Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana

01 aug 2015, 15:36

ED. schreef:Maan-delijks nieuws?
Die "Bleu moon" trop op geen ballen. Zelfs met mijn strafste flachlamp was er geen fotoken te trekken. Boerenbedrog! Niks meer, niks minder. Ben dan maar de gazet beginnen lezen. En wat lees ik?

Wordt Leopoldsburg terug het oord van vermaak en verderf? staan de eerste rekruten aan te schuiven? Morgen, misschien in jambers.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... isis.dhtml

"Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) meent dat er weer legerkazernes zullen nodig zijn om in opvang te voorzien. Overleg daarover vindt maandag plaats."

Ook Homans zegt het in haar persbericht van vandaag. ze had precies wel een beetje last van haar valse tanden."...inbugers?"

Vlaams minister Homans bereikt steeds meer vrijwillige ..inburgeraars

"door Liesbeth Homans op 1 augustus 2015, over deze onderwerpen: ..Inburgering.

Het aantal vrijwillige ..inburgeraars neemt sinds 2011 onafgebroken toe. In 2009 telde Vlaanderen nog ongeveer 5.500 vrijwillige ..inburgeraars. In 2014 waren dat er al 11.879. “Een positieve evolutie”, zegt Vlaams minister van Inburgering en Integratie Liesbeth Homans (N-VA). “Maar door structurele maatregelen te nemen en het aanbod beter af te stemmen op de noden van de ..inburgeraars zelf, willen wij nog meer vrijwillige ..inburgeraars bereiken.”

Als dat maar goedkomt!

Ben er niet gerust ED , als ze er weer sturen , worden de nog goede leegstaande gebouwen , weer afgebroken tot tegen de grond , de warenhuizen zullen op hun tellen moeten passen , deze inwijkelingen denken dat alles voor niets is , en de senioren ( denk er niet aan , mijn samoeraizwaard is nog steeds zoek ), zullen op hun tellen moeten passen 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

01 aug 2015, 15:49

Ben mij nu aan 't verdiepen en aan 't luisteren naar de ;

Fingerd Flitzer in Happy Waidler Schlagers in magazine tv ; drie rondborstige Lady's met accordeon en banjogetokkel , is weer iets anders , om mijn zinnen te verzetten , Lady is weer naar de haarkapper en katana zit eenzaam achter zijn pc , af en toe ook wat mussette -acoedeonmuziek , fleurt hem op :lol:

telloorlekker

01 aug 2015, 20:33

Major Blairon draait zich wellicht om in z'n graf... moslims als kandidaat rekruut... :?: :lol:

katana

02 aug 2015, 11:20

Ergens gelezen; de Nederlandse militairen in Nederland zitten zonder munitie (kogels ) , als er oefeningen zijn ten velde , moeten ze pang-pang zeggen , wat een vernedering :lol:

deredactie.be " Kogeltekort in Nederland"

ED.

02 aug 2015, 15:30

Ooit heeft ons Belgisch leger eens moeten paraderen met plastieken geweren. ( nationaal defile)

Onlangs heeft onze politie wapens en munitie moeten gaan lenen bij de Nederlanders ( anti-terrorismeactie in Verviers)

Wij hebben een van de beste wapenfabrieken in Europa (FN) Maar verkopen de productie ervan aan de mosimlanden( Turkije, S. Arabië en via hen aan andere koppensnellers)Nb. FN is volledig in Waalse handen.

ISIS en compagnie staat voor de deur, en er zijn geen kogels. Ook niet bij ons.

Een welliswaar gebruikte UK-47 + munitie kost in Brussel en Antwerpen rond de 500 euro(zwarte markt) Voorraden worden dagelijks aangebracht via de open borders.

Gelukkig zijn er nog 800.000 "officiële" vergunde wapens in burgelijke handen. (M.a.w. De burger is beter bewapend dan het leger en alle politiediensten samen) Over knipmessen en samoeraizwaarden bestaan er geen cijfers. Men is wel een onderzoek gestart naar bepaalde individuen die reeds gekend zijn voor wegfoefelarij.

Laat de gebaarden maar komen! :lol:

socrates

02 aug 2015, 16:55

ED. schreef:Ooit heeft ons Belgisch leger eens moeten paraderen met plastieken geweren. ( nationaal defile)

Onlangs heeft onze politie wapens en munitie moeten gaan lenen bij de Nederlanders ( anti-terrorismeactie in Verviers)

Wij hebben een van de beste wapenfabrieken in Europa (FN) Maar verkopen de productie ervan aan de mosimlanden( Turkije, S. Arabië en via hen aan andere koppensnellers)Nb. FN is volledig in Waalse handen.

ISIS en compagnie staat voor de deur, en er zijn geen kogels. Ook niet bij ons.

Een welliswaar gebruikte UK-47 + munitie kost in Brussel en Antwerpen rond de 500 euro(zwarte markt) Voorraden worden dagelijks aangebracht via de open borders.

Gelukkig zijn er nog 800.000 "officiële" vergunde wapens in burgelijke handen. (M.a.w. De burger is beter bewapend dan het leger en alle politiediensten samen) Over knipmessen en samoeraizwaarden bestaan er geen cijfers. Men is wel een onderzoek gestart naar bepaalde individuen die reeds gekend zijn voor wegfoefelarij.

Laat de gebaarden maar komen! :lol:
Ik zag onlangs, op een rommelmarkt een prachtige Katana te koop voor € 8,96, heb het maar niet gekocht, leek mij een unfaire prijs. Een goed aardappelmesje in degelijk Solingen-staal kost veel minder en dat vindt Lady katana uit Bourg Léopold, nog nuttig ook. Ze kan er immers haar gemaal mee uit zijn luie zetel vandaan halen :lol:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

telloorlekker

02 aug 2015, 20:13

socrates schreef: Ze kan er immers haar gemaal mee uit zijn luie zetel vandaan halen :lol:
Gemaal, wél boven de tachtig, maar "hoeveel maal" ? :)

socrates

02 aug 2015, 20:51

telloorlekker schreef:
socrates schreef: Ze kan er immers haar gemaal mee uit zijn luie zetel vandaan halen :lol:
Gemaal, wél boven de tachtig, maar "hoeveel maal" ? :)
Klagers hebben -ook op dat gebied- geen nood;ik denk dat katana geregeld nog zijn Lady goed verzorgt met zijn Samoerai sabel. :wink:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

Silver Wolf

04 aug 2015, 07:01

:roll: Zeker met zo'n kopje "SESSO plus Koffie" erbij :idea:

(Waar reclame voor wordt gemaakt via de seniorennet-pagina)

Ps.: Als men dat dan nog in een SENSEO-apparaat bereidt,
staat er mogelijk direct stoom op de ketel. :oops:

sw

telloorlekker

04 aug 2015, 08:29

socrates schreef:...k denk dat katana geregeld nog zijn Lady goed verzorgt met zijn Samoerai sabel. :wink:
Vandaar haar "spleetje" of is het zijn speeltje...? :lol: :lol: :lol: :lol:

Silver Wolf

04 aug 2015, 09:55

:roll: Spijts en/of zeker bij "Boven de 80 een andere generatie"
blijft het spreekwoord geldig...
als een oude schuur brandt,
is er geen blussen meer aan
:oops:

sw

katana

04 aug 2015, 16:36

Lady is voor mij heilig in goede dagen en in minder goede dagen zalig , en in slechte dagen te mijden :lol:
Over het sex- leven tussen ons ; wordt niet prijsgeven op internet :D
Fazal

04 aug 2015, 18:29

Kerdjie he ...!? Had ik het niet gedacht. 8) :D :wink:

katana

07 aug 2015, 14:45

Katana vraagt zich toch af , wat een heibel weer :!: :?: :idea: 8)

Sex in class.

Welke vagina verkies je ?

Seks goeroe Goedele Liekens op Britse TV meteen schot in de Roos :D

Katana zijn raad wordt niet gevraagd :lol:

Silver Wolf

07 aug 2015, 14:58

katana schreef:Katana vraagt zich toch af , wat een heibel weer :!: :?: :idea: 8)

Sex in class.
Welke vagina verkies je ?

Seks goeroe Goedele Liekens op Britse TV meteen schot in de Roos :D
Katana zijn raad wordt niet gevraagd :lol:
:roll: Als 't maar geen schot in haar jenoffel wordt.
Of een trap onder haar al niet meer zo gestroomlijnde Q. :oops:

Meesteres "La Liekens" weet het altijd beter ( = een dominant trekje ?) , maar heeft al menig ventje versleten en bakte er in de praktijk blijkbaar zelf niet zoveel van.
Intussen zit er zelfs op de seks-Moe-Moe zichtbare sleet en moet ze al Victoriaans puriteinse Britten choqueren, om nog enige gluurders te lokken.
Of ze naast de kijkcijfers ook wat anders kan opkrikken is nog niet bekend gemaakt. :?
Maar "Spitting Image" kan haar allicht nog parodiëren...!?

sw