Boven de tachtig , een andere generatie
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Het is bijna zo ver ; vanaf 1 juli 2015 zijn de loketten van dit station ( Leopoldsburg) gesloten en is het een stopplaats geworden.
De eerste trein uit Mol en Diest kwam in Leopoldsburg aan op 27 mei 1878.
In 1993 is het stationsgebouw een beschermt monument geworden !!
Antwerpen centraal is ook een beschermt monument , maar de loketten blijven wel open
De eerste trein uit Mol en Diest kwam in Leopoldsburg aan op 27 mei 1878.
In 1993 is het stationsgebouw een beschermt monument geworden !!
Antwerpen centraal is ook een beschermt monument , maar de loketten blijven wel open
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Magere troost misschien...maar Antwerpen station profiteert mee van de ...ZOO, die er vlak naast ligt.
Tegelijk is de De Keyserlei ertegenover de rode loper naar de MEIR en de Groenplaats.
Leopoldsburg mag dan wel een zogenaamde garnizoensstad zijn, maar wat schrijft Wikepedia?
QUOTE; De huidige Kempense gemeente Leopoldsburg is een fusie van de gemeenten Leopoldsburg en Heppen in de provincie Limburg in België. De gemeente behoort tot het kieskanton en het gerechtelijk kanton Beringen en telt meer dan 15.000 inwoners. EINDE CITAAT
Tja (groot) Antwerpen telt 500.000 inwoners.
Dat scheelt direct een flinke slok op de borrel nietwaar!?
En mogelijk ook qua (trein)-reizigers.
sw
Tegelijk is de De Keyserlei ertegenover de rode loper naar de MEIR en de Groenplaats.
Leopoldsburg mag dan wel een zogenaamde garnizoensstad zijn, maar wat schrijft Wikepedia?
QUOTE; De huidige Kempense gemeente Leopoldsburg is een fusie van de gemeenten Leopoldsburg en Heppen in de provincie Limburg in België. De gemeente behoort tot het kieskanton en het gerechtelijk kanton Beringen en telt meer dan 15.000 inwoners. EINDE CITAAT
Tja (groot) Antwerpen telt 500.000 inwoners.
sw
-
Silver Wolf schreef: Tja (groot) Antwerpen telt 500.000 inwoners.![]()
sw
Hoeveel loketbediendes zijn er in Antwerpencentraal? , misschien kunnen ze ene missen voor Leopoldsburg
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Loketbedienden ? Of ze slapen, of "ne comprend pas", volgende loket graag is niets nieuws... 
-
telloorlekker schreef:Loketbedienden ? Of ze slapen, of "ne comprend pas", volgende loket graag is niets nieuws...
Slapen ?
Daar is het te druk voor , beschermt Station van Leopoldsburg , de Shermantank ervoor waakt
Teken liever de petitie beste Telloorlekker , reken er op
-
Als er één stationneke zou bijgeplaatst kunnen worden aan "het Bels lijntje" moet men té grote infrastruktuurwerken aanvatten, én dit zie ik in de huidige "besparingsepidemie" niet zitten...
-
telloorlekker schreef:Als er één stationneke zou bijgeplaatst kunnen worden aan "het Bels lijntje" moet men té grote infrastruktuurwerken aanvatten, én dit zie ik in de huidige "besparingsepidemie" niet zitten...
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
NMBS kan met 1.300 spoormannen minder
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150608_01721271
Daar
staat o.a. ook;
Voor alle duidelijkheid: de directie is niet van plan rijdend personeel af te danken.
Integendeel, de NMBS werft bestuurders en begeleiders aan.
Maar...over loketbedienden in 't station van Leopoldsburg geen woord
Akke...akke...tuut tuut en ik ben weg....
sw
Daar
Voor alle duidelijkheid: de directie is niet van plan rijdend personeel af te danken.
Akke...akke...tuut tuut en ik ben weg....
sw
-
Silver Wolf schreef:NMBS kan met 1.300 spoormannen minder
Daarstaat o.a. ook;
Akke...akke...tuut tuut en ik ben weg....![]()
sw
Sluiten loketten NMBS veroorzaakt wrevel /radio2
Het plan van de NMBS om loketten te sluiten , veroorzaakt veel wrevel, ook bij de personeelsleden van de NMBS zelf.
Die gaan actie voeren tegen dat plan .
Uit protest zullen de loketten in de stations op 19 juni gesloten blijven volgens de vakbonden bij het spoor enzv...
-
SW... als ik de situatie te Bourg Leopold niet verkeerd inschat moeten "loketbedienden" ook met het spoor ter plaatse geraken. De meesten komen toch doorgaans niet van de streek. Nog nooit een loketbediende gehoord met een "plaatselijk" dialect... 
-
Net goed ! Karnaval is in een andere periode...
-
Boven de tachtig , heb je een andere kijk op 't leven , al dat gedoe , wordt bekeken met argusogen , de werkelijkheid over de slag van Waterlo , de miséri en veel meer van de soldaten , zullen niet meer belicht worden , het geen wat telt is de show nu 
-
ED. - Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20
Alez, nog 25 te gaan en het getal van de geregistreerden bij Seniorennet staat op 60.000. Toen ik erbij kwam waren we mrt een paar honderd,denk ik. De tijd staat niet stil! Laat de Franskiljotten of de baardmannen het nog maar eens proberen,beste Katana. Met jouw zwaard en mijn grote bek, zullen ze het een en ander meemaken!
Ps. Zou de koning nu eens een bezoekje brengen bij een of andere oudstrijder van kolder? Hij zal , bij gebrek aan treinkaartje en loket wel met zijn "voiture" moeten komen. Brussel,Leopoldsburg is nu ook zó ver niet!
Ps. Zou de koning nu eens een bezoekje brengen bij een of andere oudstrijder van kolder? Hij zal , bij gebrek aan treinkaartje en loket wel met zijn "voiture" moeten komen. Brussel,Leopoldsburg is nu ook zó ver niet!