Katana's hoekje nr 2
-
Fazal
Mocht je nog eens naar die nachtwinkel gaan katana, vraag eens of ze geen middel tegen slaapwandelen hebben. 
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Katana... als je een volière hebt moet je daar je chips verorberen... voor kruimels zal lady dan ver moeten zoeken... 
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Vandaag ; een heerlijke dag blauwe lucht en een beetje winters ...
Lady is weer een beetje woest tegenover katana , in zijn magazijn onder , wat ,kruimels van chips gevonden...
Zij supergodin , is daar niet over te spreken ; zij slooft zich uit om eten te bereiden zonder veel vet en nog meer en dan onderduims geniet onder katana af en toe van heerlijke chips ( is daar verzot op )![]()
Duizend bommen en granaten , wat een wrede wereld
Het moest dan ook maar zo lekker niet zijn Katana. Je kan natuurlijk ook er voor zorgen dat er geen kruimels meer te vinden zijn en natuurlijk ook geen lege of volle zakjes. En dan is alles weer oke, Katana heeft zich bekeerd, en Lady content.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Fazal schreef:Mocht je nog eens naar die nachtwinkel gaan katana, vraag eens of ze geen middel tegen slaapwandelen hebben.
Oei Katana slapend naar de nachtwinkel en dan ships mee terug brengen?????? Vrees dat Lady dat niet gaat geloven.
-
telloorlekker schreef:Katana... als je een volière hebt moet je daar je chips verorberen... voor kruimels zal lady dan ver moeten zoeken...
TTL moet hij wel uitkijken dat hij niet te dikwijls bij zijn vogeltjes in de kooi wordt aangetroffen want dat zou eerst verdacht overkomen. Tenzij hij Lady gaat wijs maken dat hij verzot is op volgetjesvoer en dan ook nog begint te fluiten.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Gruwelijk Somaliër gestenigd voor overspel
BEELDEN Nu te zien op de site van HLN.
Deze arme man werd veroordeeld door een islamitische rechtbank ..
Berlusconi heeft meer geluk , en wat zijn overspel betreft

BEELDEN Nu te zien op de site van HLN.
Deze arme man werd veroordeeld door een islamitische rechtbank ..
Berlusconi heeft meer geluk , en wat zijn overspel betreft
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Aangezien kerstmis nadert wil katana ( denkt dat hij peter is van Gusje') een fatsoenlijk been offreren aan Gusje een hond uit Diest , met een baasje om U tegen te zeggen , mag wat kosten max 5 euro
Als Gusje zijn bankrekening bekend maakt , zal de overschrijving gebeuren
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
waf waf waf - waf woef waf woef waf woef woef - waf wafkatana schreef:Aangezien kerstmis nadert wil katana ( denkt dat hij peter is van Gusje') een fatsoenlijk been offreren aan Gusje een hond uit Diest , met een baasje om U tegen te zeggen , mag wat kosten max 5 euro![]()
-
Gast
...goed geraden hé.Choerrel schreef:Daar koopt mijn baasje inderdaad mijn eten en mijn speeltjes.canteclaer schreef:Troetels
Leuvensesteenweg 120, 3290 Diest
013 66 23 78
Laatst gewijzigd door Gast op 15 dec 2009, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Ik heb schrik als mijn vrouw naar Troetels gaat: wat die niet allemaal bijheeft voor de hond en de kat. Eigenlijk zijn mijn zoon en ikzelf net zo zulle.canteclaer schreef:...goed geraden du..; En een tip voor het nieuwjaar voor katana's petekind....Ik zou er een lijstje leggen, ChoerrelChoerrel schreef:Daar koopt mijn baasje inderdaad mijn eten en mijn speeltjes.canteclaer schreef:Troetels
Leuvensesteenweg 120, 3290 Diest
013 66 23 78![]()
-
Er wordt aangewerkt , katana zal contact op nemen met Troetels in Diest
Katana wil een stoer geschenk , een traditioneel geschenk voor een stoere hond al 'Gusje ' daarom een smakelijk been om aan te kluiven ..
Zal morgen het nodige doen ..
Als het kan de nodige beschrijving heden 'Gusje' met ras en stamboom

Katana wil een stoer geschenk , een traditioneel geschenk voor een stoere hond al 'Gusje ' daarom een smakelijk been om aan te kluiven ..
Zal morgen het nodige doen ..
Als het kan de nodige beschrijving heden 'Gusje' met ras en stamboom