Zeveren

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

30 jun 2006, 10:13

zorro schreef:Katana, Lady gewoon enkele dagen links laten liggen helpt al veel, hoor!

PS. Als ze nu al links ligt, moet je ze natuurlijk rechts laten liggen... 8) :lol:

Eerst komt Lady, dan God en daarna Allah , heeft soms ook zijn voordeel , bij sommige beslissingen , als het verkeerd is volgens Lady , wachtte katana nog op het oordeel van Lady :!: :!: :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

30 jun 2006, 11:35

katana schreef:
zorro schreef:Katana, Lady gewoon enkele dagen links laten liggen helpt al veel, hoor!

PS. Als ze nu al links ligt, moet je ze natuurlijk rechts laten liggen... 8) :lol:

Eerst komt Lady, dan God en daarna Allah , heeft soms ook zijn voordeel , bij sommige beslissingen , als het verkeerd is volgens Lady , wachtte katana nog op het oordeel van Lady :!: :!: :!: :lol:
De mijne valt niet, Katana. Is Zorro dan toch aan 't dementeren of aan 't altzheimeren? :?:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

30 jun 2006, 11:50

Beste vriend Zorro ,


Laat het denken over aan de paarden , zij hebben een groter hoofd , zijn edeldieren , zij begrijpen de mens , dus katana begrijpen is zoals den Louis Pol Boon , begrijpen uit zijn geschriften ( krabbels) , die nu bestsellers zijn van oorspronkelijke Vlaamse oorsprong :?: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

02 jul 2006, 19:54

Wil ik die paarden maar op stal zetten, Katana? Die staan hier toch al een tijdje hé ? :lol: :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 jul 2006, 16:09

Heb daarstraks in een benzine station , wat blikjes bier in reklame gekocht 5 + 1 " Jupiler " , je weet wel waar die bergbeklimmers zich met grote krachten naar beneden stormen , om zo'n blikje op te vangen , is volgens katana ook maar schotelwater geworden , de kracht waar men vroeger van sprak , zat er niet meer in :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Jempi

03 jul 2006, 22:13

Katana, smaakproblemen kunnen behandeld worden. Maar dikwijls helpt ook er ene meer uit te schenken (en twee of drie zeker...)

Jempi :wink:
Gast

03 jul 2006, 22:37

Wie koopt nu "jupiler" , was dat niet het frans voor schotelwater , een bak "leffe" smaakt nog altijd hetzelfde als vroeger , maar de standaardbiertjes zijn gedoemd te verdwijnen. :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

08 jul 2006, 10:07

micmac schreef:Wie koopt nu "jupiler" , was dat niet het frans voor schotelwater , een bak "leffe" smaakt nog altijd hetzelfde als vroeger , maar de standaardbiertjes zijn gedoemd te verdwijnen. :lol:


Van waar komt de " Leffe 9°" denk je ?
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

08 jul 2006, 23:55

Het lekkerste bier komt van Dinant , onderdeel van de interbrouw groep.
Hier een bezoekje afleggen is perfect mogelijk , en proeven ook natuurlijk


De bruine, blonde, radieuse en de trippel hebben de vreugde u de geboorte van de ... "9" aan te kondigen. Sinds 1977 was dit niet meer voorgevallen. Ziehier, de laatste kleintje, maar het zwaarste bier Leffe

9°, bijna dertig jaar na het lanceren van de Leffe trippel.

Op 9 februari (wel, wel, toeval?) werden in aanwezigheid van pater abt de journalisten uitgenodigd door InBev in Roi d’Espagne op de Grote Markt in Brussel voor een persconferentie. Een nieuw Leffe bier zag het daglicht. Zonder twijfel zal ze vele gehemelten strelen.

In primeur mochten de bewoners van Dinant (eigenlijk de 999 eersten) naar de abdij komen waar voor hen een geschenk was weggelegd, nl een pakket met vier flessen Leffe 9 terwijl in de zaal Johannes XXIII een Jazz trio zorgde voor het opvrolijken van de voorbijgangers!

Ik moet nu dringend naar De-Panne , een dode tot leven wekken .
Gast

09 jul 2006, 00:10

Doe hem veeeeel groeten en neem een bak Leffe 9° mee... :lol:

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

09 jul 2006, 00:22

Of er een rechtstreeks verband is tussen Leffe en De Panne weet ik niet maar ik stel vast dat hier aan de kust de ooit zo traditionele Rodenbach stilaan plaats ruimt voor de Leffe, op de meeste plaatsen geschonken van 't vat.

Goei marchandise mijn gedacht :wink:

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

09 jul 2006, 00:47

Nochtans, aan de kust hoort een Rodenbach van het vat en daarbij een portie garnaaltjes.
Pellen, en genieten maar.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

STONE.
Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Locatie: Vieux Bois

09 jul 2006, 08:09

Was verleden week in De Panne in panne gevallen. Ge weet wel- dan duurt het wachten lang. Tot ik plots een oud-bekende - groot en krijgshaftig- voor het venster van een dakappartement zag staan...
Hij riep : " Stone, kom hier maar onder de pannen een Leffe drinken " !

Toen de bak Leffe 9° bijna jakie was, kwam de krijgsheer in officierenuniform met een schotel garnalen aandraven.
Helaas, ik begon ... de Leffe te pellen en garnaaltjes te drinken :roll:
Ben toch veilig thuis geraakt zonder verdere panne :wink:
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

15 jul 2006, 09:58

En heeft den groten Veldheer geroddeld over katana zijn klein pensioen :?: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
Gast

15 jul 2006, 19:16

Het tot leven wekken is totaal mislukt , wegens het depaneren van een familielid in Barcelona , doch binnen 14 dagen eens opnieuw een poging wagen , maar ik ben op zoek achter een email adres van dakappartementen , bestaat daar een boekje over ? .
Er staan wel een paar versteende beelden zonder opschrift naast onze eerste koning der Belgen , hij zal toch niet versteend zijn zeker !.