Boven de tachtig , een andere generatie
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Allicht is het daardoor (zélf poetsen e.d.)
dat mijn geciteerde tekst zo verminkt werd,
dat de essentie ervan totaal verloren is gegaan.
Maar, ja...het is u vergeven.
Zeker nu weldra de paasklokken komen.
Tenminste als ze voorbij de Franse grenscontroles geraken!?
sw
dat mijn geciteerde tekst zo verminkt werd,
dat de essentie ervan totaal verloren is gegaan.
Maar, ja...het is u vergeven.
Zeker nu weldra de paasklokken komen.
Tenminste als ze voorbij de Franse grenscontroles geraken!?
sw
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verkiezi ... d-is.dhtmlkatana schreef:Wie is eigelijk " Zotte Megyn Kelly" , zo genoemd door Donald Trump![]()
Donald Trump drijft zijn vete met Fox News-journaliste, Megyn Kelly, ten top. Hij blijft zijn gal maar spuwen op de knappe tv-persoonlijkheid met kinderlijke tweets. Zo noemt hij haar onomwonden "gekke Megyn Kelly". Allemaal omdat Kelly het had aangedurfd om Trumps lange reeks vrouwonvriendelijke uitspraken in vraag te stellen. Sindsdien doet hij niet anders dan keer op keer bevestigen wat hem verweten wordt. Fox verdedigt zijn anker vurig.
EINDE CITAAT
sw
-
spiksin - Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Juist S.W , en juist Trump , bij de Amerikaanse verkiezingen moet ge op alles voorbereid zijn ook zotte kuren .
Als mogelijke toekomstige president , steunend op zijn populariteit bij de gewone Amerikaan ( lees US dagbladen ! ) blijft hij hoe hij is .
Als mogelijke toekomstige president , steunend op zijn populariteit bij de gewone Amerikaan ( lees US dagbladen ! ) blijft hij hoe hij is .
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
spiksin schreef:Juist S.W , en juist Trump , bij de Amerikaanse verkiezingen moet ge op alles voorbereid zijn ook zotte kuren .
Een vrouwonvriendelijke President is te missen als kiespijn , vrouwen zinnen op wraak , vrouwen zijn een geduchte tegenstander als puntje bij eindje komt
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Zie je dit ook bij moslim-vrouwen, of had ik moeten schrijven "modom"-vrouwen ?katana schreef: vrouwen zinnen op wraak , vrouwen zijn een geduchte tegenstander als puntje bij eindje komt
-
Maak me momenteel niet druk meer over wantoestanden , ben tevreden met mijn lot , Lady is weer naar de haarkapper voor verven van haarbos , heb haar gezegd , verander eens van kleur , nu is ze lichtblond , zie het liever wat donkerder, hopelijk komt ze nu niet ros thuis 
-
Hallo socrates ,socrates schreef:Hallo katana, ouwe wapenmaker, ga je toch nog trouw elk jaar naar de Prince Albert of is de club al uitgestorven ?
De laatste bijeenkomst in de Prins Albert was 24 april 2014
Verleden jaar was het in Leopoldsburg in de Villa Astrid in Leopoldsburg , en nu dit jaar ook in de Villa Astrid op 13 mei 2016...
Wij dunnen uit , mijn beste leger- kameraad den ajuin uit Aalst is onlangs overleden , heeft mij diep getroffen , hopelijk zal onze voorziitter , wonende in Brussel , ons nog eens zal uitnodigen in de Prins Albert , katana blijft deelnemen tot de laatste man ( hopelijk).
Deze herinnering treft mij socrates , bedankt kerel
PS onze club noemt DE HALFEEUWERS ...
-
Onze generatie moet helpen om deze boodschap door te geven !
-
spiksin schreef:Op deze dag in 1945 vielen de laatste twee V1 bommen ( van over de 1000 ! ) hier in Antwerpen , ik bedenk nu ( weer ) dat we duivelse razernij en het kwaad niet met pamperen mogen aanpakken , koester nooit adders aan je borst .
Onze generatie moet helpen om deze boodschap door te geven !
Herinner mij het nog zeer goed , de V1 en V2 die over ons in Leopoldsburg op weg richting Antwerpen vlogen.
De V1 maakte een ratelend geluid en als de motor stilviel ( zonder brandstof) stortte hij neer , bij ons zijn er twee gevallen
De V2 was veel erger (zwaarder en was geruisloos) en als neerstortte , was de schade erger , was de voorloper van raketten later bij de Amerikanen en Russen ( ze hadden Duitste geleerde gevangen genomen o.a.d. Wernher
von Braun en nog andere .
-
Na de bevrijding kregen de Antwerpenaren nog een andere verschrikking te verduren, de Duitsers bestookten de stad met hun nieuwste ‘vergeldingswapens’ in een poging om Antwerpen met de grond gelijk te maken en de geallieerde aanvoer van oorlogsgoederen te verhinderen, de tol voor de sinjoren was zwaar, 4.500 doden, 7.000 gewonden en 50.000 vernielde woningen.
Google