Katana's hoekje nr 2
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Foei Katana... is Lady met je avances naar Wendyke akkoord ? 
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
telloorlekker schreef:Foei Katana... is Lady met je avances naar Wendyke akkoord ?
Duizend bommen en granaten beste Telloorlekker , daar draait het niet om
Katana is een februari -frik
6 februari Wendy van Wanten
7 " Lady (77) st niemand mag dat weten ...
20 " katana 78 jaar volgens de statistieken einde, daarna onder de grasmat als gemiddelde leeftijd als MAN
Misschien weten jullie nog andere soortgenoten die verjaren in februari
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Mijn beste vriend Daniël, bijgenaamd Schuppes: op 10 februari wordt hij 50 en op 12 februari viert hij dat met een vat, mijn schoonbroer René op 15 februari en op 25 februari zou mijne Mitsy (hond) 16 jaar geworden zijn.katana schreef:telloorlekker schreef:Foei Katana... is Lady met je avances naar Wendyke akkoord ?
Duizend bommen en granaten beste Telloorlekker , daar draait het niet om
![]()
Katana is een februari -frik![]()
6 februari Wendy van Wanten
7 " Lady (77) st niemand mag dat weten ...
20 " katana 78 jaar volgens de statistieken einde, daarna onder de grasmat als gemiddelde leeftijd als MAN![]()
Misschien weten jullie nog andere soortgenoten die verjaren in februari![]()
-
Het menu in beperkte kring van de verjaardag van katana moet nog overwogen worden .
1 konijn op grootmoeders wijs.
2 everzwijn met zure saus.
3 Duif met druiven
4 Chinees met zuurzoete saus in pekingeend.
5 Vlaamse stoemp met bloedpens.
6 Ardenees ever met zuurkool
7 Uit eigen tuin , allerlei groenten met plukjes sexy boelletjes
8 Italiaanse kost ala allelei lekkers van uit het geheim recept van hun president ..
9 Fritjes uit een eigen fritbarak van 't Kamp , waarover Marcel Vanthilt ooit een reportage heeft gebracht op tv
10 Zou het begot niet weer weten , daarom graag jullie voorstelen
Nu na het feest een simpele attraktie....
1 Goedele haar standje in nr 18 , live laten doen ten huize van het katana feest.
2 Een demonstratie van een delegatie matliggers , zoals het zou moeten zijn.
3 Een race van kamelen in den tuin , rond den bananenboom.
4 Een troep cancan danserresjesuit Parijs met de laatste jartellendans .
5 Een schijngevecht van samoerai-krijgers tegen het gespuis in Brussel .
6 Een , weet het niet meer begot , daarom jullie voorstellen
Er is werk aan de winkel , weet het , hopelijk wat voorstellen 1 of 2 , laat het beest en jullie fantasy , maar eens de vrije loop
Groeten van katana die volgens de statistieken op zijn laatse benen loopt
1 konijn op grootmoeders wijs.
2 everzwijn met zure saus.
3 Duif met druiven
4 Chinees met zuurzoete saus in pekingeend.
5 Vlaamse stoemp met bloedpens.
6 Ardenees ever met zuurkool
7 Uit eigen tuin , allerlei groenten met plukjes sexy boelletjes
8 Italiaanse kost ala allelei lekkers van uit het geheim recept van hun president ..
9 Fritjes uit een eigen fritbarak van 't Kamp , waarover Marcel Vanthilt ooit een reportage heeft gebracht op tv
10 Zou het begot niet weer weten , daarom graag jullie voorstelen
Nu na het feest een simpele attraktie....
1 Goedele haar standje in nr 18 , live laten doen ten huize van het katana feest.
2 Een demonstratie van een delegatie matliggers , zoals het zou moeten zijn.
3 Een race van kamelen in den tuin , rond den bananenboom.
4 Een troep cancan danserresjesuit Parijs met de laatste jartellendans .
5 Een schijngevecht van samoerai-krijgers tegen het gespuis in Brussel .
6 Een , weet het niet meer begot , daarom jullie voorstellen
Er is werk aan de winkel , weet het , hopelijk wat voorstellen 1 of 2 , laat het beest en jullie fantasy , maar eens de vrije loop
Groeten van katana die volgens de statistieken op zijn laatse benen loopt
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
TTL : caravan zit er hier ook niet meer in sedert Mia haar rughistorie. Maar ze wil terug naar de camping, en daar een houten huisje huren. Maar de verplaatsing moet met de wagen geschieden ( daar heb ik dan weer geen probleem mee. En ze wil hoofdzakelijk gaan overwinterenaan de kanten van Valencia, Peniscola.telloorlekker schreef:Mathieu, ik kan je geneugten van 't kamperen enkel bijtreden; maar ik kijk wel met ez. weemoed naar diegenen die met de caravan naar wintersportgebieden trekken. Sinds de geleden trombose is dit wintercamperen enkel nog een utopie voor mij. Ik heb het jaren na mekaar gedaan en moet wel zeggen dat het me nu spijt niet terug te kunnen. Ik zal dit winterkamperen nu dichter bij huis moeten gaan doen eenmaal ik aan de beterhand ben.Mathieu schreef:Sneeuwverlof is er aan mij niet besteed, hoe aantrekkelijk de après-ski er ook uit mag zien.
Geef mij dan maar een verlof in de zon, met caravan, mobilhome of gewoon een ding huren op een camping zodat de campingsfeer er toch nog ten volle inzit. En dan moet het zeker geen zon-lig vakantie worden, alhoewel dat dit ook heel plezant kan zijn en waar je je dan kan verkneukelen aan de diverse zichten dat je daar krijgt.
In de winter naar het zuiden trekken ? Misschien als ik waadpoten en een paar vleugels krijg...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Proficiat Wendy van Wanten ( Wendytje) met je 50ste verjaardag vandaag
Heb je al gehoord vandaag toen ze U vandaag uit bed belde door radio 2, uw stemmetje klonk vrolijk zoals altijd, toen je hondje blafte , vroeg de reporter van de radio is dat Franske ?
Trek het je niet aan Wendytje dat Playboy je niet bloot wilde op de cover
Waarom bellen ze wel naar zo iemand, gelijk wie het ook moge weze, maar nooit naar ons. Waarschijnlijk niet interressant genoeg.
-
Katana, hier het antwoord van de Maaseikenaar :
Menu : Vlaamse stoemp met bloedpens, met moutarde de Dyon erbij. Vergezeld van een halve liter bier, naar goeddunken. Vooraf gegaan van een echte ajuinensoep, voor de bevordering van de achteruitgang.
Atractie : De eerste was al goed op voorwaarde dat Goedele die stand uitteste op jouzelf.
Of de vijfde zou ook goed zijn tegen dat gespuis in Bxl maar dan moet het wel reeel zijn en geen schijn. En als ik dan mocht meedoen zou ik mij hartje nog al kunnen ophalen. En de bevolking kon weer op beide oren slapen ( of gaat dat misschien niet meer??????)
Menu : Vlaamse stoemp met bloedpens, met moutarde de Dyon erbij. Vergezeld van een halve liter bier, naar goeddunken. Vooraf gegaan van een echte ajuinensoep, voor de bevordering van de achteruitgang.
Atractie : De eerste was al goed op voorwaarde dat Goedele die stand uitteste op jouzelf.
Of de vijfde zou ook goed zijn tegen dat gespuis in Bxl maar dan moet het wel reeel zijn en geen schijn. En als ik dan mocht meedoen zou ik mij hartje nog al kunnen ophalen. En de bevolking kon weer op beide oren slapen ( of gaat dat misschien niet meer??????)
-
Punt 4 uit het menu van Katana nei(ij)gt naar kanibalisme... 
-
Gisteren gezien op den Nederlandse tv ...
De verkiezing van het winnende lied dat Nederland zal vertegenwoordigen op het Eurvisiesongfestival op vijf mei in Oslo.
De winnaar ws Sieneke een van de vijf deelnemende artiesten, allemaal beginnend talent.
Ze brachten een eige versie van "Ik ben verliefd ( Sha-la-lie), een lied dat Pierre Kartner ( Vader Abraham speciaal voor het Songfestival werd geschreven .
Voor mij kan dat een hoempa-lied
Van BELGIUM , nog steeds geen nieuws
De verkiezing van het winnende lied dat Nederland zal vertegenwoordigen op het Eurvisiesongfestival op vijf mei in Oslo.
De winnaar ws Sieneke een van de vijf deelnemende artiesten, allemaal beginnend talent.
Ze brachten een eige versie van "Ik ben verliefd ( Sha-la-lie), een lied dat Pierre Kartner ( Vader Abraham speciaal voor het Songfestival werd geschreven .
Voor mij kan dat een hoempa-lied
Van BELGIUM , nog steeds geen nieuws
Laatst gewijzigd door katana op 08 feb 2010, 11:28, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Wat verwacht je dan van Belgique-Belgie-Belgien ? of, hoe ik dat land op z'n Berbers moet schrijven, weet ik niet. De vertolksters of wat voor musicanten moet doorgaan die dit landje zullen vertegenwoordigen in die liedjescommercie zal misschien weeral van niet-origine-makelij moeten zijn... net als in miss- en schoonheidwedstrijden .
-
Liever Bourg Leopold dan...hé Katana. Dat klinkt sjieker ...katana schreef:Regelmatig loggen hier op SenNET Nederlanders in![]()
Welkom in katana's hoekje , het hoekje waar iedereen welkom is , misschien is de weg te moeilijk voor Nederlanders
-
Enkele commentaren op internet van de Nederlanders over de inzending van Eurovision.
Outbollige smartlap wordt oranje schaamte.
Je schaamt je om Nederlander te zijn vreselijk .
Zo slecht dat het bijn leuk wordt
In de vuilbak ermee en vergeten.
Nederlanders gebruiken duidelijk te veel drugs.
Zieligheid heeft een nieuw dieptepunt gevonden.
Belgische inzending bekend op 7 maart
Outbollige smartlap wordt oranje schaamte.
Je schaamt je om Nederlander te zijn vreselijk .
Zo slecht dat het bijn leuk wordt
In de vuilbak ermee en vergeten.
Nederlanders gebruiken duidelijk te veel drugs.
Zieligheid heeft een nieuw dieptepunt gevonden.
Belgische inzending bekend op 7 maart
-
Gast
Dat liedje is een echt gedrocht, en de zangers lispelt erop los en kan geen toon houden... Ze zullen mi zelfs geen punten krijgen van de Belgen...