Katana's hoekje nr 3

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Volhouden zolang als het nog kan

Stop er mee
5
18%
Merci katana
5
18%
Volhouden zolang als het nog kan
18
64%

Totaal aantal stemmen: 28

katana

16 okt 2010, 11:13

Maak mij zorgen ; Choerrel moeft niet meer , is er iets met zijn gezondheid ? 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

16 okt 2010, 11:22

Misschien afgeschrikt door de "reglementjes"... Ik heb het, bij mijn weten, nog nooit gedaan, maar ben voor de aardigheid eens gaan piepen in de 65+chatbox.... éérst de regeltjes lezen en daarna beslist afhaken ! 't zou de eerste keer niet zijn; misschien denken anderen daar ook zo over...
Men kan best eerst starten en als het erna misloopt eventueel de gebruiksaanwijzing raadplegen. Op een dergelijke manier hebben de meesten onder ons ook leren "autorijden"... :lol:

Mathieu

16 okt 2010, 17:14

katana schreef:Maak mij zorgen ; Choerrel moeft niet meer , is er iets met zijn gezondheid ? 8)

Neen Katana, niet direct aan iets ergs denken. Hij heeft het met zijn eega wel beter hoor. Ze zitten nl in de Turkie voor , als ik het goed voor heb, een drietal weken.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

16 okt 2010, 17:17

katana schreef:Nieuwsblad.be

Phaedra Hoste slaat chirurg aan de haak.

Phaedra Hoste heeft een nieuwe vriend.
Het 39-jarige ex-model verscheen donderdagavond voor het eerst in het openbaar met Nasser Nadjimi (45), een chirurg uit Iran.

Na de Iraanse revolutie belandde hij ( Nasser Nadjimi) via een beurs in VLaanderen .

Succes Phaedra :lol:

Voor hoelang zou het zijn en de hoeveelste......... Zouden misschien een weddenschap kunnen organiseren hoelang het zou stand houden. Maar dan zal zij wel weer het slachtoffer zijn van haar goedheid, zoals ze ons dat telkens wil laten verstaan. Of haar karakter even rein en mooi is dan haar gezicht( gelijk wat ze er voor gebruikt) is mij een grote vraag

Afbeelding

Mathieu

16 okt 2010, 17:25

telloorlekker schreef:Misschien afgeschrikt door de "reglementjes"... Ik heb het, bij mijn weten, nog nooit gedaan, maar ben voor de aardigheid eens gaan piepen in de 65+chatbox.... éérst de regeltjes lezen en daarna beslist afhaken ! 't zou de eerste keer niet zijn; misschien denken anderen daar ook zo over...
Men kan best eerst starten en als het erna misloopt eventueel de gebruiksaanwijzing raadplegen. Op een dergelijke manier hebben de meesten onder ons ook leren "autorijden"... :lol:

Ben er na je bericht eens gaan piepen, op verschillende chatboxen. Maar moet eerlijk zeggen was er ook weer evn snel verdwenen. Lijkt meer op spelletjes voor kleine kinderen : razen om het eerste te antwoorden, waarop is een andere zaak. :lol: :lol: :lol:

katana

21 okt 2010, 16:31

Katana beklaagd de Koning , zoveel mensen op pad te moeten zetten om toch maar een nieuwe regering te krijgen :)
Sire volhouden en volharden is de boodschap .....

Facilius inter philosophos quam inter horologia conveniet

Eerder zullen wijsgeren het onder elkaar eens worden dan klokken (Seneca , Apocolocyntosis 2,2 ).

telloorlekker

21 okt 2010, 16:34

Volgens mij heeft Sire iets met die klokken... hij weet de klepel ook niet hangen... :lol:

katana

23 okt 2010, 11:28

Voel mij al weer beter , maar zoals voorheen komt nooit meer terug , de goesting is er maar de rest laat de wensen over :)
Wat een gezever van mij , dat interreseert geen enkel senior meer 8)

Choerrel

23 okt 2010, 11:52

Katana, ik ben terug hé. Heerlijk verlof (voor de vijfde keer) in Turkije gehad. Waren die Turken van hier toch maar eens gelijk de Turken van ginder, ik zou ze best kunnen verdragen.

telloorlekker

23 okt 2010, 14:28

Men weet van langsom wel welke soort Turken hier verzeild geraakt; de eerlijksten en minst begoeden hebben die mogelijkheid niet ...

Choerrel

23 okt 2010, 14:32

telloorlekker schreef:Men weet van langsom wel welke soort Turken hier verzeild geraakt; de eerlijksten en minst begoeden hebben die mogelijkheid niet ...
De Turken van daarachter zijn zelf beschaamd voor het uitschot dat naar hier komt, voornamelijk ongeletterden uit de bergen.

katana

24 okt 2010, 09:22

De Zevende Dag vandaag ; acteur Dirk Truypens ( Witse) en vakbondsman Rudy De Leeuw zitten tegenover N-VA-kamerlid Ben Weyts .
Als Witse zich ermee gaat bemoeien , zal er wel klaarheid geschapen worden :)

katana

24 okt 2010, 10:15

Choerrel schreef:Katana, ik ben terug hé. Heerlijk verlof (voor de vijfde keer) in Turkije gehad. Waren die Turken van hier toch maar eens gelijk de Turken van ginder, ik zou ze best kunnen verdragen.
Beste Choerrel,

Fijn dat jij er zo van genoten hebt aan de Turkse Rivièra, daar is er nog cultuur en de mensen daar laten het ook merken..
De toeristen daar worden verwend , is normaal , waar er verteer is , is er geld.
Geniet deze voormiddag maar in uw stamcafé in Diest , daar is er ook cultuur

Mathieu

24 okt 2010, 13:24

katana schreef:Voel mij al weer beter , maar zoals voorheen komt nooit meer terug , de goesting is er maar de rest laat de wensen over :)
Wat een gezever van mij , dat interreseert geen enkel senior meer 8)

Dat interresseert ons wel Katana, want wij horen graag dat het beter gaat met iemend. Zelfs als de wil er is zal de rest wel volgen. En op de rest niet veel nadenken want toen we 30 jaar jonger waren konden we iets anders ook nog veel beter dan nu.................................................

Mathieu

24 okt 2010, 13:27

katana schreef:
Choerrel schreef:Katana, ik ben terug hé. Heerlijk verlof (voor de vijfde keer) in Turkije gehad. Waren die Turken van hier toch maar eens gelijk de Turken van ginder, ik zou ze best kunnen verdragen.
Beste Choerrel,

Fijn dat jij er zo van genoten hebt aan de Turkse Rivièra, daar is er nog cultuur en de mensen daar laten het ook merken..
De toeristen daar worden verwend , is normaal , waar er verteer is , is er geld.
Geniet deze voormiddag maar in uw stamcafé in Diest , daar is er ook cultuur
Zal wel genieten Kanata daar ben ik zeker van want hij is al aan het aftellen voor zijn volgende verlof.