Katana's hoekje nr 2
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
telloorlekker schreef:Veel succes ermee... Na je Frans, Engels en Duits ook nog Digi... en dat op jouw leeftijd...
Hij zegt wel " op sterven na dood, maar ik ben er van overtuigd dat hij aan zijn derde jeugd begonnen is en dat dat zeker nog een 20 tal jaren gaat duren.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Hier wordt er veel gelezen en daarom mijn vraag hiezr. En sorry Katana als dat hier niet mocht staan : Ik heb heden avond een bericht ontvangen van " seniorennet " . Hier is de melding :
Uw e-mail account moet worden verbeterd, met onze nieuwe
F-Secure ®
HTK4S anti-virussoftware 2010-versie.
Vul in de kolommen hieronder of uw rekening zal worden
tijdelijk uitgesloten zijn van onze diensten.
E-mailadres:
Paswoord:
Telefoon:
* Let op dat uw wachtwoord wordt versleuteld met
1024-bit RSA-sleutels
voor meer veiligheid.
Weet dus niet of dat effectief van seniorennet komt en nog veel minder wat ik daar mee moet gaan aanvangen. Eerlijk gezegd klopt er volgens mij iets niet. Zijn er nog die een dergelijk bericht ontvangen hebben.
Uw e-mail account moet worden verbeterd, met onze nieuwe
F-Secure ®
HTK4S anti-virussoftware 2010-versie.
Vul in de kolommen hieronder of uw rekening zal worden
tijdelijk uitgesloten zijn van onze diensten.
E-mailadres:
Paswoord:
Telefoon:
* Let op dat uw wachtwoord wordt versleuteld met
1024-bit RSA-sleutels
voor meer veiligheid.
Weet dus niet of dat effectief van seniorennet komt en nog veel minder wat ik daar mee moet gaan aanvangen. Eerlijk gezegd klopt er volgens mij iets niet. Zijn er nog die een dergelijk bericht ontvangen hebben.
-
Ik heb er gewoon niets aan gedaan en zeker niet ingevuld en zodoende ook niet verzonden. Was nieuwsgierig of er nog anderen een dergelijk bericht ontvangen hadden. Heb al zitten zoeken maar vind nergens geen mail-adres van een van de verantwoordelijke.
-
Swakke had mij al antwoord gegeven dat het niet van Sennet kwam. Dus wordt die hele boel gelijk in de vuilbak gekegeld. Bedankt voor de snelle reactie.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Hopelijk de goede beslissing beste Mathieu , katana kan U daarover geen goede raad geven , daar zijn andere genoeg hierMathieu schreef:Swakke had mij al antwoord gegeven dat het niet van Sennet kwam. Dus wordt die hele boel gelijk in de vuilbak gekegeld. Bedankt voor de snelle reactie.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Toch... als je in de verborgen bestanden gaat rondneuzen kom je de identiteit van die dader wel tegen, meestal beperkt tot z'n IP-nummer... maar dan heb je toch al "iets". Die verborgen bestanden vindt men meestal terug onder 'eigenschappen' als men de verzender aanvingt...Mathieu schreef:Ik heb er gewoon niets aan gedaan en zeker niet ingevuld en zodoende ook niet verzonden. Was nieuwsgierig of er nog anderen een dergelijk bericht ontvangen hadden. Heb al zitten zoeken maar vind nergens geen mail-adres van een van de verantwoordelijke.
Er zijn anderen die je dan wegwijs kunnen maken wie of wat dat IP-nummer verdoezelt... maar of je daarmee iets wijzer wordt of stappen kan ondernemen blijft koffiedik kijken...
-
De nieuwe tv Panasonic breedscherm 90 cm is er , prachtig beeld !
Dinsdag komt de Belcgacom technieker digitaal installeren , ben eens benieuwd
Mijne ouden tv , bonk van een tv ( 12 jaar dienst), was ook een goede , ligt al op 't containerpark
Dinsdag komt de Belcgacom technieker digitaal installeren , ben eens benieuwd
Mijne ouden tv , bonk van een tv ( 12 jaar dienst), was ook een goede , ligt al op 't containerpark
-
Inderdaad Katana,, als je dan naar je nieuwe kijkt stel je je gewoon de vraag waarom heb ik dat niet eerder gedaan. Ik weet het wel, maar laat de oude toch nog effen staan.

-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Mat... breng die oude maar hier binnen ipv naar 't containerpark... Ik sloop hem wel; er zit nog veel bruikbaar spul in... 
-
Tom Dice ' Bleeding Love ' gehoord op You Tube ' , de uitzending gewild niet gezien o den tv
Mijn mening NU
Vind het nummer goed gebracht , typisch nu voor den belgique , maar dan in zwarte kledij van ' Vankets uit Beverlo , dat homo baaske , moet kunnen ...
Het lied doet er eigelijk niet meer toe in 'eurosong' is een show met een politiek en landelijk gedoe , dat in de gunst moet staan van de oostbloklanden
Mijn mening NU
Vind het nummer goed gebracht , typisch nu voor den belgique , maar dan in zwarte kledij van ' Vankets uit Beverlo , dat homo baaske , moet kunnen ...
Het lied doet er eigelijk niet meer toe in 'eurosong' is een show met een politiek en landelijk gedoe , dat in de gunst moet staan van de oostbloklanden
-
Gast
Een heel dikke proficiat! Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst van de baby!!Choerrel schreef:Mijn dochter is zojuist bevallen van een zoon Jasper genaamd. 3.650 kg en 51 cm. Het is haar derde kind.