Zeveren
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Anina schreef:Als je op volle toeren bent Katana.....dan kan je zeker Lady overhalen om mee te gaan naar Oostende hihi...![]()
Doen Katana...en neem je zwaard aan je zijde![]()
![]()
Katana doet zijn best , zal alle middelen aanwenden en alle hens aan dek brengen , om aanwezig te zijn
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Anina - Lid geworden op: 06 mei 2003, 16:09
Als jij komt Katana...komen wij zeker.
Wij hebben ook al betaald.
Ik zal mijn nick op mijn borst dragen en mijn ventje zal ook niet onzichtbaar zijn.
Hij vindt dat computergedoe ook maar niks hoor, net zoals Lady...wedden dat het klikt!!!

Ik zal mijn nick op mijn borst dragen en mijn ventje zal ook niet onzichtbaar zijn.
Hij vindt dat computergedoe ook maar niks hoor, net zoals Lady...wedden dat het klikt!!!
-
Anina schreef:Als jij komt Katana...komen wij zeker.
Hij vindt dat computergedoe ook maar niks hoor, net zoals Lady...wedden dat het klikt!!!![]()
Katana zal er zeker zijn en wat Lady betreft , moet haar overtuigen , hopelijk zullen de medeforummers mij niet verraden ,dat ik ongewild van haar, ook een beetje een star heb gemaakt ( zij wil niet in de belangstelling ) zegt zij
-
Anina - Lid geworden op: 06 mei 2003, 16:09
Katana...vriend...ge kent ons nu toch al een beetje!!
Lady zullen we met respect behandelen...ik kijk er al naar uit!!
En...ik ga op zoek tot ik u gevonden heb...desnoods roep ik luidop "KATANA" ziet dat ge dan reageert hé manneken...anders.....
Lady zullen we met respect behandelen...ik kijk er al naar uit!!
En...ik ga op zoek tot ik u gevonden heb...desnoods roep ik luidop "KATANA" ziet dat ge dan reageert hé manneken...anders.....
-
Gast
Ik stel voor dat, iedereen die "KATANA" hoort roepen, antwoordt met: "JA?" Verwarring gegarandeerd.

-
Het wordt moeilijk , Lady wil niet mee naar Oostende ' ze zegt kan daar niets gaan doen het gaat allemaal over pc enzv, volgens haar' .
Ze zegt gaat, maar alleen , en dat is ook niet leuk

Ze zegt gaat, maar alleen , en dat is ook niet leuk
-
Gast
Katana, als je alleen gaat moet je mij verwittigen. Ik zal Lady dan wel gezelschap komen houden.
PS. Je moet wel eerst dat zwaard van boven je bed verwijderen...

PS. Je moet wel eerst dat zwaard van boven je bed verwijderen...
-
zorro schreef:Katana, als je alleen gaat moet je mij verwittigen. Ik zal Lady dan wel gezelschap komen houden.![]()
![]()
![]()
PS. Je moet wel eerst dat zwaard van boven je bed verwijderen...![]()
Het plan B is in studie , moet lukken , mannen hebben een grotere hersenen massa
-
Anina schreef:Wa lees ik daar ergens Katana...dat er nie anders dan over PC wordt gepraat...ge zult er nog eens van verschieten!!!! PC...niks PC....
"Zeveren"
![]()
![]()
![]()
Dit maakt de zaak anders , misschien wel roddels en dat moet kunnen , anders zijn wij pladijzen ; katana zou graag eens de hand schudden van Lilly , de grootmoeder van den grootsten Belg ( wel gemist de nominatie , op het laatste ogenblik ) , dus wat zeuren wij , mensen ontmoeten met styl en durf , hoort er ook bij
-
Anina schreef:Ge hebt gelijk Katana...ge moet die mensen ne keer zien.
Groot gelijk!!!!
En als ik nu geen vermindering krijg op mijn tickets voor Oostende weet ik het ook nie meer.
Reclame heb ik nu al genoeg gemaakt zekers...![]()
![]()
Guter Wille ist höher als aller Erfolg
Goede wil staat hoger dan alle succes ( Goethe)