Katana's hoekje nr 2
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Zet dat nu eindelijk eens uit je hoofd Katana: in een gildenglas gaan 25 cc lijk uit elk ander bierglas.katana schreef:Choerrel schreef:Mijn stamcafé is een Stellacafé. Zou er vandaag nog bier zijn?
Hoe is het met het Gildebier , toch ook een lekker biertje uit kleine glazen![]()
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Choerrel schreef:Zet dat nu eindelijk eens uit je hoofd Katana: in een gildenglas gaan 25 cc lijk uit elk ander bierglas.katana schreef:Choerrel schreef:Mijn stamcafé is een Stellacafé. Zou er vandaag nog bier zijn?
Hoe is het met het Gildebier , toch ook een lekker biertje uit kleine glazen![]()
Weet het beste Choerrel..
Maar dat lijkt zo klein , iets groter was meer smakelijker
Het is misschien een droom , maar ooit op een zonnige dag in de zomer , eens gemeenschappelijk met onze lady's , genieten van een drink , toevallig bvb , zou zeer leuk zijn
groeten katana
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Is de volle waarheid beste ChoerrelChoerrel schreef:Dat is dodelijk: in de volle zon gilden drinken. Veel toeristen kunnen ervan meespreken.
Daarom andere taktiek , een onderonsje Choerrel katana, Canteclaer , Micmac , Mathieu , met lady's bij valavond in de zomer in Diest
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
En Zorro er ook bij als hij genezen is.katana schreef:Is de volle waarheid beste ChoerrelChoerrel schreef:Dat is dodelijk: in de volle zon gilden drinken. Veel toeristen kunnen ervan meespreken.![]()
Daarom andere taktiek , een onderonsje Choerrel katana, Canteclaer , Micmac , Mathieu , met lady's bij valavond in de zomer in Diest![]()
-
Gast
...voor mij niet gelaten... Maar dan wel liefst als de terrasjes staan....katana schreef:Is de volle waarheid beste ChoerrelChoerrel schreef:Dat is dodelijk: in de volle zon gilden drinken. Veel toeristen kunnen ervan meespreken.![]()
Daarom andere taktiek , een onderonsje Choerrel katana, Canteclaer , Micmac , Mathieu , met lady's bij valavond in de zomer in Diest![]()
-
Aangezien Micmac hier nog onzichbaar is , toch graag kontakt met deze reuze kerel
Was op de grote bijeenkomst senioreNet in Oostende chauffeur en om naar Diest te gaan ....
Mathieu uit Maaseik misschien ook ?
Was op de grote bijeenkomst senioreNet in Oostende chauffeur en om naar Diest te gaan ....
Mathieu uit Maaseik misschien ook ?
-
Wij krijgen nog wel contakt met hem ' hopelijk 'Choerrel schreef:Heb deze morgen vernomen dat de schoonbroer van Micmac in mijn geburen woont.
Vraagje aan Choerrel , kun je den boel hier in goede banen leiden als central figuur ...
Betreft goede data , goed uur en nog veel meer
Nu is het nog winter , wij hebben tijd
Groeten katana
Laatst gewijzigd door katana op 18 jan 2010, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Stel voor dat deze bijeenkomst iets meer zou zijn dan gewoon ; ttz iets romantisch voor de lady's die in 't algemeen de neus ophalen voor internet gezellen ..
katana hoopt dat zijn uitspattingen daar niet in ' smal en breed wordt opengesmeerd in ' tbijzijn van de lady's en zeker van mijn chouchou , wil daarna geen kletsen rond mijn oren .
Lady heeft ooit eens gezegd , betrek mij nergens bij , zij is zo
katana hoopt dat zijn uitspattingen daar niet in ' smal en breed wordt opengesmeerd in ' tbijzijn van de lady's en zeker van mijn chouchou , wil daarna geen kletsen rond mijn oren .
Lady heeft ooit eens gezegd , betrek mij nergens bij , zij is zo
-
Morgen ' Dag Allemaal' , wacht gespannen af , heb voor de lol hun bedankt voor de 10 cent en een oorlogsverhaal ingezonden over de beroving van mussennesten , jullie kennen het wel , hopelijk geen respons , anders den nieuwen Dag Allemaal maar weg moffelen voor Lady , anders wordt ze WEER woest 
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Is de volle waarheid beste ChoerrelChoerrel schreef:Dat is dodelijk: in de volle zon gilden drinken. Veel toeristen kunnen ervan meespreken.![]()
Heb er geen probleem mee, en wil je zelfs komen hale Katana en Lady, en gezien ik toch altijd BOB ben kan je je effen laten gaan.
Laatst gewijzigd door Mathieu op 25 jan 2010, 11:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie