Boven de tachtig , een andere generatie
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Jaja... Spikonzin... de draad weer opnemen ! Welke draad blijft de crusiale vraag; want je weet of je weet het niet... datgene waar Katana mee zwiert kan nog niet rieken (of is het "ruiken" ?)aan dat van ez. Damokles. Oppassen want je draadje zou zo versneden kunnen zijn... 
-
Fazal
Allé, Seniorennet is vernieuwd, maar voor de posters er niet op verbeterd.
Nu moet je er de codetekens voor B (vet), i(cursief), u (onderlijnd), Quote, en URL, zelf maar bij zetten.
Bvb: [] [/] enz. ...!?
Nu moet je er de codetekens voor B (vet), i(cursief), u (onderlijnd), Quote, en URL, zelf maar bij zetten.
Bvb: [] [/] enz. ...!?
Wie kent ze allemaal uit het hoofd??
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Fazal schreef:Allé, Seniorennet is vernieuwd, maar voor de posters er niet op verbeterd.
Bvb: [] [/] enz. ...!?Wie kent ze allemaal uit het hoofd??
Wat is me dat met het wachtwoord , regelmatig werkt het niet meer , is dat de schuld van de staatsveiligheid
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Trachten alles te overwinnen en overleven is de boodschap
Op 5 april heeft Lady een operatie ondergaan aan hare teen , gevolg minstens zesweken out , is een ramp , katana heeft dan ook gezwoegd om alles in handen te nemen ( was een brug te ver) , na de tweede week , katana raakte verstrikt in de stofzuigerkabel , gevolg een ongelukkige val , ribben gebroken of gekneusd , doet er niet toe , helse pijn , en Lady zat in nesten.
Nu veertien dagen verder , gaat bijna alles beter , alhoewel , als er nu gespuis wilt infiltreren ten huize van katana , zal het handteren van katanazwaard zeer zwaar zijn , zal dan maar ijselijke Japanse kreten slagen met het zwaard in aanslag , hopelijk , zal dan het gespuis op de vlucht slaan...
Het mooie weer nu in Limburg is een opsteker , het zal wel beteren en dat is een must , stand-by de volgende dagen, hopelijk
Op 5 april heeft Lady een operatie ondergaan aan hare teen , gevolg minstens zesweken out , is een ramp , katana heeft dan ook gezwoegd om alles in handen te nemen ( was een brug te ver) , na de tweede week , katana raakte verstrikt in de stofzuigerkabel , gevolg een ongelukkige val , ribben gebroken of gekneusd , doet er niet toe , helse pijn , en Lady zat in nesten.
Nu veertien dagen verder , gaat bijna alles beter , alhoewel , als er nu gespuis wilt infiltreren ten huize van katana , zal het handteren van katanazwaard zeer zwaar zijn , zal dan maar ijselijke Japanse kreten slagen met het zwaard in aanslag , hopelijk , zal dan het gespuis op de vlucht slaan...
Het mooie weer nu in Limburg is een opsteker , het zal wel beteren en dat is een must , stand-by de volgende dagen, hopelijk
-
Bedankt beste spiksin , vandaag voor de eerste keer terug op mijn hometrainer , rondjes draaien , de pijn in mijn rug is fel vermindert , en Lady is ook aan de beterhand , de 17e gaat de pin er uit in hare teen en dan zien we wel weer hoe het evolueert .spiksin schreef:Moed houden Katana , niet makkelijk maar nodig , hou je je goed .sterkte .
-
Fazal
[/quote]ED. schreef:Hou er de moed in Katana en Lady. Het komt Allemaal in orde.
Het komt maar niet goed met die [quotes].
Ook niet met B(vet), i(cursief, en ook niet met u(onderlijnd)!?
tenzij je zelf aan het werk gaat met de codetekens zoals [], [/] enz. ...!
Er is weer vernieuwd en veranderd, maar niet verbeterd!
Is dat bij iedereen zo, of is dat alleen bij mij???
-
Vandaag in "Dagallemaal" geklaag van van JENNY in de reeks Thuis , weet het ook wel , deze reeks is nu gevuld door jongeren klaagzang , senioren die trouw naar Thuis kijken voelen zich niet meer thuis "persona non grata" 
-
Fazal
Déze vernieuwing trekt op niets.katana schreef:Katana dacht dat normaal was , vernieuwing is niet altijd verbetering of verlichting
En ik vrees dat dat niet zómaar in orde zal komen.
De ó heb ik eerst in Word geschreven, gekopieerd, en hier in dit bericht geplakt.
Op de vroegere manier lukt het niet meer. (Alt + accent aigu + o)
Zulke miskleunen genezen niet vanzelf.
Het wàs goed, wààrom vernieuwen?
Niemand was het beu, integendeel, iedereen vond het goed.
De gebruiksvriendelijkheid van het schrijven op Seniorennet is momenteel ver te zoeken.
Eigenlijk de moeite niet meer om er nog moeite voor te doen.
Ik ken al die tags uit het hoofd, maar het vraagt teveel werk en tijd, om ze manueel in te voegen.
Hetzelfde met die emoticons. Voor een paar jaar kon je een emoticon plaatsen vlak nàa de zin. Nu komt die emoticon helemaal onderaan in uw bericht te staan. Tenminste als je het nàdien wil plaatsen achter een zin die iets hoger al is geschreven.
Ik hou het voor een tijdje hier voor bekeken.
Internet biedt genoeg mogelijkheden om mij op een andere manier, èn ja zelfs nuttiger, bezig te houden.
Maar het is wel overal hetzelfde met die vernieuwingen die eigelijk verbeteringen zouden moeten zijn.
Vandaag vind je een interessante Website, morgen is de kans al groot dat ze al weer is veranderd.
En verbeterd??? In de meeste gevallen ..., vergeet het maar!
Je kan alweer op zoek gaan hoe ze nu weer in elkaar zit.
Bvb banken zijn daar ook straf in!
"Jamaar, 't is voor de veiligheid he meneer"!?
Vroeger deed ik 5 verrichtingen op 10 minuten, nu heb ik voor één verrichting bijna 5 minuten nodig. Cijfertjes en nog eens cijfertjes invullen. OK en nog enkele keren OK. Nee, ik vind dat niet zo OK.
Als je u 3 keer vergist uit die nest van cijfertjes, geraak je zelf niet meer aan uw eigen rekening.
Allemaal voor veiligheid ...? Laat mij niet lachen.
Een ervaren hacker doet er geen 5 minuten over om geheel uw rekening leeg te plunderen.
Laatst gewijzigd door Fazal op 14 mei 2016, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Dat is dieptepsychologisch makkelijk te verklaren, de reclame speelt in op onbewuste impulsen om mensen aan te zetten tot bepaalde daden, bv. producten kopen. Eén van de belangrijke factoren die daarbij een rol spelen is "Nieuwigheid" kijk maar eens naar de meeste reclames die brengen telkens een nieuwe verpakking met een oud product, verandering staat in deze snelle tijd gelijk aan vernieuwing en dat scoort, kijk maar naar BDW en Obama met hun verandering.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus