Katana's hoekje nr 2
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Spring met zoiets uit een Flying Boxcar en de toeschouwers vragen zich af wat de parachute is...Choerrel schreef: Geloof je dat nu zelf? Parachutist en paracommando: laat me lachen en de para's nog meer!
Wat wordt er van paracommando's verwacht ? Met zo'n figuur kan men toch weinig op "steun" rekenen... afgezien van z'n welvaartsgezwel...
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Volgens Gazet van Antwerpen , roept de afdeling van het VB StNIKLAAS, om op Wouter Van Bellingen te stemmen( massaal) in sterren van de dansvloer van Vtm .
Ben eens benieuwd of hij dan nog de tweede ronde zal halen
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
telloorlekker schreef:De plaat ?Mathieu schreef: Dat andere is hier in huis dagelijkse kost.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar krijg ik gewoon de kans niet voor want Mia is al voor mij buiten. Dus gaan we braaf samen overal naar toe, en ik heb nog reserve genoeg van in het verleden.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Deze namiddag opening van het fietsseizoen NEOS (senioren)![]()
Katana heeft dit jaar nog niet geoefend , zeer stom
Niet dom Katana, gewoon langzaam beginnen en dan loopt alles van een leien dakje. Op mijn teller staat dit jaar al bijna 150 km
-
Flip Para, die heeft nog nooit een flying Boxcar van binnen gezien. En al de medailles dat hij heeft en ook zijn diploma's heeft hij zo gekregen aangezien hij toch veel de ... is om daarvoor te strijden. Eigenschap die zijn broer ook heeft : die zijn villa wordt volledig verbouwd en hij weet ook van niets.
-
katana schreef:Volgens Gazet van Antwerpen , roept de afdeling van het VB StNIKLAAS, om op Wouter Van Bellingen te stemmen( massaal) in sterren van de dansvloer van Vtm .
Die had er al direct moeten uitvliegen, dat vrouwtje was veel beter dan hij. Maar dat is de " oneerlijkheid " van 50 % van de stemmen te laten geven door de fans. Heeft zich in het gelijke programma op dezelfde zender eerder al bewezen. Luc Appermont heeft na drie maal zelf moeten vragen om eruit gestemd te worden aangrezien hij zijn verlof geen vierde keer kon laten wijzigen. Hijzelf was er vast van overtuigd dat hij de eerste was doe er uit moest, maar de stemming deed iets anders te voorschijn komen.
-
lileax schreef:Ik heb het juist gelezen in de story... en als het daar in staat is het waar hihi
Wie zou daar aan durven twijfelen : Story schrijft steeds en altijd de zuivere waarheid en ze liegen nooit.
-
Viel mee afstand 32 km , als moederkloek achteraan rijdend , was alles niet koek en ei , zag af en toe gaten in het peleton en zelfs ene die zich een nieuwe trapfiets met motor had aangeschaft , gekregen van zijn veel jongere tweede vrouw , bleef achter bergop , had de bediening nog niet onder de knieMathieu schreef:katana schreef:Deze namiddag opening van het fietsseizoen NEOS (senioren)![]()
Katana heeft dit jaar nog niet geoefend , zeer stom
Niet dom Katana, gewoon langzaam beginnen en dan loopt alles van een leien dakje. Op mijn teller staat dit jaar al bijna 150 km
Besluit de mannen vann bouwejaar 1932 , zijn veel steviger en krachtiger , dan de jongere zeventigers , van de zestigers kraakt het soms ook soms en van de 50 stigers , word een ramp in de toekomst
-
Wat een heibel weer ; veel groenten en fruit is toch niet de oplossing , om kanker te vermijden ...
Dank wel mijn Lady ; haar keuken is eenvoudeig en lekker en behelst telkens iets anders en als toemaat een stuk fruit , terwijl de groenten afwissel , sober en goed
Volgens mij is stres , een zeer grote boosdoener om kanker aan te moedigen en levenswijze beweging en af en toe een glas rode wijn en om de stoelgang te bevorderen af en toe een Duvel , en meerdere keren sex, al is het soms wat moeilijk voor senioren , een aanrader
Dank wel mijn Lady ; haar keuken is eenvoudeig en lekker en behelst telkens iets anders en als toemaat een stuk fruit , terwijl de groenten afwissel , sober en goed
Volgens mij is stres , een zeer grote boosdoener om kanker aan te moedigen en levenswijze beweging en af en toe een glas rode wijn en om de stoelgang te bevorderen af en toe een Duvel , en meerdere keren sex, al is het soms wat moeilijk voor senioren , een aanrader
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Moet je daar zo oud voor geworden zijn, om die kolder te geloven dwat zegt dat je van stress kanker kan krijgen... bijna even onzinnig als de "eeuwige zaligheid" bereiken door veel aflaten te verzamelen. Hoe kan men nu kanker krijgen van iets denkbeeldigs dat zich tussen je twee oren afspeelt. Kanker is iets lichamelijks terwijl stress... 
-
Vandaag een zonnige dag , zal ook een fijne dag worden ...
Gisteren een sms gelaten naar de kleinkinderen ' leef je nog? mvg bomma en bompa ...
Gisteren ook bericht terug gekregen de ene (18)komt morgen , de andere (20) vanuit haar kot in leuven komt donderdag
Vanuit het hoofdfront geen nieuws , zal daar geen sein geven , als ze komen de deur staat open
Gisteren een sms gelaten naar de kleinkinderen ' leef je nog? mvg bomma en bompa ...
Gisteren ook bericht terug gekregen de ene (18)komt morgen , de andere (20) vanuit haar kot in leuven komt donderdag
Vanuit het hoofdfront geen nieuws , zal daar geen sein geven , als ze komen de deur staat open
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Katana
Katana je bent te enthousiast, paracommando is para + commando.Hij was alles andere als geliefd door zijn manschappen of zijn chef.
Hij is een paar maanden pelotonchef geweest bij het 3e Para in Tielen.Bij zijn eerste sololanding in Bevingen (St Truiden) met de Franse Alpha-Jet'(lesvliegtuig) brak bij de landing het voorwiel af.!Vliegen met een helikopter is een fluitje van een cent voor de prins die straaljagerpiloot is,parachutist en paracommando is
Wie bewaakt de bewakers.
-
De koekoek is terug in onsl land , men heeft hem al horen roepen ...
Nu gaat die deugniet op zoek naar andermans nesten , duwt dan de oorspronkelijke eitjes van de eigenaar overboord en legt dan zijn eigen ei
, .
§trek zich daarna niets meer van aan , laat het uitbroeden door de oorspronkele eigenaar van 't nest , en die zijn dan fier dan , dat ze dat de grotere vogel helpen door gratis eten te brengen aan 't koekoeksnest , bijna menselijk bij ons BH-V.
Nu gaat die deugniet op zoek naar andermans nesten , duwt dan de oorspronkelijke eitjes van de eigenaar overboord en legt dan zijn eigen ei
, .
§trek zich daarna niets meer van aan , laat het uitbroeden door de oorspronkele eigenaar van 't nest , en die zijn dan fier dan , dat ze dat de grotere vogel helpen door gratis eten te brengen aan 't koekoeksnest , bijna menselijk bij ons BH-V.