Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%

Totaal aantal stemmen: 20

katana

10 jan 2012, 15:32

De Morgen.be Kippenvlees in Duitse winkels van Lidl vol ziektekiemen

Een deel van het kippinvlees in Duitse filialen van Lidl zit vol gevaarlijke ziektekiemen die bestendig zijn tegen antibiotica Consumentenorganisatie Bund slaat alarm na het onderzoek , zo melden verschillende media.

Volgens de organisatie ligt het probleem bij de industriële productie van het vlees.
De kippen worden op een te kleine oppervlakte gehouden .
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

10 jan 2012, 15:59

Nog eens 'De Strangers ' bekeken , toff gasten , Allach is groot maar ziekenkas is groter :)

katana

11 jan 2012, 11:57

Ze hebben het bijgelegd in de coulissen deredactie.be

Lena De Winne , de Russische vrouw van astronaut Frank De Winne, was te gast in de studio, alsook de vaste gast Mulder.

" Dat mens begint me op de zenuwen te werken, echt waar" en hij richtte zich tot Lena De Winne zelf."U irriteert me Poetin is een corrupte man, Rusland is een corrupt land .U praat altijd om de waarheid heen ".

Heb het gezien op "De laatste show ".
Schandalige vent die Jan Mulder , afvoeren met hem :evil:
Gast

11 jan 2012, 12:33

Moet geen probleem zijn....

Toen de dioxinecrisis er was,hebben volgens dat ander gedrocht van de Groenen(vera dua),de Belgen alles opgegeten,en zonder gevolgen. :P

Je krijgt gratis op je bord,de oplossing van grijs worden.De kip betaal je,maar de dooddoeners krijg je gratis erbij.
Gast

11 jan 2012, 15:55

...tiens, de spacer zevert mee... :lol:
Katana, hoe zou't met mijn stadsgenoot Vivaldi zijn???

Mathieu

11 jan 2012, 16:14

katana schreef:
Mathieu schreef:
katana schreef:Vanackere ' oordeelt streng ' over bonussen - De Standaard

Vicepremier en minister van Financiën Steven Vanackere(CD&V) kan naar eigen zeggen niets anders dan ' streng oordelen' over de zogenaamde functievergoedingen die Dexia Holding uitkeert aan zijn werknemers .

De regering heeft toch duidelijk bepaalt dat de bestuurders van banken die van staatssteun genieten geen bonussen mogen ontvangen enzv...

Katana begrijpt er geen snars van , weet wel dat er hier wel senioren zijn die dat kunnen uitleggen en waarom , daarom graag antwoord , bij voorhand bedankt :)

Katana heel in kort : geen bonussen aan gelijk wie ( en zeker niet aan een bank die miljoenen € in het krijt staat bij de belastingsbeataler) van de banken welke gesteund werden met belastingsgeld. dat hebben ze dus wel gedaan om het gespecialieerd personeel te kunnen houden die anders naar andere banken zouden gaan./ Wat de flauwste zever is die er bestaan want de andere banken danken hun personeel gewoon af.

Begrijp de vrt ook niet , nog maar steeds reklame op tv van ' Dexia' :)
Dat zou nog wel eens onder contract kunnen liggen en aangezien dexia veel geld nodig heeft willen ze dat niet stoppen. Dat dexia zijn centen maar gaat halen bij dien dikke van Vilvoorde want die heeft zijn zakken heel dik gevuld.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

12 jan 2012, 14:40

canteclaer schreef:...tiens, de spacer zevert mee... :lol:
Katana, hoe zou't met mijn stadsgenoot Vivaldi zijn???

Beste Canteclaer ,

Vivaldi heeft de belofte gedaan , na zijn operatie nieuws te bezorgen , neem aan dat dat alleen kan na een herstelperiode :)

katana

12 jan 2012, 14:43

Mathieu schreef:["][quotequote]

Dat zou nog wel eens onder contract kunnen liggen en aangezien dexia veel geld nodig heeft willen ze dat niet stoppen. Dat dexia zijn centen maar gaat halen bij dien dikke van Vilvoorde want die heeft zijn zakken heel dik gevuld.

Den dikke met zijn dikke nek moeft niet meer , geen commentaar meer :lol:

Mathieu

13 jan 2012, 18:44

Zoals gezegd zakken dik gevuld en steeds aan zijn eigen gedaht : waar zijn zijn idezlen van welleer. Waarschijnlijk weet hij dat niet meer .

katana

14 jan 2012, 12:54

Mathieu schreef:Zoals gezegd zakken dik gevuld en steeds aan zijn eigen gedaht : waar zijn zijn idezlen van welleer. Waarschijnlijk weet hij dat niet meer .
Eigen vel eerst beste Mathieu , en het vel van een politieker is iets dikker dan het vel van een olifant, de geslachtsdrift van een wild dier , en een cocoon aangemeten waar Allach nog een punt kan aanzuigen en onze lieve heer op 't kruis gehangen door zijn barbaren verbleekt ..... :)

Mathieu

20 jan 2012, 14:23

Maar ja, politiek ie en blijft iets " rots " gelijk van welke partij je bent. Kijk wat er nu weer gaande is bij NVA. Die buitengesmeten troela van een dokter Gybels, betrokken in een verdovende middelen zaak laat via weer eens van zich horen. Mail laten lekken van de werkgever door haar vriend. begrijp niet dat ze die kerel niet allang de kasseien op gesmeten hebben.
Gast

26 jan 2012, 15:22

Heb het gezien op "De laatste show ".
Schandalige vent die Jan Mulder , afvoeren met hem

Ik vind dat Jan Mulder groot gelijk heeft. Hoeveel bewondering ik ook heb voor De Winne zelf, zijn echtgenote is misschien ook wel een slim mens, maar....ze blijft inderdaad heel vlak over de toestanden daar in Rusland en ze durft geen echte standpunten in te nemen. Bang voor represailles ? Dat dat een corrupt land is dat weten we toch allemaal.

Mathieu

26 jan 2012, 16:29

Mulder kan dan gelijk hebben, maar zij zal op haar hoede moeten zijn en zeker geen commentar geven op het staatshoofd daar ( want dat is Poetin, en dat het een corrupte kerel is, is al lang geweten. Niet voor niets de baas van de Statie geweest) Zij woont er nog steeds en zou wel eens geen visa meer krijgen om naar hier te komen. Om dan ng maar te zwijgen van al de rest dat in elk corrupt land van toepassing is.

Mathieu

30 jan 2012, 17:18

En Katana, ook mooi wit in Bourg? Hier wel, maar de wegen zijn vrij.

Mathieu

08 feb 2012, 21:16

En de mensen verkopen allemaal hun grote sportbakken ( Ferrari, Porsch, enz....) omdat die in Bxl er zo een zware taks op zet dat ze voor het volgend lopende jaar ( kan al begonnen zijn) soms het zevenvoudige dienen te betalen.