Katana's hoekje nr 2
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Vandaag GENT-WEVELGEM.
Tom Bonen , laat ze eindelijk eens je achterste zien in de sprint verdorie, of anders eet meer spek zoals Rik Vansteenbergen destijds
Hij had blijkbaar te veel pijn aan zijn poep, of was het ergens anders? Ik meen dat hij zelfs de eindmeet niet gehaald heeft of ben ik mis.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
katana is een vod geworden , wil zijne chou behagen , kijkt alleen nog wielrennen op de tv en dat is in de namiddag , voor de rest in den avond , nooit geen sport meer , alleen nog .....Mathieu schreef:Choerrel schreef:Bij mij kijkt alleen de vrouw naar tv en die mankeert geen enkel feuilletonneke. Ik zit liever achter mijn pc.
Ik geef gewoon de vrijheid aan mijn madame, behalve als het voetbal is. Heb dan wel een geluk, voor tennis heeft ze soms, als een Belgische bezig is, ook interresse.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Morgen weer feestdag ; Lady is naar Hasselt ,naar een grote expohal , waar ze stoffen verkopen , kan daar wel weer den helen dag in motten , om ten slotte iets te kopen , ze is toch een schat
Katana bewaakt dan het huis , en spreekt dan zijn gehieme bar aan , om af en toe een drankje te nuttigen , is goed voor de droge keel
Katana bewaakt dan het huis , en spreekt dan zijn gehieme bar aan , om af en toe een drankje te nuttigen , is goed voor de droge keel
-
Afspraak met den oogarts gemaakt half mei , weet niet of ik nog de detwee verschillende glazen zal kiezen , één voor ver te zien en één om te lezen ?
Twee brillen één voor ver en één om te lezen ?
Is weer een moeilijke keus .....
Twee brillen één voor ver en één om te lezen ?
Is weer een moeilijke keus .....
-
Gast
Neem gewoon twee in één en laat er ook iets opzetten tegen het zonlicht hoef je geen reservebril buiten.
Deze glazen zijn wat duurder met je hebt alles bij je, allé op je neus staan zonder dat je je zonnebril vergeet.
Deze glazen zijn wat duurder met je hebt alles bij je, allé op je neus staan zonder dat je je zonnebril vergeet.
-
Voila sé , katana heeft zich gesetteld vandaag om rustig vandaag te genieten van 't leven als vrijgezel
Het leven is een feest , mijn cd op mijne nieuwe tv staat op met 20ACCORDEON SUCCESSEN , en wat de resrt er van denkt , trek het mij niet aan
Telenet in Mechelen ; is een tweede opzegging gestuurd , indien binnen de 8 dagen , geen bevestiging , zal ik de pers inlichten , alsook testaankoop , alsook de Vlaamse OMBUDSMAN ...
Het leven is een feest , mijn cd op mijne nieuwe tv staat op met 20ACCORDEON SUCCESSEN , en wat de resrt er van denkt , trek het mij niet aan
Telenet in Mechelen ; is een tweede opzegging gestuurd , indien binnen de 8 dagen , geen bevestiging , zal ik de pers inlichten , alsook testaankoop , alsook de Vlaamse OMBUDSMAN ...
-
Fazal
Katana, koop er liever 2 van twee in één, dan kan je met de ene de andere zoeken. 
Maar even serieus nu, als je met de auto in Frankrijk rijdt is het zelfs wettelijk verplicht een reservebril bij te hebben. De boetes zijn niet van de minste, als ze u zonder reservebril betrappen bij een wegcontrole.
Maar even serieus nu, als je met de auto in Frankrijk rijdt is het zelfs wettelijk verplicht een reservebril bij te hebben. De boetes zijn niet van de minste, als ze u zonder reservebril betrappen bij een wegcontrole.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Hoe gaan ze dat bepalen ?; als je niet persee moet zal die monocle vooe je derde oog wel overbodige balast zijn ... gesteld dat ze verkouden zijn en "het" geeneens rieken...Fazal schreef:Katana, koop er liever 2 van twee in één, dan kan je met de ene de andere zoeken.
-
Gast
voor zover ik weet is dit enkel in Spanje en Zwitserland verplicht..Fazal schreef:.../...
Maar even serieus nu, als je met de auto in Frankrijk rijdt is het zelfs wettelijk verplicht een reservebril bij te hebben. ../...
-
katana heeft zopas zijn mazouttank (huisbrand olie) nagekeken , er is nog ongeveer 800 liter in
Na wat informatie genomen te hebben voor 3000L bijvulling is de prijs per liter 0.62 -0.60 , zal maar wachten tot in de zomer om bij te tanken , maar wanneer zal het , het juiste moment zijn , graag wat raad
Na wat informatie genomen te hebben voor 3000L bijvulling is de prijs per liter 0.62 -0.60 , zal maar wachten tot in de zomer om bij te tanken , maar wanneer zal het , het juiste moment zijn , graag wat raad
-
Fazal
U hebt gelijk.canteclaer schreef:voor zover ik weet is dit enkel in Spanje en Zwitserland verplicht..Fazal schreef:.../...
Maar even serieus nu, als je met de auto in Frankrijk rijdt is het zelfs wettelijk verplicht een reservebril bij te hebben. ../...
-
katana schreef:Morgen weer feestdag ; Lady is naar Hasselt ,naar een grote expohal , waar ze stoffen verkopen , kan daar wel weer den helen dag in motten , om ten slotte iets te kopen , ze is toch een schat![]()
Toen ik dit las dacht ik eerst aan een 1 april grap, maar verder is het blijkbaar toch ernst. profiteer ervan Katana zou ik zeggen zeker nu je eens een dag hebt dat niemand achter je veren zit.
-
katana schreef:katana is een vod geworden , wil zijne chou behagen , kijkt alleen nog wielrennen op de tv en dat is in de namiddag , voor de rest in den avond , nooit geen sport meer , alleen nog .....Mathieu schreef:Choerrel schreef:Bij mij kijkt alleen de vrouw naar tv en die mankeert geen enkel feuilletonneke. Ik zit liever achter mijn pc.
Ik geef gewoon de vrijheid aan mijn madame, behalve als het voetbal is. Heb dan wel een geluk, voor tennis heeft ze soms, als een Belgische bezig is, ook interresse.
Geen sprake van vod..... hoeveel zouden er zijn in eenzelfde situatie. Mij stuurde ze naar boven , aparte kamer voor mij alleen en mijn pc. Alles gemaakt dat ze toch geen kabels zou zien en na drie weken moest ik terug naar beneden gezien ze zich eenzaam voelde beneden. Dus ik terug naar de living, in een hoekje waar het zonlicht in de namiddag lekker in mijn nek schijnt. En nu is het dan zij haar feuilletonnetjes op tv en ik in mijn hoekje achter de pc.