Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

ambrosia

13 mar 2009, 11:49

een stukje chocolade Katana, wel iedere dag vernieuwen hé :idea:
Gast

13 mar 2009, 12:26

...moeten we een ouwe kater :lol: nog muizen leren vangen??

13 mar 2009, 12:49

naar mijn gevoelen kan het "muizevalletje" van Dorus hier goede diensten bewijzen :

http://www.youtube.com/watch?v=tXAB1Kn40VI
errare humanum est, perseverare diabolicum

katana

14 mar 2009, 09:01

Muis in huis draait katana een loer , wil niet van lekkere kaasjes eten in de muizenklemmetjes :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu

14 mar 2009, 18:53

Stukje kaas in de val Katana, maar liefst niet met de blote handen aan het lokaas komen.

ps : vroeger kan je toch muisjes vangen zoveel je wilden en moest er geen hulp of raad opgevraagd worden.

Succes ermee.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

16 mar 2009, 08:29

Het geduld van katana is ten einde , muizenvalletjes met allerhande lokaas geeft geen resultaat ...
Ga naar den apotheker , om zakjes te kopen waar ze van smullen de snoodaards muizen gepeupel , en daarna verdrogen ze en vergaan :)

katana

16 mar 2009, 11:35

Op zaterdag 14 maart was er weer een 3de editie van Anonymous in 't lokaal van de Humanistische jongeren in 't lokaal grenzend aan 't domein van katana ...
Opening van de deuren om 21.00 uur , sluiten van de deuren ???
Er was wel wat tempo in die nacht , maar omstreeks 2.15 uur , schrok katana wakker van een enorm gebrul , trok het venster open en zag dat men met twee man een woesteling moest tegen houden een tegenstander een pandoering te geven ..
Katana, na opening van 't slaapkamervenster , brulde zo hard het kon met zijn seniorlongen ' Zal 't gaan ja ? , seffens bel ik de police .
Er moefde niets met de jongeren , keken zelfs niet naar boven ..
Naar buiten gaan en inmenging in 't geschil , nu met dat messengetrek , zag katana het niet zitten :)
Dan maar een paar keer het licht uit en aan gedaan , idee van Lady :idea:
Had wel iets resultaat , kalmering van de jongeren ( schat het aantal in ,zo'n 50 ) ...

hermano

16 mar 2009, 19:19

katana schreef:...Naar buiten gaan en inmenging in 't geschil , nu met dat messengetrek , zag katana het niet zitten :) ...
Dat versta ik niet, jij hebt toch Crocodile Dundee gezien, die bedreigd werd in New York met een mes, en die zie: that's no knife, this is a knife, en hij haalde zoiets boven glimmend staal een lemmet van een 30 cm, wel jij hebt een katana, wat wil je dan nog meer, doe hetzelfde !
Fazal

16 mar 2009, 19:44

Tja Katana, wat wil je!?
Normaal worden de kindertuinen om ± 18:00u gesloten.
Zeg nu zelf, waar moeten die volwassen kleuters dan nadien naartoe? :roll:

katana

17 mar 2009, 10:25

hermano schreef:
katana schreef:...Naar buiten gaan en inmenging in 't geschil , nu met dat messengetrek , zag katana het niet zitten :) ...
Dat versta ik niet, jij hebt toch Crocodile Dundee gezien, die bedreigd werd in New York met een mes, en die zie: that's no knife, this is a knife, en hij haalde zoiets boven glimmend staal een lemmet van een 30 cm, wel jij hebt een katana, wat wil je dan nog meer, doe hetzelfde !

Laat mij niet verleiden de strijd aan te vangen tegen minstens 50 jongeren :lol:

pitteke

17 mar 2009, 15:57

welwelwel Katana ik heb je vroeger altijd weten snoeven over uw samoerai zwaard maar nu begin ik daar toch aan te twjfelen hoor.
maar ja oude krijgers durven nog al eens overdrijven nietwaar.
niet slecht opnemen hoor, was maar om een beetje te jennen. :D :D :D
pitteke.
is en blijft een vlaming.

katana

17 mar 2009, 16:09

:lol: :lol: :lol:

telloorlekker

17 mar 2009, 17:36

Katana houdt blijk en schijnbaar niet van grapjes; nochthans verricht een 'schrikmat' wonderen, zelfs bij electronische muizen... :wink:
Gast

17 mar 2009, 17:44

Katana, zet bij de muizen eens een kat, eentje die veel honger heeft en je probleem zal vlug opgelost zijn. :wink:

hermano

17 mar 2009, 18:24

kwezel schreef:Katana, zet bij de muizen eens een kat, eentje die veel honger heeft en je probleem zal vlug opgelost zijn. :wink:
Of zet je klaar met je zwaard, je kunt er misschien die muis mee in twee hakken?