Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

spiksin

10 jan 2009, 18:49

Katana , altijd Spiksin gebruikt , mijn opmerking ivm Christo is van héél lang geleden , maar ben dan lang uitgeschreven geweest en later terug gekomen . Je hebt mij destijds wel verwelkomd als " nog een 70 plusser erbij " of zoiets .
Is niet meer belangrijk als hij overleden is .

Mvg .

hermano

10 jan 2009, 19:17

Niets laten wijsmaken spiksin, hij is niet overleden. Een kameraad van hem heeft een vals overlijdensbericht verspreid via de pc van MonteChristo zelf om hem liggen te hebben, dat is hier ook gepubliceerd, meer is er niet geweest. Maar dat is ook weeral twee jaar geleden.

vivaldi

10 jan 2009, 22:49

Katana, en de anderen, voordat ik het "vergeet" : de beste wensen en...

LANG ZULLEN WE LEVEN !!!!!!!!!!

vivaldi
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

spiksin

11 jan 2009, 06:19

:?: :lol:

Mathieu

11 jan 2009, 10:09

hermano schreef:Niets laten wijsmaken spiksin, hij is niet overleden. Een kameraad van hem heeft een vals overlijdensbericht verspreid via de pc van MonteChristo zelf om hem liggen te hebben, dat is hier ook gepubliceerd, meer is er niet geweest. Maar dat is ook weeral twee jaar geleden.

Het is dan wel twee jaar geleden maar de waarheid geen zeer doen hoor. Dat bericht is wel degelijk van zijn eigen pc gestuurd en hij heeft daar zeker weet van gehad. Eerst was het zijn zoon die dat gedaan had, en deze zijn naam stond onder het bericht aan Katana. En nadien, toen MC geen kant meer op kon, heeft hij de kwakkel de lucht in gestuurd dat één van zijn vrienden dat allemaal in elkaar gestoken had zonder dat hij dat wist. Maar toch, zonder dat hij dat wist komt dat bericht bij Swakke terecht en bij Katana. Raar feitelijk dat een onbekende weet wie Katana en Swakke is. Verder geen commentaar meer. Voor mij is deze zaak al lang gesloten.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

ED.

11 jan 2009, 13:33

Maar wel serieus gecremeerd, of beter gezegd verbrand op dit forum! Dus vanaf nu zwijgen wij er best over. Spoken bestaan niet! :wink:

bocuse

11 jan 2009, 14:55

vivaldi schreef:Katana, en de anderen, voordat ik het "vergeet" : de beste wensen en...

LANG ZULLEN WE LEVEN !!!!!!!!!!

vivaldi

En moge het nog heel ver van ons weg blijven :

LANG ZULLEN WE BEVEN :wink: :oops:

katana

12 jan 2009, 10:10

ED. schreef:Maar wel serieus gecremeerd, of beter gezegd verbrand op dit forum! Dus vanaf nu zwijgen wij er best over. Spoken bestaan niet! :wink:

Beste ED,

Het kan verkeren zei ,Bredero ooit 8)

Behoor jij tot het moderate-team , die boze geesten moet weren uit ' katana's hoekje :?: :!: :idea: :lol:

Groeten katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu

12 jan 2009, 13:09

katana schreef:
ED. schreef:Maar wel serieus gecremeerd, of beter gezegd verbrand op dit forum! Dus vanaf nu zwijgen wij er best over. Spoken bestaan niet! :wink:

Beste ED,

Het kan verkeren zei ,Bredero ooit 8)

Behoor jij tot het moderate-team , die boze geesten moet weren uit ' katana's hoekje :?: :!: :idea: :lol:

Groeten katana

Katana, waar moet ik die dan gaan zoeken, ben er nog geen tegen gekomen. Of zou je die alleen maar zien door een rose bril, en die heb ik nog niet.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

telloorlekker

12 jan 2009, 18:14

Zoals bij Elvis Presley... voor de ene wél en voor de andere niet... :lol:

katana

14 jan 2009, 11:27

Morgen vetrekt katana met Lady met den trein naar Antwerpen ( seniorenbiljet) een een kijkje nemen of er nog wat over is van de solden ...
Hopelijk geen betoging van de hamasaanhangers in de Metropool 8)

telloorlekker

14 jan 2009, 11:37

Je zal toch iets onder de tant moeten krijgen, ook al zie je geen Hamas... misschien wel Hallal... :lol:

katana

14 jan 2009, 16:46

telloorlekker schreef:Je zal toch iets onder de tant moeten krijgen, ook al zie je geen Hamas... misschien wel Hallal... :lol:
Lees zopas ; Osama bin Laden roept op om een jihad, of een heilge oorlog te beginnen tegen Israël :)
Maar ja Antwerpen mijn geliefde Metropole is toch geen Gaza aan 't worden , hopelijk :lol:

telloorlekker

14 jan 2009, 17:02

'k Heb toch de indruk dat er behoorlijk wat van Gaza wordt gegeven in de koekestad... eenmaal 't gekende bruggeske onderdoor...

hermano

14 jan 2009, 17:11

Katana, is een seniorenbiljet goedkoper dan een shoppingbiljet van 8 € in het weekend? Hoeveel kost zo een ding, dat mag maar buiten de spitsuren als ik het goed heb?