Boven de tachtig , een andere generatie
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
socrates schreef:Dat zal Chamberlain in de jaren dertig ook wel gedacht hebben.katana schreef:spiksin schreef:Trump moet winnen zeker nu hij Palin ter hulp heeft gevraagd !!![/u]
Waarom niet , verandering moet er komen , de goede afloop , een gok , moet kunnen
Is ook mijn gedacht , maar de geschiedenis herhaalt zich , maar is ook anders , afwachten , vragen aan de drie wijzen
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Is de navo een nieuwe grote oorlog aan het bekokstoven niet meer tegen het communisme maar tegen de nog te grote invloed van Poetin ? Misschien dè oplossing voor 1. de overbevolking 2. de slappe economie 3. de indirecte supprematie van de OPEC landenkatana schreef:Weten waar abraham de mosterd haalt?spiksin schreef:![]()
![]()
navo !!!
De dingen goed snappen
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
socrates schreef:Is de navo een nieuwe grote oorlog aan het bekokstoven niet meer tegen het communisme maar tegen de nog te grote invloed van Poetin ? Misschien dè oplossing voor 1. de overbevolking 2. de slappe economie 3. de indirecte supprematie van de OPEC landenkatana schreef:Weten waar abraham de mosterd haalt?spiksin schreef:![]()
![]()
navo !!!
De dingen goed snappen
Weet het beste socrates , wij leren niet genoeg uit de geschiedenis, heb gisteren de film op VTM nog eens gezien ' A Bridge too Far, ' weet pertenent dat in Leopoldsburg Generaal Montgomery het strategisch plan ontvouwde in de cinema Splendid , zie gedenksteen 'Operatie Market Garden ...
Wordt verzwegen in die film , met zeer bekende sterren , maar weet nu dat deze beslissing een fout was dat vele Polen het leven kostte , parachutisten ,neergemaaid in volle dropping , de dingen snappen , is de oordeling na de feiten, en dat zal eeuwig blijven , denkt mijn nederig brein
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
-
-
spiksin schreef:Mooi maar oh so sad want wij weten maar al tegoed waar ze zijn !
Learn ? Er valt niks te leren S.W , de massa KAN niet leren !
Dat is juist , maar generaals kunnen die wel leren
De Vos van El Alamein generaal Montgomery
In sept 1944 ; het Nederlands verzet had vertelt dat er zich twee SS-tankdivisie's waren op gesteld , Monty vaagde de waarschuwingvan tafel enzv..
Deze keer zit de eigenwijze generaal er naast ...
Maar ja alles willen weten ?
Wat is de waarheid
De politiekers luisteren die wel naar de stem van 't volk ?
Stof tot nadenken , en wat is de stem van 't volk ?
Nadenken beste vrienden en vriendinnen
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Moet je over laten aan die mét een "dikke kop"... Paarden dus...katana schreef: Stof tot nadenken , en wat is de stem van 't volk ?
Nadenken beste vrienden en vriendinnen![]()
![]()
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Paarden hebben eerder lange koppen, ik zou daarom eerder de kikkervisjes laten nadenken.telloorlekker schreef:Moet je over laten aan die mét een "dikke kop"... Paarden dus...katana schreef: Stof tot nadenken , en wat is de stem van 't volk ?
Nadenken beste vrienden en vriendinnen![]()
![]()
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Doen ze al... door op ontvangsten van aangiften van "vervaldata" te voorzien. Het is nu rennen om je aangifte gelimiteerd te krijgen...katana schreef:... daar zou de regering subsides moeten voor geven , senioren oplappen