home van katana en Lady , is er af en toe storm , bijna vergelijkbaar bij de tragedie van Romeo en Julia van William Shakespeare :D
O my God (Allach) :lol:
Til er maar niet te zwaar aan , bij jullie is het waarschijnljk allemaal koek en ei :D

katana

08 dec 2009, 14:52

Sinterklaas heeft voor katana niets gebracht , zelf zijn samoeirai-zwaard niet dat verdwenen is 8)

Choerrel

08 dec 2009, 15:04

katana schreef:Sinterklaas heeft voor katana niets gebracht , zelf zijn samoeirai-zwaard niet dat verdwenen is 8)
Zijt ge dan stout geweest?

katana

08 dec 2009, 16:10

Choerrel schreef:
katana schreef:Sinterklaas heeft voor katana niets gebracht , zelf zijn samoeirai-zwaard niet dat verdwenen is 8)
Zijt ge dan stout geweest?
Waarschijnlijk wel , katana moet veel slikken van de geliefden allerlei en dan reageren is dan stoemp met bloedpens met appelspijs :lol:
Donderdag 17 december is het weer zover het traditioneel kerstfeest van NEOS Leopoldsburg in het stylvolle interieurvan Hof te Rhode te Schaffen ( chef Felix Alen) .
Het vervoer met een autocar 10 euro per persoon moet er maar bij , vertrek voor ons 12.30u .
Als wij om 13.00uur arriveren worden we ontvangen in de wintertuin om te genieten van een uitgebreid aperitief vergezeld van diverse warme en koude hapjes, katana stelt zich dan op een strategische plaats op waar de obers het eerst moeten passeren :lol:

Om 14.00 uur woren we aan tafel genodigd voor het volgend menu.

-Klare bouillon van wild
-Duet van zeebaars en chiconettes, fijne groenten en een rieslingsausje
-Kerstkalkoen met seizoengarnituren en amadelkroketjes
-Dessert van het huis
-Mokka,thee en zoetjes

Dit alles vergezeld van aangepaste wijnen , waters op tafel

De namiddag wordt muzikaal opgeluisterd door Dhr Destordeur , die reeds meermaals heeft bewezen dat hij zijn publiek kan boeien .

Beste Choerrel , jij kan getuigen dat dit oord een van de parels van de roemrijke Oranjestad Diest is en wat de chef van Hof te Rhode , mag er zijn ..

Choerrel

08 dec 2009, 16:18

Felix is een meester in zijn vak.
Weet nog de tijd toen hij "traiteur" was in Diest op de "Lange Steenweg" met zijn vader. Was toen ook de kok van koning Boudewijn. Later waren de feesten (waaronder mijn trouwfeest) in zijn vaders huis op de Postbaan in Schaffen.
In Hof te Rhode is het zeer aangenaam toeven.
Spijtig dat er soms gendarmes in de buurt zijn om u in het zakje te doen blazen.

katana

08 dec 2009, 16:44

Choerrel schreef:Felix is een meester in zijn vak.
Weet nog de tijd toen hij "traiteur" was in Diest op de "Lange Steenweg" met zijn vader. Was toen ook de kok van koning Boudewijn. Later waren de feesten (waaronder mijn trouwfeest) in zijn vaders huis op de Postbaan in Schaffen.
Spijtig dat er soms gendarmes in de buurt zijn om u in het zakje te doen blazen.

Felix is zeker een meester in zijn vak , zie hem soms op den tv waar hij zijn bouillon aanprijst, wel een strrepje minder dan Piet Huyzentruyt , een barbaar ergens uit de Vlaanders op keukengebied , maar een meester op keukengebied ,van grootmoederswijze :lol:
Wat de gendarmes betreft , dat hebben de vrekken met een groter pensioen dan katana al mogen smaken , hun auto laten staan en met een taxy naar huis 8)
Dit is wat Belgium wil , senioren al naar bed na 12.00 smiddags , en na een koffietje wat gefrutsel aan aan de jartelles van de oudere Lady's in slaap vallen :D

telloorlekker

08 dec 2009, 17:16

katana schreef:
Wat de gendarmes betreft , dat hebben de vrekken met een groter pensioen dan katana al mogen smaken , hun auto laten staan en met een taxy naar huis 8)
Dit is wat Belgium wil , senioren al naar bed na 12.00 smiddags , en na een koffietje wat gefrutsel aan aan de jartelles van de oudere Lady's in slaap vallen :D
Aha, vandaar dat "Dessert van het huis" zoveel geheimzinnigs inhoudt... :lol:

Mathieu

10 dec 2009, 10:29

katana schreef:
Mathieu schreef:

In het home van katana en Lady , is er af en toe storm , bijna vergelijkbaar bij de tragedie van Romeo en Julia van William Shakespeare :D
O my God (Allach) :lol:
Til er maar niet te zwaar aan , bij jullie is het waarschijnljk allemaal koek en ei :D

Bijlange niet Katana, en ik ben van mening dat in een huishouden waar er NOOIT een woord valt in feite geen huishouding is. Het moet er af en toe een kletteren, zonder natuurlijk dat geweld gedoe er bij te halen, maar een hard woord tussen man en vrouw is voor mij een must.

Mathieu

10 dec 2009, 10:32

Choerrel schreef:Felix is een meester in zijn vak.

Choerrelke ik dacht dat die afgeschaft waren, en of de opvolging ervan beter is laat ik aan elkeen zijn verbeelding over. :lol: :lol: :lol: