Katana's hoekje nr 3
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Nog enkele maanden en het fietseizoen komt er weer aan
Zal mij zeker genoegen doen , te fietsen in gezelschap van leuke senioren ,en dan even af te stappen , om te genieten van een deugdelijk drankje , ergens in 't bronsgroen Limburg tussen de vogeltjes en de viooltjes en ander schoon van de natuur
Zal mij zeker genoegen doen , te fietsen in gezelschap van leuke senioren ,en dan even af te stappen , om te genieten van een deugdelijk drankje , ergens in 't bronsgroen Limburg tussen de vogeltjes en de viooltjes en ander schoon van de natuur
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
of op de markt van Diest, tussen de terrasjes en de gildens.katana schreef:Nog enkele maanden en het fietseizoen komt er weer aan![]()
-
Vraag aan kameraad Choerrel ; laatstleden was ik in gesprek met senioren van Molenstede en die verklaarde mij dat er daar geen Turken woonden
Dus in de omstreken van Diest is het aangenaam om te wonen en te vertoeven of slaat katana de bal mis

Dus in de omstreken van Diest is het aangenaam om te wonen en te vertoeven of slaat katana de bal mis
-
Het is mogelijk dat er in Molenstede geen Turken wonen (alhoewel ik daaraan twijfel), maar in Diest des te meer. Hier palmen ze hele wijken in. De miserie is begonnen met een CD&V burgemeester, bijgenaamd Papaturk. Voor hem was een Turk meer waard dan een Diestenaar en daar hebben ze van geprofiteerd.katana schreef:Vraag aan kameraad Choerrel ; laatstleden was ik in gesprek met senioren van Molenstede en die verklaarde mij dat er daar geen Turken woonden![]()
![]()
Dus in de omstreken van Diest is het aangenaam om te wonen en te vertoeven of slaat katana de bal mis![]()
-
Choerrel schreef:Het is mogelijk dat er in Molenstede geen Turken wonen (alhoewel ik daaraan twijfel), maar in Diest des te meer. Hier palmen ze hele wijken in. De miserie is begonnen met een CD&V burgemeester, bijgenaamd Papaturk. Voor hem was een Turk meer waard dan een Diestenaar en daar hebben ze van geprofiteerd.katana schreef:Vraag aan kameraad Choerrel ; laatstleden was ik in gesprek met senioren van Molenstede en die verklaarde mij dat er daar geen Turken woonden![]()
![]()
Dus in de omstreken van Diest is het aangenaam om te wonen en te vertoeven of slaat katana de bal mis![]()
In Leopoldsburg is het even erg , er wordt gebouwd door Turken met Turkse aannemers dat het een lust is , het wordt hier zeker klein Istanbul of Turkije potverdorie
Kijk je ook naar de herhaling van Witte op tv één zondag om omstreeks 4 uur ?
Heb het al meermaals gezien en wil het nog steeds maar terugzien , weet niet waarom , doet zo'n deugd , deze nostalgie verdorie ..
Weet je nog , de wens om nog éénmaal een terrasje te doen op de grote markt in Diest ( toevallig met Lady) en de vrienden van seniorennet , is nog steeds een wens , misschien te doen wanneer het nog kan , het leven is kort , te kort voor senioren .......
Groeten Katana
Laatst gewijzigd door katana op 12 feb 2011, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rist, een van die klein mannen die met de Witte in de klas zitten. Hij moest over een haag duiken, dat weet ik nog.katana schreef:Choerrel schreef:Ik kijk elke keer naar de Heren van Zichem: mijn broer speelt daar in mee.
Welke rol speelt hij daar![]()
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Choerrel
Ieder zomerweekend weer met de politie ingrijpen in het recreatiegebied de Halve Maan door relletjes met allochtone jongeren.Hetzelfde in Hofstade.Het is mogelijk dat er in Molenstede geen Turken wonen (alhoewel ik daaraan twijfel), maar in Diest des te meer. Hier palmen ze hele wijken in. De miserie is begonnen met een CD&V burgemeester, bijgenaamd Papaturk. Voor hem was een Turk meer waard dan een Diestenaar en daar hebben ze van geprofiteerd.
Wie bewaakt de bewakers.
-
Alhoewel ik gratis op de Halve Maan binnen mag, kom ik daar al vele jaren niet meer. Ik heb geen goesting om door een franstalige allochtoon in de buik gestoken te worden.Clausewitz schreef:ChoerrelIeder zomerweekend weer met de politie ingrijpen in het recreatiegebied de Halve Maan door relletjes met allochtone jongeren.Hetzelfde in Hofstade.Het is mogelijk dat er in Molenstede geen Turken wonen (alhoewel ik daaraan twijfel), maar in Diest des te meer. Hier palmen ze hele wijken in. De miserie is begonnen met een CD&V burgemeester, bijgenaamd Papaturk. Voor hem was een Turk meer waard dan een Diestenaar en daar hebben ze van geprofiteerd.
-
Gast
Er zal voor onze kleinkinderen niets anders opzitten dan te emigreren, willen ze nog iets te zeggen hebben over zichzelf.
Ikzelf ben ook al aan het uitkijken om naar Equador of een ander rustig dorp op de evenaar te verhuizen, zonder zorgen, omdat men hier de zorgen maakt, wij leven in het land van ergernis en het wordt alsmaar erger.
http://emigratie.startpagina.nl/
Ikzelf ben ook al aan het uitkijken om naar Equador of een ander rustig dorp op de evenaar te verhuizen, zonder zorgen, omdat men hier de zorgen maakt, wij leven in het land van ergernis en het wordt alsmaar erger.
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Nog enkele maanden en het fietseizoen komt er weer aan![]()
Mijn tweewielig paardje staat al klaar, net als die van mijn eega. Volledig nagezien en dit tiptop in orde om de lente en zomer door te komen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
air schreef:Dezelfde toets gebruiken van ^ maar met de hoofdletter, dan krijg je ¨.
Zo leren we nog wat bij, wat we vergeten waren. Bedankt.
-
Wout schreef:De Kongo......de limburg.....de......niks meer!
Alleen de Limburg en de Kongo. Wij zijn bijna uniek en helemaal uniek als het op de huidskleur en zo aankomt. Toch ook iets om fier op te zijn.
Waar in de wereld zegt men nog: "Ik fiets naar 't Kamp"?
't Kamp: mijn home zegt Katana. En hij is daar ook fier op; en terecht natuurlijk.
Ik geloof dat er nog iets unieks is waar die mannen fier op kunnen zijn?????
-
Fouga Magister schreef:Er zal voor onze kleinkinderen niets anders opzitten dan te emigreren, willen ze nog iets te zeggen hebben over zichzelf.
het probleem hier in dit land is, als je emigreert als gepensioneerde , dat je dan al je rechten kwijt bent voor alles en nog wat. Als je dan op latere leeftijd alsnog wil terug keren dan betaal je stukken van mensen om je terug in regel te stellen met al die zaken die je had ( eventueel via je werk nog) ziekenkas, verzekeringen, en nog een hele hoop andere zaken.