Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

Mathieu

08 jan 2009, 14:25

Dat begrijp ik ook niet goed, maar zal wel aan mij liggen zeker.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

08 jan 2009, 14:56

Mathieu schreef:Dat begrijp ik ook niet goed, maar zal wel aan mij liggen zeker.

Vraag het aan de oudgediende dan die katanees begrijpen :lol:
Kameraad Telloorlekker de' professor' zal het wel begrijpen :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

08 jan 2009, 15:04

Inderdaad Katana... Ik heb er geen moeite mee... :wink:

hermano

08 jan 2009, 19:46

Ik begrijp ook Katanees, maar met dat gezever over MONTE zitten jij en Mathieu zeker 100 km naast De Panne, gegarandeerd, niet MonteChristo.

hermano

08 jan 2009, 20:15

MONTE schreef:wel hermano, zo te zien aan je onderschrift wil jij ook BHV gesplitst zien????
Awel MONTE, wat ik wil heeft ook niet veel belang meer zeker? Als ze dat toch niet willen splitsen zal ik binnenkort naar Oostende verhuizen. Misschien moeten ze dat ook maar splitsen, maar in elk geval weer een stem die de sossen ginder niet zullen hebben.

telloorlekker

09 jan 2009, 06:32

Hermano... om je één stem moet je niet inzitten; er zijn nog zoveel wachtende sans-papiers voor U... :lol:

katana

09 jan 2009, 10:58

hermano schreef:Ik begrijp ook Katanees, maar met dat gezever over MONTE zitten jij en Mathieu zeker 100 km naast De Panne, gegarandeerd, niet MonteChristo.

Graag wat meer uitleg , katana is nieuwsgierig :lol:

ED.

10 jan 2009, 03:30

hermano schreef:
MONTE schreef:wel hermano, zo te zien aan je onderschrift wil jij ook BHV gesplitst zien????
Awel MONTE, wat ik wil heeft ook niet veel belang meer zeker? Als ze dat toch niet willen splitsen zal ik binnenkort naar Oostende verhuizen. Misschien moeten ze dat ook maar splitsen, maar in elk geval weer een stem die de sossen ginder niet zullen hebben.
Lap! Ik zal die splitsing op mijn ééntje" moeten doen, zeker? Hermano, als ge het afstapt, mag ik dan je bijschrift gebruiken? Pas toch maar een beetje op in Oostende. Daar zitten ook al heel wat Franskiljotten en in de zomer kan uw vel aan de grond blijven plakken! Wat Monte betreft: schoon weer aan de schelde, zeker? :wink:

katana

10 jan 2009, 10:09

Katana heeft zich gisteren avond de woede op den hals gevoeld van zijn schat Lady :)
De reden ; katana keek naar de film " Phone Booth" een thriller op kanaal 2 ....
Het ging gedurig over een oneerlijk man die gegijseld werd in een telefooncel , de man bedroog zijn vrouw Kelly en had een maitresse , de aantrekkelijke Pamela ....
Dat was te veel voor lady , dat nerveus gedoe daar in de States NY :)
Vrouwen zijn weer anders dan mannen ....
Zal nooit meer naar een tv film kijken op tv 2 :lol:
Resultaat ; Lady vroeger naar bed en als straf moest katana afstand nemen in 't bed er was een ijzerengordijn tussen ons ,, en lag het lekker kontje van Lady niet meer in de schoot van katana :D
Laatst gewijzigd door katana op 10 jan 2009, 10:45, 3 keer totaal gewijzigd.

hermano

10 jan 2009, 10:17

ED. schreef:Lap! Ik zal die splitsing op mijn ééntje" moeten doen, zeker? Hermano, als ge het afstapt, mag ik dan je bijschrift gebruiken? Pas toch maar een beetje op in Oostende. Daar zitten ook al heel wat Franskiljotten en in de zomer kan uw vel aan de grond blijven plakken! Wat Monte betreft: schoon weer aan de schelde, zeker? :wink:
Och ED. mijn beste makker, een boom van een vent als jij heeft daar toch niet het minste probleem mee zeker, vijf minuten politieke moed en het is zo geregeld. Het is meer uit noodzaak dat ik naar de kust trek, trouwens Mira, ook een pajotse is al een hele tijd gaan lopen en dan met nog een Vlaams-Brabander. Ze kreeg het hier ook niet gesplitst! Misschien kan ik er aan denken om ginder de Kolderbrigade terug op te starten, als ze toch allemaal naar daar gaan.

telloorlekker

10 jan 2009, 11:26

Hermano... ik ga niet met je mee. Als ze het hier willen splitsen wordt het alleszins véél slechter dan met BHV... en je weet wat ervan komt als ze't proberen met een atoom hé... :lol:

hermano

10 jan 2009, 13:43

Ja telloorlekker, als ze in jouw geburen een beetje te veel splitsen dan ben jij ineens Nederlander geworden. Dan kun je ginder aan ontwikkelingshulp gaan doen, een baard zoals de paterkes in Kongo heb je al zeker? :D

bocuse

10 jan 2009, 15:24

hermano schreef:Ja telloorlekker, als ze in jouw geburen een beetje te veel splitsen dan ben jij ineens Nederlander geworden. Dan kun je ginder aan ontwikkelingshulp gaan doen, een baard zoals de paterkes in Kongo heb je al zeker? :D
En de missionarishouding kent hij zeker ook al ??? :wink:

hermano

10 jan 2009, 16:08

bocuse schreef:... En de missionarishouding kent hij zeker ook al ??? :wink:
:D :oops:

telloorlekker

10 jan 2009, 17:55

hermano schreef:
bocuse schreef:... En de missionarishouding kent hij zeker ook al ??? :wink:
:D :oops:
Wat kan ik met de missionarishouding én een baard aanvangen, tenzij ik mijn tong gebruik ? :lol: