Supermarkt André
-
Fazal
Te druk ...? Met wat ...? Met Phaedra Hoste te analyseren ...? 

Laatst gewijzigd door Fazal op 26 jun 2012, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Choerrel schreef:Dat is slecht voor Katana zijne tikker!Fazal schreef:Te druk ...? Met wat ...? Met Phaedra Hoste te analyseren ...?
Katana's hart is nog in goede conditie
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Fazal
Ik heb over een paar jaar een volmacht + doktersattest gekregen, van iemand die bedliggerig was. Maar het feest ging niet door. Het doktersattest werd geklasseerd als bewijs van aanmelding, maar kiezen met de volmacht, werd radicaal geweigerd! Het hangt misschien af van wie de voorzitter van het kiesbureau is!? Dat weet ik dus niet.Choerrel schreef:Ik stem niet dit jaar: ik zit dan in Turkije en ik vertik het om volmacht te geven.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Eén van mijn kleindochters, afgestudeert nu in KU , heeft twee masters en de laatste master TEW , is nu op reis in de States met haar vriend ook student KU, voor één maand , hebben een huurauto , ze reizen met de tent , en als't moet ergens overnachten weet niet waar.
Ze zijn gestart in Washington en eindigen in Miami , waar ze huurauto terug inleveren.
Momenteel rijden ze over de Blue Ridge Parkway om 'savonds aan te komen in de Great Smokey Mountains!
Kan een Amerika kenner van Seniorennet , mij zeggen waar dat te vinden is op de kaart , volgens mij ergens in Virginia ?
Heb wel af en toe kontakt met hun met twitter , is maar kort.
Heb ze wel gewaarschuwd dat bijna elke Amerikaan gewapend is , dit is misschien maar voorbarig , maar twee jongelui ( twintigers) zien dat anders.
Eindig dit wacht, op de Amerikakenners hier
Ze zijn gestart in Washington en eindigen in Miami , waar ze huurauto terug inleveren.
Momenteel rijden ze over de Blue Ridge Parkway om 'savonds aan te komen in de Great Smokey Mountains!
Kan een Amerika kenner van Seniorennet , mij zeggen waar dat te vinden is op de kaart , volgens mij ergens in Virginia ?
Heb wel af en toe kontakt met hun met twitter , is maar kort.
Heb ze wel gewaarschuwd dat bijna elke Amerikaan gewapend is , dit is misschien maar voorbarig , maar twee jongelui ( twintigers) zien dat anders.
Eindig dit wacht, op de Amerikakenners hier
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad