Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

katana

19 mar 2010, 09:17

Mijn medeleven aan de familie van de overleden fietsers gisteren in Bocholt , is een ramp leef erg mee als fietser met de senioren , heb altijd van achter mijn geel vestje aan 8)
Verschrikkelijk .....
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Clausewitz

19 mar 2010, 17:42

Is ook voor katana een feesdag ' alleenheerser thuis
Tot welk uur is uw geheime bar open?
Wie bewaakt de bewakers.

vivaldi

20 mar 2010, 03:08

Katana, waarom eens geen "LADY's HOEKJE??????????

Dàt zou eens leuk zijn !!!!!!!!!

vivaldi groet U
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

katana

20 mar 2010, 10:22

vivaldi schreef:Katana, waarom eens geen "LADY's HOEKJE??????????

Dàt zou eens leuk zijn !!!!!!!!!

vivaldi groet U

Niks daarvan , katana zit met ernstige problemen ...
Lady is woest op den digitala tv van Belgacom , kan hem nog steeds niet aanzetten , ze neemt mij gedurig op den korrel voor den aankoop daarvan , was voor niets nodig :evil:
Als Belgacom laatst nog is geweest , kon de man al mijn vragen ook niet beantwoorden en nu heb ik niemand meer die mij een uur of twee kan onderwijzen ..
Mijn schoonzoon vragen kan ook niet meer , wegens een bagatelletje 8)
Het laatste wat mijn dochter antwoordde in haar e-mail was ' Laat maar iets weten wanneer je je nog iets wil vernemen van je dochter

8O
Katana denkt er niet aan nog iets te laten weten , zij moest maar beter weten , zij werkt in een bureel , waar men uitzendkrachten stuurt om te kuisen (poetsen) met dat bon gedoe .
als bejaarde conculente is zij dagelijks geconfronteerd met zagende senioren over hun poetsvrouw enzv.
Wij hebben geen poetsvrouw en geen tuinman en geen klusjesman , doen het zelf , iedere dochter zou op haar knietjes naar Scherpenheuvel kruipen , om nog zo'n kranige ouders te hebben ..

Katana heeft toch wat dringende hulp , nodig kan dit niet aan jullie vragen , jullie hebben je eigen zorgen en wonen tocht te ver .
Tv aan en uit zetten kan al en alle posten dier er zijn zien , is ook geen probleem , mijn cdmuziek op av 1 en videorecorder op av 2 , gaat ook ..

Als het zo nog verder moet , dan maar een brief naar de Koning schrijven misschien :)

katana

20 mar 2010, 10:41

Clausewitz schreef:
Is ook voor katana een feesdag ' alleenheerser thuis
Tot welk uur is uw geheime bar open?

Dat is privé beste Clausewitz , laatst nog gepakt door de geheimpolice , toen katana na het bezoek aan het containerpark , even verder in de drankenhal wat vooraad opsloeg , en bij het uitladen betrapt werd door Lady ( mijn choechoe) , dan was het weer legère à vollonté , en dan wordt katana weer overladen met alles wat er in 't verleden was gebeurd , tot bijna 5 jaar terug :lol:

katana

20 mar 2010, 14:22

Weeral weer stap verder met het onderzoeken van mijne nieuwe digitale boel van Belgacom , wie zoekt die vind , logisch nadenken endan 8)

swakke
Moderator SeniorenNet

20 mar 2010, 16:23

Beste Katana ,

klik eens op deze link : http://selfcare.belgacom.net/private-be ... lt-nl.html
daar staat zoal, gebruik , problemen en oplossingen waar je op kan klikken, je kan daar wat gaan zoeken. :wink:
Vrg. Swakke

vivaldi

20 mar 2010, 17:17

Beste Katana,

Dat waren geen leuke woorden. Wat is dat toch allemaal?

Heb een kleinzoon van bijna 18 en een kleindochter van 14.

'k heb hen nodig om wat te snoeien in mijn tuin - slechte rug...

Wat wil je? Voor 400 fr per uur zouden ze hun gezicht wel eens willen laten zien. En dàt voor hun OPA!!!!!

Ik heb nu een tuinman besteld van de PWA.Maar meneer wil wel een auto op zijn 18de verjaardag!!
Van mij zo gene frank hoor.

Ze zien me wel graag, maar het mag geen moeite kosten.

Van op school kan de kleine nog geen zinneke zeggen in het frans, ik wil haar graag helpen, maar 't is niet nodig.
Ziet er allemaal mooi uit voor later hé?

Wat jou betreft, laat de moed niet zakken hé Katana. Er zijn nog veel leuke dingen. Het wordt tijd dat ze eens een tweede Oostende organiseren.

Vivaldi
ERRARE HUMANUM EST

Windows 10

vivaldi

20 mar 2010, 17:18

ps Katana, een telefoontje naar Telenet en je problemen zijn opgelost!!!!
ERRARE HUMANUM EST

Windows 10

telloorlekker

21 mar 2010, 08:31

vivaldi schreef:ps Katana, een telefoontje naar Telenet en je problemen zijn opgelost!!!!
Dat dacht ik ook toen het "call-center" antwoordde... en een call-girl stuurde... :lol:

katana

21 mar 2010, 09:00

telloorlekker schreef:
vivaldi schreef:ps Katana, een telefoontje naar Telenet en je problemen zijn opgelost!!!!
Dat dacht ik ook toen het "call-center" antwoordde... en een call-girl stuurde... :lol:

Telenet moeft niet had een fax gestuurd met opzegging van de kabel tv en bevestiging gevraagd 8)

Mathieu

21 mar 2010, 09:14

telloorlekker schreef:Die wanhoopskreten zijn nergens goed voor. Misschien komt het omdat ik destijds met mijn gat in de boter gevallen ben dat het nu zo goed schuift... ik ben nooit vies geweest van nieuw speeltuig, maar dan wel speeltuig waarvoor ik mijn eigen visie mocht interpreteren; de hekel van anderen hun betweterij is niet aan mij besteed, dat was meestal aande galg nadat ik het besmeurd had, die boter... :lol:
Waar ik maar mee wil zeggen Katana... om het uur te weten heb je diverse mogelijkheden, ofwel wind je jezelf op met een slinger, een veer of druppelsgewijs ofwel kijk je over de schouder van je buurman... :lol:

Inderdaad, hier gelijk. Ik heb de posten moeten zetten hoe ze stonden op ons vorig toestel want mijn eega moet er niet van weten dat er elders zouden staan. Dus alles manueel moeten inbrengen. De volgende zal het wel volgens de mozaik zijn en zak ik haar een groot papier maken waar ze haar lievelingsposten kan vinden. Als dat nog maar gaat lukken, die andere nummers geven bedoel ik dan.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Choerrel

21 mar 2010, 09:16

Ik weet van mijn tv enkel hoe ik hem moet op- en afzetten. De rest laat ik aan mijn vrouw en mijn zoon over. Van de video ken ik helemaal niks.

Mathieu

21 mar 2010, 09:18

katana schreef:Mijn medeleven aan de familie van de overleden fietsers gisteren in Bocholt , is een ramp leef erg mee als fietser met de senioren , heb altijd van achter mijn geel vestje aan 8)
Verschrikkelijk .....

Het is inderdaad een verschrikking. Maar wat baten geel, oranje of gelijk welk vestje als er zo een mastodont een fietser aanrijdt? We zullen nog weken moeten wachten op het verslag van wat de wedersamenstelling uitgewezen heeft. Als we dat al ooit te weten gaan komen. Maar het is en blijft een drama, zoveel mensenlevens dat het geeist heeft. Leef mee met al de betrokken families.

Mathieu

21 mar 2010, 09:20

Choerrel schreef:Ik weet van mijn tv enkel hoe ik hem moet op- en afzetten. De rest laat ik aan mijn vrouw en mijn zoon over. Van de video ken ik helemaal niks.

Dan kan je je een han dje geven aan Mia. De afstandsbediening bedienen is alles wat ze kan en doet, de rest mag ik doen. En een video hebben we zelfs niet meer. Van alles opnemen was destijds schering en inslag en wat bleek achteraf : het werd nooit meer bekeken.