Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

spiksin

16 jul 2016, 10:50

Ik vond dit in " Muziek " , daarnet .

Iemand anders .

BerichtGeplaatst: Vr 15 Jul 2016, 12:53 Onderwerp: Reageer met quote
toepasselijk in deze tijden : https://www.youtube.com/watch?v=I98KeKV_F9g (met Nizza in het achterhoofd)

katana

16 jul 2016, 11:33

spiksin schreef:Ik vond dit in " Muziek " , daarnet .

Iemand anders .

BerichtGeplaatst: Vr 15 Jul 2016, 12:53 Onderwerp: Reageer met quote
toepasselijk in deze tijden : https://www.youtube.com/watch?v=I98KeKV_F9g (met Nizza in het achterhoofd)

Destruction !!!

We moeten ons niet laten afslachten , in Engeland ligt de oplossing nu , ze geven niet alles bloot , maar toch stof tot nadenken :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

16 jul 2016, 20:11

Toch... als Ergocan het voor het zeggen zou hebben... :P

katana

17 jul 2016, 10:34

telloorlekker schreef:Toch... als Ergocan het voor het zeggen zou hebben... :P

Wie is Ergocan :?: :)

Bedoelde je Recep Tayyip Erdogan 8) :?:

spiksin

17 jul 2016, 10:40

Voor de vrienden ?

spiksin

17 jul 2016, 10:44

In 17 wil Belgie terug de voorzitter leveren . Is Wilmots nog vrij ?

katana

17 jul 2016, 10:55

spiksin schreef:Voor de vrienden ?

Nu wordt het probleem weer groter , senioren willen niet meer proviceren , begrijp dat wel :lol:

NB De TURKEN , behoren nu tot de wereldtop-macht :?: 8)

Volgens mij is de Erdogan affaire, een terug draaieng , Attaturk , zal zich omdraaien in zijn graf, scheiding van kerk (Islamitische geloof) en staat, terug krabbeling naar de middeleeuwen , miskenning van de vrouwen enzv en de mannen de top (supperwezens) , onzin , zie de schepping anders , een mislukking van 't Heelal , misschien , is een vraagteken , tot de eeuwigheid , zal de mensheid blijven achtervolgen , tot de ondergang :?:

katana

17 jul 2016, 11:03

S.O.S Oproep , hoe kan katana , het beeld (text) vergroten , zie iets minder , vroeger een arendsblik , nu miljaarde minder , weet ,het het kan , maar hoe , graag hulp :!: :)

Bedankt raadgevers , op voorhand , de beleefdheid is een echte senior ingeboren .....
Fazal

17 jul 2016, 11:05

CTRL vasthouden en op + drukken.

telloorlekker

17 jul 2016, 19:30

katana schreef:
NB De TURKEN , behoren nu tot de wereldtop-macht :?: 8)
Als de Turkentrekker goed werk heeft gedaan... :lol:

katana

20 jul 2016, 10:30

Wat een geroep weer over het weer nu , is heter dan ooit geweest volgens de jongere generatie , pers , tv enzv...

Maal daarom als senior van 84, vroeger waren ook al eens hete dagen en nachten , wij voelden dit aan als normaal , het was zomer , en toen hadden we niet de verweermiddelen van nu , conclusie , de jongere generatie , daarvan zijn, klaarbijkelijk, sommige doetjes , lig er niet meer van wakker :!: :!: :lol: :D :)
Fazal

20 jul 2016, 10:39

Katana ..., heb je dat al geprobeerd? Hiermee kan je de letters vergroten.
Ik schreef:CTRL vasthouden en op + drukken.
Nee geen dank, maar heb je het al geprobeerd? Dat was tenslotte een antwoord op uw vraag.

katana

20 jul 2016, 17:25

Fazal schreef:Katana ..., heb je dat al geprobeerd? Hiermee kan je de letters vergroten.
Ik schreef:CTRL vasthouden en op + drukken.
Nee geen dank, maar heb je het al geprobeerd? Dat was tenslotte een antwoord op uw vraag.
Heb het geprobeerd , is gelukt , een openbaring, dikke mercy beste Fazal :!: 8)

katana

20 jul 2016, 18:09

Wat is het leven mooi , met zijn normale levensloop en tragedies , wij moeten er niet omheen gaan , geeft mij een slecht gevoel als er gevraagd wordt , en hoe is het toch zo ver kunnen komen , antwoord , idioten , blijven ademen , en alles normaal vinden dat oudere senioren langer leven , trek het je niet aan ; bij mijn bomma hing een bordje enz , wij leven nog , dag na dag en dat is leuk , telkens weer opstaan en genieten , of niet genieten , van sommige onder ons , het leven is voor iedereen anders , en diegene die een partner verliezen , dubbel erg , daarom ik ben gelukkig , wij zijn nog voltallig, excuseer mij voor deze inbreng , het was een een inbreng zonder veel tralala , groeten aan alle senioren ..

telloorlekker

20 jul 2016, 18:53

Sinds mijn laatste kantoorjobke geNIET ik niet meer. Ik "paperclip" alleen nog maar... is trouwens makkelijke los te krijgen. Heb het geprobeerd met duimspijkers, maar voor fakir kon ik ook al niet doorgaan, daarmee ging ik voornamelijk af. En de periode van "aflaten" is ook alweer méér dan een halve eeuw geleden, dus... mogen anderen de agrafeuse benutten, aan nieten heb ik "een broertje dood"... :lol: