Katana's hoekje
-
Fazal
Het leven (((zou))) mooi "kunnen" zijn Katana, indien wij hier op deze wereld niet voortdurend elkaar voor het hoofd zouden stoten. 
-
Fazal
Laat maar René, waarom zou dat ook al eens niet mogen?Renegade schreef:Sorry Katana, ik was efkens men kalmte verloren![]()
Sommige forummers krijgen er een kick van om anderen de gordijnen in te jagen. Swakke gaat hen dat toch ook niet afpakken zekerst!?
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Datgene wat ik het meest in onze gordijnen zie is... onze kat. 
-
Renegade - Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
René?? Wie is dat?Fazal schreef:Laat maar René, waarom zou dat ook al eens niet mogen?Renegade schreef:Sorry Katana, ik was efkens men kalmte verloren![]()
Sommige forummers krijgen er een kick van om anderen de gordijnen in te jagen. Swakke gaat hen dat toch ook niet afpakken zekerst!?
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).
-
Fazal
Sorry Renegade, ik dacht eventjes ...!?Renegade schreef:
René?? Wie is dat?
Ik hoop dat je me dit kan vergeven!?
-
Fazal
Dat is het leuke daarvan, ja toch!?50+- schreef:In geen enkele andere topic hebben de antwoorden het voorbije kwartier zich ooit zo snel opgevolgd als in deze.![]()
-
Renegade - Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Fazal, mijne jongen, gij kunt in men ogen (momenteel)Fazal schreef:Sorry Renegade, ik dacht eventjes ...!?Renegade schreef:
René?? Wie is dat?![]()
Ik hoop dat je me dit kan vergeven!?
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).