Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

Mathieu

18 jan 2010, 17:05

En we hebben als eens samen gezeten met een twintigtal personages van de Kist in Beveren. lekker warm op terras in de namiddag, maar het mag in Diest ook in de avond zijn hoor.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

19 jan 2010, 10:10

Choerrel schreef:Dat is dodelijk: in de volle zon gilden drinken. Veel toeristen kunnen ervan meespreken.

Dit is duidelijke taal Choerrel ,gefundeerd van horen zeggen ' pas op voor Gilde , sabelt je ongemerkt neer als je overmoed hebt :lol:
Maar van 17.00 uur is de zon al veel minder aktief , als ze er al zal zijn bij onze bijeenkomst :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

19 jan 2010, 10:14

[quote="Mathieu

Heb er geen probleem mee, en wil je zelfs komen hale Katana en Lady, en gezien ik toch altijd BOB ben kan je je effen laten gaan.[/quote]

Is een mooi gebaar Thieu , katana rekent er dan op dat je bij je woord blijft 8)
Verzorg je nu maar zeer goed Thieu met je zware verkoudheid ,hopelijk al een beetje onder controle beste kerel :)

Choerrel

19 jan 2010, 10:18

Vroeger was ik als Thieu: je kreeg me met geen paard naar de dokter. Nu moet ik om de twee maanden gaan o.a. vanavond. Bloed afnemen, bloeddruk meten, hartslag meten, voorraad pillen voor twee maanden voorschrijven.
Volgende dinsdag moet ik naar de cardioloog. Dan mag ik weer op dat ellendig fietske gaan zitten met allerlei draden aan mijn lijf.

katana

19 jan 2010, 11:12

Choerrel schreef:Vroeger was ik als Thieu: je kreeg me met geen paard naar de dokter. Nu moet ik om de twee maanden gaan o.a. vanavond. Bloed afnemen, bloeddruk meten, hartslag meten, voorraad pillen voor twee maanden voorschrijven.
Volgende dinsdag moet ik naar de cardioloog. Dan mag ik weer op dat ellendig fietske gaan zitten met allerlei draden aan mijn lijf.
Ach beste Choerrel doen wat je dokter zegt is in uw geval het beste , je bent in behandeling , af en toe wat kleine zonde begaan is dan niet dadelijk dodelijk 8)
Na onze bijeenkomst zal katana zich weer eens laten onderzoeken door zijn huisdokter ...

Groeten katana

Choerrel

19 jan 2010, 11:14

Een goede gezondheid is het kostbaarste dat een mens kan hebben.

katana

19 jan 2010, 12:03

Choerrel schreef:Een goede gezondheid is het kostbaarste dat een mens kan hebben.
Akkoord :)
Maar naar je huisdokter begeven is als oude Belg , zich naar 't slachthuis begeven voor ontleding , heb al horen zeggen dat de kwaadaardige prostaat beoordeling meermaals niet juist is ..

katana

20 jan 2010, 11:49

PRO JUSUTITIA is binnen
Datum van de feiten 06/01/2010 10.03 uur.

Resultaat meting

Max toegelaten snelheid 50km/u
Gemeten snelheid 58/km/u
Gekorrigeerde snelheid 52.00 km/u
Voertuig gefotografeerd

Bij onmiddellijke inning 50.00 euro

Oef ; wat verder was het 30km zone.

Merci politie merci juistachter de zone bevond zich de zone 30

Mathieu

21 jan 2010, 12:39

Dan mag je toch weer een beetje van geluk spreken Katana.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

telloorlekker

21 jan 2010, 16:02

Thieu... Geluk betekent voor Katana iets héél anders dan het afstaan van 50 Euro ... voor goede doelen... :lol:

katana

22 jan 2010, 11:16

telloorlekker schreef:Thieu... Geluk betekent voor Katana iets héél anders dan het afstaan van 50 Euro ... voor goede doelen... :lol:

Juist Telloorlekker , geluk voor katana betekent , nog een tijd samen met Lady te mogen verblijven op deze aardkost in het klein Belgiske in peins en vree en zeker in een goede aanvaardbare gezondheid :D

katana

23 jan 2010, 10:30

Meeting ' Geen luiçdsprekers op de moskee'
Donderdag 28 januari , 20u Sprekers Bert SCHOOFS en Filip DEWINTER, Voorzitter Steden Tegen Islamisering inBeringen .

Katana zal daar eens gaan kijken , wat er daar te vertellen valt :)

De FATIH-MOSKEE iin Beringen is de moskee van de veroveraar, geflankeerd door twee minaretten , wat betekent dat de omgeving voor eeuwig veroverd is op de ongelovigen .
Een volgende stap in het islamiseringsproces is nu het doen weerklinken van de gebedsoproep via de minaretten .
Volgens 't schijnt binden ze al in ,nog geen luidsprekers ..

In Rio de Janeiro staat van Chistus een beeld op de ruim 700 meter hoge berg Corcovado de Christo Redentor (of gewoon in 't Nederlands 'De Verlosser'
* Het beelds is meer dan 38 meter hoog
* De afstand tussen de beide handen is 28 meter
* Het weegt 1.145 ton
* Het beeld staat met zijn gezicht naar de zee gericht
* Er werd gekozen voor een steensoort, gekozen op duurzaamheid enhet weerstaan van de weersinvloeden
* Het beeld werd in delen per trin naar boven gevoerd alvorens in elkaar gezet te worden.

Mijn voorstel is een dergelijk beeld van Christus te plaatsen om de oude mijnterril met voorzicht naar de fatih-moskeee in Beringen , voorlopig zonder luidsprekers als de luidsprekers van de moskee zwijgen .
Het is te doen geldinzameling overal moeten de kosten dragen .
Dit zou een geweldloze tegenzet zijn , met belangstelling van overal in de wereld 8)
Laatst gewijzigd door katana op 23 jan 2010, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Choerrel

23 jan 2010, 10:32

Dan liever een beeld van Kim Clijsters. :lol:

katana

23 jan 2010, 10:40

Choerrel schreef:Dan liever een beeld van Kim Clijsters. :lol:
Kim Clijsters is maar tijdelijk maar Jezus Christus is voor eeuwig :lol:

telloorlekker

23 jan 2010, 14:47

katana schreef:
Choerrel schreef:Dan liever een beeld van Kim Clijsters. :lol:
Kim Clijsters is maar tijdelijk maar Jezus Christus is voor eeuwig :lol:
Beter dat dan 2 schachttorens als minaretten, tenzij dat men de andersgelovigen laat 'nederdalen'... wat Allah tot ons verdriet reeds heeft voorgedaan... dat zou nu echter een zegen zijn... :lol: