Katana's hoekje nr 2
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Choerrel schreef:Katana, mogen we vandaag 78 keer in je poep pitsen?
Gelukkige verjaardag.
Bedankt Choerrel,
Er is Geen viering thuis bij katana , wegens heibel met de familie enige dochter en clan ..
Kan mij niet meer schelen ...
Lady brengt seffens lekkere bloedpens mee van de markt en de mosselen staan al klaar voor morgen , miljaarde , misschien is dit wel mijn laatste verjaardag, kan mij ook niet meer schelen
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Vanavond toch geen "laatste avondmaal" mag ik hopen... 
-
Bedankt allemaal voor je mooie wensen
Gisteravond toch nog een verjaarsdag kaart in mijn brievenbus , met prettige verjaardagswensen van dochter, schoonzoon en kleindochters , dus toch nog geen total war
Gisteravond toch nog een verjaarsdag kaart in mijn brievenbus , met prettige verjaardagswensen van dochter, schoonzoon en kleindochters , dus toch nog geen total war
-
Gast
ben blij voor u...katana schreef:Bedankt allemaal voor je mooie wensen![]()
-
canteclaer schreef:ben blij voor u...katana schreef:Bedankt allemaal voor je mooie wensen![]()
De jongste kleindochter is gisteren nog langsgekomen voor ze terug naar haar kot vertrok in Leuven ( zakgeld dat ze maandelijks krijgt is steeds welkom)
Na wat gestrubbel thuis , was ze een maand niet afgekomen naar Leopoldsburg , heeft nog een strijkijzer en strijkplanje mee gekregen van Lady
-
tja, geef ze "werkmateriaal" i.p.v. poen... weten ze ineens wat ze ervoor moeten doen... 
-
telloorlekker schreef:tja, geef ze "werkmateriaal" i.p.v. poen... weten ze ineens wat ze ervoor moeten doen...
Is een strijkijzer en een strijkplankje geen werkmateriaal misschien
De twee hun kot zijn betaald door de ouders en 50 euro pe rmaand , daar moeten zij hun eten en al de rest mee doen , dus wat bijsteken van ons is geen overbodige luxe
Katana geeft nu liever af en toe wat , en als dat niet kan of mag , zal hij zich voelen als een onwaardige hond , die maar liever den oven inkruipt en verdwijnt
-
Jij in de oven ? Ik weet niet hoe je Lady eruit ziet, maar eveneens als je zelf voel ik me niet geroepen om je te prikken om te voelen of je al gaar bent. Nog even oefenen alvorens je dus voor "Hansel und Gretel" kan doorgaan... of probeer je de nazaten van de Grimms jaloers te maken ?