Supermarkt André
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Katana en je moet je daar geen zorgen over maken. De jongste zoon van mijn jonger broer is voor ongeveer 2 jaar geemigreerd naar Californie samen met zijn vriendin( hadden er al werk voor ze vertrokken zijn).Ze komen nu in Sep terug naar Belgie om te trouwen en twee dagen na het huwelijk terug naar ginder om te werken. Ze voelen zich daar goed, maar hebben alleen maar 2 weken verlof per jaar.
Maar die gaan dus elk WE dat ze vrij hebben kamperen. Voor zover zij mij vertellen vertrekken ze aan hun huis zonder afspraak of gelijk wat, met alleen het nodige kampeermateriaal bij. En ze zijn nog nooit op geen enkele kamping moeten vertrekken gezien er geen plaats was. En hij voegt er dan nog aan toe dat alle 2 é 3 uur rijden minstens een kamping te vinden is die bewaakt is en waar er alles op voorzien is wat ze moeten hebben. En twee of drie uur rijden is daar geen afstand.
Maar die gaan dus elk WE dat ze vrij hebben kamperen. Voor zover zij mij vertellen vertrekken ze aan hun huis zonder afspraak of gelijk wat, met alleen het nodige kampeermateriaal bij. En ze zijn nog nooit op geen enkele kamping moeten vertrekken gezien er geen plaats was. En hij voegt er dan nog aan toe dat alle 2 é 3 uur rijden minstens een kamping te vinden is die bewaakt is en waar er alles op voorzien is wat ze moeten hebben. En twee of drie uur rijden is daar geen afstand.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:BHV interesseert mij geen snars meer
Die van Vilvoorde zelf trekken het zich niet aan, dus er zeker niet van wakker liggen Katana, en ons klojo landje wordt nu eenmaal toch gedomineerd door de Walen ( alhoewel dat die ook goede kanten hebben, ze zijn allen heel dun gezaaid)
-
Ben er ook gaan piepen en inderdaad een zeer indrukwekkende omgeving. Dat is het ideaal om in rond te toeren in een stevige wagen of mobilhome. Ik zou daar wel enkele maanden mijn zinnen kunnen verzetten, maar of mijn portefeuille daar ook mee akkoord is, is een andere kwestie.

-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Mathieu schreef:Katana en je moet je daar geen zorgen over maken. De jongste zoon van mijn jonger broer is voor ongeveer 2 jaar geemigreerd naar Californie samen met zijn vriendin( hadden er al werk voor ze vertrokken zijn).Ze komen nu in Sep terug naar Belgie om te trouwen en twee dagen na het huwelijk terug naar ginder om te werken. Ze voelen zich daar goed, maar hebben alleen maar 2 weken verlof per jaar.
Zorgen over werk van haar hoef ik niet , ze begint in october bij Ernst&Young in België, al aan geboden voor ze afgestudeert was.
Haar vriend( één jaar joner) is afgestudeert volgend jaar Burgelijk ingenieur en ze wonen nu samen in Leuven .
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Ga je weer terug liberaal stemmen? Je weet toch dat ze je klein pensioentje nog altijd niet hebben verhoogd.katana schreef:De lijst van Bart Dewever kan mij niet bekoren , zal daar mijn stem niet aan verspillen (frietcultuur)
Wie bewaakt de bewakers.
-
Wat een gevoel van fierheid als bompa( geen hogere studies ) , kleindochter is geslaagd als master t.e.w in K.U Leuven met onderscheiding en zelfs op hare thesis 15 op 20
De vriend is er ook door op alle vakken.
Proficiat
PS Als dat iemand hindert , mijn uitlatingen van fierheid hier, laat het mij weten
Wens aan alle kleinkinderen van Seniorennet het allerbeste toe langs deze weg .
Proficiat
PS Als dat iemand hindert , mijn uitlatingen van fierheid hier, laat het mij weten
-
katana schreef:Wat een gevoel van fierheid als bompa( geen hogere studies ) , kleindochter is geslaagd als master t.e.w in K.U Leuven met onderscheiding en zelfs op hare thesis 15 op 20![]()
Proficiat![]()
![]()
PS Als dat iemand hindert , mijn uitlatingen van fierheid hier, laat het mij weten![]()
En wie zou daar iets op tegen hebben Katana. Dat ze niet allemaal superstudenten kunnen zijn is ook een normale zaak. Maar jij hebt alle recht en reden om een super fiere opa te zijn.
-
Gedurende één week , moet katana , ten huize van zijn dochter , de poezen eten geven en de kippen verzorgen.
Neem de eieren maar mee naar huis zegt dochterlief , al vier dagen , bijna vijf,verstreken , één ei gelegd , ze hebben drie kippen (vreemd ras) , Vlaamse kippen zijn niet goed genoeg , maar die vreemdelingen produceren begot ondermaats
Katana is zeer kwaad op die kippen
Neem de eieren maar mee naar huis zegt dochterlief , al vier dagen , bijna vijf,verstreken , één ei gelegd , ze hebben drie kippen (vreemd ras) , Vlaamse kippen zijn niet goed genoeg , maar die vreemdelingen produceren begot ondermaats
Katana is zeer kwaad op die kippen
-
Ze zitten al in JACKSONVILLE , richting Florida , mijn kleindochter en haar vriend ( Linde en Otto) , de reis verloopt prima , genieten en ontdekken ' Amerika' op zijn best