rap
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
HUURDERSBOND V.Z.W. "LIEFST VOOR NIKS"
Verslag van de Bijzondere Algemene Ledenvergadering dd 4 Aug 2008
Aanwezige leden
Voorzitter : Mr Rapke (voor het leven benoemd!)
Ondervoorzitter : is even naar het toilet, maar komt direct
Penningmeesteres : Mvr Indeput
Leden : Mvr Neske (zonder stemrecht)
Daar meer dan 75% van de leden aanwezig is, wordt deze vergadering rechtsgeldig verklaard.
Beslissingen
1. Wegens een depressie van Mvr Indeput wordt overgegaan tot verkiezing van een nieuwe penningmeester.
De kandidatuur van Mvr Neske wordt unaniem aanvaard.
2. Goedkeuring van de jaarrekening.
De voorzitter verontschuldigt zich dat hij het geldkoffertje thuis is vergeten. Wegens de depressie van de voormalige penningmeester zorgde hij tijdelijk voor de liquide middelen van de vzw. Maar hij is dus niet gewend aan het transporteren van gelden, waardoor hij het koffertje vergat mee te brengen.
De jaarrekening wordt goedgekeurd.
3. Bespreking van dreigementen geuit door de voorzitter van de verhuurdersbond V.Z.W. "HOE MEER HOE LIEVER" aan het adres van onze voorzitter.
Deze dreigementen worden unaniem weggelachen (hilariteit)
4. Goedkeuring van de onkostennota van de voorzitter.
Er worden geen opmerkingen geformuleerd, waarvan akte.
De voorzitter beëindigt de vergadering met de woorden : "de bar is open!"
Verslag van de Bijzondere Algemene Ledenvergadering dd 4 Aug 2008
Aanwezige leden
Voorzitter : Mr Rapke (voor het leven benoemd!)
Ondervoorzitter : is even naar het toilet, maar komt direct
Penningmeesteres : Mvr Indeput
Leden : Mvr Neske (zonder stemrecht)
Daar meer dan 75% van de leden aanwezig is, wordt deze vergadering rechtsgeldig verklaard.
Beslissingen
1. Wegens een depressie van Mvr Indeput wordt overgegaan tot verkiezing van een nieuwe penningmeester.
De kandidatuur van Mvr Neske wordt unaniem aanvaard.
2. Goedkeuring van de jaarrekening.
De voorzitter verontschuldigt zich dat hij het geldkoffertje thuis is vergeten. Wegens de depressie van de voormalige penningmeester zorgde hij tijdelijk voor de liquide middelen van de vzw. Maar hij is dus niet gewend aan het transporteren van gelden, waardoor hij het koffertje vergat mee te brengen.
De jaarrekening wordt goedgekeurd.
3. Bespreking van dreigementen geuit door de voorzitter van de verhuurdersbond V.Z.W. "HOE MEER HOE LIEVER" aan het adres van onze voorzitter.
Deze dreigementen worden unaniem weggelachen (hilariteit)
4. Goedkeuring van de onkostennota van de voorzitter.
Er worden geen opmerkingen geformuleerd, waarvan akte.
De voorzitter beëindigt de vergadering met de woorden : "de bar is open!"
Laatst gewijzigd door rapke op 04 aug 2008, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Ja zeg, ik zit hier ook dikwijls luidop te lachen.
Enfin....
Rapke, ten 1ste ik ben geen Jeanne d'Arc noch Jeanneske, zelfs geen amazone.
De Robbe heeft gelijk, zo een KLEIN ZWAK huisvrouwke het gevaarlijke werk laten doen, en meneer zit in de tribune WAFELS en POPCORN te eten. IK die jou altijd een hand boven je hoofd heeft gehouden, awel mercieee.
Mijn kandidatuur voor penningmeesterES trek ik in, trekt gij die Mvr Indeput maar uit de put.
Al die rapke willen helpen opgepast "Stank voor dank".
En nu ga ik het allemaal zeggen tegen Bomi nè.

-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Met tevredenheid stel ik vast dat iedereen mijn huurder zo stillekens aan doorheeft....
Natuurlijk zitten we hier luidop te lachen als Rapke zich bloot geeft, letterlijk en figuurlijk.
We gaan die huurdersbond eens doorlichten.
Ik lees al vanaf mijn 4de levensjaar het staatsblad. Nooit heb ik de statuten zien verschijnen van die zogenaamde huurdersbond.
Een spookvereniging noemen we dat in het vakjargon.
Een illegaal gebeuren en die bar zal wel een stripteasebar zijn.
Ik zit momenteel in een belangrijke vergadering en de tijd ontbreekt me om momenteel dieper op deze zaak in te gaan. Mijn secretaresse is er ook net met de koffie...
tot later
Robke
Natuurlijk zitten we hier luidop te lachen als Rapke zich bloot geeft, letterlijk en figuurlijk.
We gaan die huurdersbond eens doorlichten.
Ik lees al vanaf mijn 4de levensjaar het staatsblad. Nooit heb ik de statuten zien verschijnen van die zogenaamde huurdersbond.
Een spookvereniging noemen we dat in het vakjargon.
Een illegaal gebeuren en die bar zal wel een stripteasebar zijn.
Ik zit momenteel in een belangrijke vergadering en de tijd ontbreekt me om momenteel dieper op deze zaak in te gaan. Mijn secretaresse is er ook net met de koffie...
tot later
Robke
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...
-
neske schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kandidatuur voor penningmeesterES trek ik in
maar allez neske, hebt gij niet gelezen dat de vergadering rechtsgeldig was?!![]()
desalniettemin, robbe mag vertellen wat hij wil, maar Mvr Neske is en blijft penningmeesteres.punt
als voorzitter moet ik toch soms op mijn strepen staan merk ik![]()
verdorie, dat personneel van tegenwoordig,...
en nu moogt ge mij een koffie brengen, want al wat robbe zijn secretaresse kan moet gij ook kunnen he neske.
met een vleugje melk en twee halve suikertjes graag
dank u
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
----
Even een korte samenvatting;
Een waarachtig meesterwerkje van smoelentrekkerij, bankzitterij en vraatzucht, noem ik dat epistel van enen Rapzwans 1ste klas. Misbruik van vertrouwen van genaamde neske, beroep ( huisvrouw ) tussen haakjes omdat het gemelde beroep zééér onderschat is!
Jeanneske van Orleans Tombé de Cheval vond ik een mooie titel voor neske en nu mag ik haar seffens verwachten op de koffie-klets.
Ridder Robrecht enz. ( voor mannen doe ik niet zoveel moeite ) moet niet komen stoefen met dat aanhangsel aan zijn titel. Onrechtmatig verkregen als beloning voor het geven van bijles in de chinese taal aan de neef, het troetelke, van genoemde heiligheid " di Mora y Aragon "
Volgt nog de uitleg en door mezelf als echt erkend bewijs van mijn blauwe bloed . . .
Gisteravond gevonden in een lade waar de geheime familiezaken bewaard worden, een perkament.
--------
De mededeling luidt als volgt:
Aan genaamde - Josefien Bombastisch - ( mijn bet-over-bet-overgrootmoeder ) wordt het recht verleend zichzelf en al haar nakomelingen, de titel te dragen van " Pisse- Blomme " De mooie gele bloemen stonden model voor de naamgeving.
De eer wordt toegekend wegens het jarenlang leveren aan het hof van sappige groene chicorij voor het bakken van kruidenkoeken. Een delicatesse gemaakt met eierdooiers, gehakte chicorij, bloem en melk!
--------
Kan mij dus, als nakomeling, voortaan noemen,
" Bomi van Hasselt de Pisse-Blomme "
Uw dienares.
Even een korte samenvatting;
Een waarachtig meesterwerkje van smoelentrekkerij, bankzitterij en vraatzucht, noem ik dat epistel van enen Rapzwans 1ste klas. Misbruik van vertrouwen van genaamde neske, beroep ( huisvrouw ) tussen haakjes omdat het gemelde beroep zééér onderschat is!
Jeanneske van Orleans Tombé de Cheval vond ik een mooie titel voor neske en nu mag ik haar seffens verwachten op de koffie-klets.
Ridder Robrecht enz. ( voor mannen doe ik niet zoveel moeite ) moet niet komen stoefen met dat aanhangsel aan zijn titel. Onrechtmatig verkregen als beloning voor het geven van bijles in de chinese taal aan de neef, het troetelke, van genoemde heiligheid " di Mora y Aragon "
Volgt nog de uitleg en door mezelf als echt erkend bewijs van mijn blauwe bloed . . .
Gisteravond gevonden in een lade waar de geheime familiezaken bewaard worden, een perkament.
--------
De mededeling luidt als volgt:
Aan genaamde - Josefien Bombastisch - ( mijn bet-over-bet-overgrootmoeder ) wordt het recht verleend zichzelf en al haar nakomelingen, de titel te dragen van " Pisse- Blomme " De mooie gele bloemen stonden model voor de naamgeving.
De eer wordt toegekend wegens het jarenlang leveren aan het hof van sappige groene chicorij voor het bakken van kruidenkoeken. Een delicatesse gemaakt met eierdooiers, gehakte chicorij, bloem en melk!
--------
Kan mij dus, als nakomeling, voortaan noemen,
" Bomi van Hasselt de Pisse-Blomme "
Uw dienares.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
fijn om hier te lezen...
Nochtans wat mij opvalt is dat mannen meer willen bereiken dan dames. Door hun charmes?
Ik breng mijn secretaresse zelf koffie, geef haar af en toe opslag of een pluim en ik merk dat zij daar niet kwaad voor is.
Misschien een tip
bo
Nochtans wat mij opvalt is dat mannen meer willen bereiken dan dames. Door hun charmes?
Ik breng mijn secretaresse zelf koffie, geef haar af en toe opslag of een pluim en ik merk dat zij daar niet kwaad voor is.
Misschien een tip
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
-
-------
Bo wat ben ik blij dat je dat ook merkt, pure mannelijke dictatuur, dat mannelijke " ego " dat zo belangrijk voor ze is.
De jongens moeten iets hebben om zich aan op te trekken, al is het maar Mijnheer de voorzitter, Slippendrager of iets anders in die aard.
Neem daar tegenover een " Vrouw " de zachtheid, vriendelijkheid, gevoeligheid, verantwoordelijkheid, charme en wijsheid, . . . en nog zoveel andere deugden . . . die ze allemaal nodig heeft om een man rond haar vinger te draaien.
Méér moet dat niet zijn!
Bomi van . . . .
Bo wat ben ik blij dat je dat ook merkt, pure mannelijke dictatuur, dat mannelijke " ego " dat zo belangrijk voor ze is.
De jongens moeten iets hebben om zich aan op te trekken, al is het maar Mijnheer de voorzitter, Slippendrager of iets anders in die aard.
Neem daar tegenover een " Vrouw " de zachtheid, vriendelijkheid, gevoeligheid, verantwoordelijkheid, charme en wijsheid, . . . en nog zoveel andere deugden . . . die ze allemaal nodig heeft om een man rond haar vinger te draaien.
Méér moet dat niet zijn!
Bomi van . . . .
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Het is wel zo dat de senseo op het bureel van mijn secretaresse staat en ik val daar niet te pas en te onpas binnen. Ze heeft die senseo mogen kopen op eigen kosten en ook de zakjes brengt ze zelf mee.
Maar ze mag water van de firma gebruiken.
Wij zijn geen liefdadigheidsinstelling.
Rapke ik denk dat we moeten gaan front vormen, jong.
Dat heel seniorennet zit vol dolle mina's...
mvg
Robbe
ps de pisbloem is wel een edele bloem, ze is de enige in het plantenrijk die zich kan klonen. ze dankt haar naam "pisbloem" aan het feit dat ze urineafdrijvend is en goed voor nieren, hart en bloedvaten.
Maar ze mag water van de firma gebruiken.
Wij zijn geen liefdadigheidsinstelling.
Rapke ik denk dat we moeten gaan front vormen, jong.
Dat heel seniorennet zit vol dolle mina's...
mvg
Robbe
ps de pisbloem is wel een edele bloem, ze is de enige in het plantenrijk die zich kan klonen. ze dankt haar naam "pisbloem" aan het feit dat ze urineafdrijvend is en goed voor nieren, hart en bloedvaten.
walk on with hope in your heart
-
dit loopt echt uit de hand, dit mannenbastion staat onder zware druk, maar beste robbe, voor rapke met jou front of wat dan ook zal vormen zal er nog veel water naar de zee stromen
! Nog levendig staat mij voor de geest hoe u ten tijde van het toneel bekomen hebt dat mijn lievelings biermerk niet meer gratis ter beschikking werd gesteld, en hoe u de beginnende romance tussen ondergetekende en lila in de kiem gesmoord hebt!!
samenwerken? no way buddy!!
rapke is op zich mans genoeg om het hoofd te bieden aan misplaatste ondoordachte samenzweerderige aanvallen des vrouwen's zijde
@ Madame Pisseblomme
Heel erg wat u mij naar het hoofd slingert! maar het weze u vergeven.
waarschijnlijk is het zogezegde 'vinden' van een zogezegd 'oud' document u wat naar het hoofd gestegen.
u besluit uw betoog met de wijze woorden : "uw dienares", ewel u mag dat al onmiddellijk in praktijk brengen en mij zo'n stukske kruidenkoek, een kopje koffie (scheutje melk,twee halve suikertjes) brengen.
gegroet
@Mvr BO 59 VR (rare titel overigens)
in uw laatste schrijven dacht ik dat u het had over de mannelijke charmes, en u hebt overschot van gelijk!
vanaf heden krijgt neske van mij elke dag een pluim (mijn kiekens zijn toch aan het verpluimen) en daarbovenop doe ik er nog een dagelijks vaasje verse pisseblommen bij (altijd 't zelfde vaasje wel te verstaan).
zo se
samenwerken? no way buddy!!
rapke is op zich mans genoeg om het hoofd te bieden aan misplaatste ondoordachte samenzweerderige aanvallen des vrouwen's zijde
@ Madame Pisseblomme
Heel erg wat u mij naar het hoofd slingert! maar het weze u vergeven.
waarschijnlijk is het zogezegde 'vinden' van een zogezegd 'oud' document u wat naar het hoofd gestegen.
u besluit uw betoog met de wijze woorden : "uw dienares", ewel u mag dat al onmiddellijk in praktijk brengen en mij zo'n stukske kruidenkoek, een kopje koffie (scheutje melk,twee halve suikertjes) brengen.
gegroet
@Mvr BO 59 VR (rare titel overigens)
in uw laatste schrijven dacht ik dat u het had over de mannelijke charmes, en u hebt overschot van gelijk!
vanaf heden krijgt neske van mij elke dag een pluim (mijn kiekens zijn toch aan het verpluimen) en daarbovenop doe ik er nog een dagelijks vaasje verse pisseblommen bij (altijd 't zelfde vaasje wel te verstaan).
zo se
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Ja watte mannekes
Nu ben ik ook weer wreed geschrokken van de robbe hoor. Ook al zo gierig.
Ze heeft een senseo zelf mogen kopen + de koffiepads.
Wat betreft die dolle mina's
Ik ben er geen zenne, normaal doe ik altijd met de mannen. (Hoe noemde dat spel op tv met Felice nu weer, die vrouwen tegen de mannen
Rapke, ge moogt uw pluimen zelf houden en steekt ze.. nee, dat ga ik niet zeggen, beleefd blijven. Wij hebben zelf 3 kippen dus als ik er wil, zal ik ze zelf wel gaan uittrekken. (Ocharme ons kippetjes
En het toppunt van al, dan zou ik meneer nog moeten koffie brengen. Jade rapke, de tijd dat de vrouwkes "springen" is voorbij jong!!
Het is te hopen dat wij allemaal goed slapen door deze strubbelingen
Slaapwel
neske
ps, jullie zijn een toffe bende
-
------
Heren toch ! ! !
Rapke is geweldig met dat " mannenbastion " je hebt een stukje vergeten te lezen van mijn vorige tekst;
Dát is alles wat er van dat ' bastion ' overblijft als echte vrouwen met jullie klaar zijn. Spaar je de moeite om er 'een strijd der seksen' van te maken.
En Rapke hou op met neske achter haar veren te zitten, ze valt niet voor je bloemetje ook niet voor je veren, dat voel je toch aan je water.
Van water gesproken, Robbe denkt alleen aan, en is geobsedeerd door, water. Dat komt ervan als je altijd aan die beek zit zelfs mijn edele naam
Pisse-Blomme verbasterd hij tot een ordinaire pisbloem. Shame on you!
Medisch advies over vocht afdrijvers, urine en blaasontstekingen, worden in onze kringen in strikte privésfeer besproken. Het is hier zéér ongepast.
Graag wil ik een oproep lanceren aan de nog in leve zijnde ' dolle mina's '
Meiden maak je kenbaar! Verenig U, Weg met de slavernij! De wereld is aan ons!!!
nog altijd ' dienares van het goede doel '
( wat dat ook weze mag )
Heren toch ! ! !
Rapke is geweldig met dat " mannenbastion " je hebt een stukje vergeten te lezen van mijn vorige tekst;
Dát is alles wat er van dat ' bastion ' overblijft als echte vrouwen met jullie klaar zijn. Spaar je de moeite om er 'een strijd der seksen' van te maken.
En Rapke hou op met neske achter haar veren te zitten, ze valt niet voor je bloemetje ook niet voor je veren, dat voel je toch aan je water.
Van water gesproken, Robbe denkt alleen aan, en is geobsedeerd door, water. Dat komt ervan als je altijd aan die beek zit zelfs mijn edele naam
Pisse-Blomme verbasterd hij tot een ordinaire pisbloem. Shame on you!
Medisch advies over vocht afdrijvers, urine en blaasontstekingen, worden in onze kringen in strikte privésfeer besproken. Het is hier zéér ongepast.
Graag wil ik een oproep lanceren aan de nog in leve zijnde ' dolle mina's '
Meiden maak je kenbaar! Verenig U, Weg met de slavernij! De wereld is aan ons!!!
nog altijd ' dienares van het goede doel '
( wat dat ook weze mag )
-
ferry - Lid geworden op: 19 feb 2007, 14:59
amaai amaai ik heb nogal moeten lezen zene
oooh ik zit hier te lachen haha
D'er zitten echt goei dinges in haha
van mij kunt ge een paar eksterpluimen krijgen !!Allemaal !!
Het spijt mij Bomi en Neske maar ik ben geen dolle mina euh geen
dolle huisvrouw
Eigenlijk staan ik aan de kant van de mannen ( ik heb altijd graag naast de man gestaan of nog beter in zijn armen )
en ocharme onze Robbe die wordt nogal onder vuur genomen en hij geeft nog wel zo een belanrijke medische informatie
Trouwens moeten jullie niet in de tuin werken en euh de pisseblommen eruit halen Tot mijn spijt moet ik melden dat ik dat al gedaan heb .
( oei oei , ik ga op mijn donder krijgen nu van het blauwe bloed )
Ik heb de madeliefjes laten staan hoor !!
Ons Rapke is tegenwoordig goed op dreef merk ik
Ik ben benieuwd
Ik heb nog wat koffie over , suiker en melk , wij hebben ook waterleiding hier
maar ik moet dringend op bezoek bij andere seniorennetters !!
Liefs Fernanda
Een glimlach keert steeds naar u terug
-
-------
Fernanda, wat lees ik nu?
ben in form vandaag, voel me wel in de rug aangevallen, wist niet dat ge voor den anderen kant waart. Eendracht maakt macht he!
Secretareskes die in opstand komen tegen hun bazen zijn ook dolle mina's je moet daar geen huisvrouw voor zijn. De meesten konden nog geen kruidkoeken bakken.
Dat is iets wat ik morgen wel ga doen, namiddag met een patattenmeske alle chicoreigroen uit mijn grasperkje gehaald, dat wordt smullen. Wedden dat die mannen daar opvliegen gelijk een bij op nen pot honing, als ge ze de kans geeft natuurlijk ( gezegd met een grijns ) Moet nu wel een manicure hebben want mijn fijne handjes zijn dat vuile werk niet gewoon he!
Ben benieuwd wat er morgen uit het ei zal komen, want broeden doen ze, zeker weten.
Make peace no war ! ! !
Dé roep van de dolle mina's.
Fernanda, wat lees ik nu?
ben in form vandaag, voel me wel in de rug aangevallen, wist niet dat ge voor den anderen kant waart. Eendracht maakt macht he!
Secretareskes die in opstand komen tegen hun bazen zijn ook dolle mina's je moet daar geen huisvrouw voor zijn. De meesten konden nog geen kruidkoeken bakken.
Dat is iets wat ik morgen wel ga doen, namiddag met een patattenmeske alle chicoreigroen uit mijn grasperkje gehaald, dat wordt smullen. Wedden dat die mannen daar opvliegen gelijk een bij op nen pot honing, als ge ze de kans geeft natuurlijk ( gezegd met een grijns ) Moet nu wel een manicure hebben want mijn fijne handjes zijn dat vuile werk niet gewoon he!
Ben benieuwd wat er morgen uit het ei zal komen, want broeden doen ze, zeker weten.
Make peace no war ! ! !
Dé roep van de dolle mina's.
-
@ Robbe (super geheim)
Vandaag ben ik extra vroeg opgestaan om de barricaden te controleren. Die van mij zijn nog stabiel en waterdicht, maar robbe, gij hebt nog wat werk voor de boeg
. Onderandere die smile op uw gezicht : veeg die weg als één van die dolle mina's op u af komt, anders denken ze sebiet dat ge slaafs zijt.
En knipper zo niet met uw ogen als ze u aanspreken, da's een teken van zwakte!
Als ik er zo over nadenk dan is het mss toch niet zo'n slecht idee om (zij het op tijdelijke basis) onze krachten te bundelen
.
En ik heb al een plan de campagne opgesteld
!!!
1° Bomi is duidelijk de aanvoerdster! Die moet dus als eerste aangepakt worden (zie punt 6 van mijn strategie)
2° Neske komt wel in opstand
, maar vrouwen zijn als hooligans in de voetbal, in bende sterk maar alleen ...
Het is jouw taak, Robbe om deze pion af te zonderen van de kudde.
3° We hebben een spionne nodig
, en Ferry lijkt me daar uiterst geschikt voor
. Haar zwakke punt is dat ze compassie heeft met jou - de reden daarvoor is me niet duidelijk, maar soit - dat moet je uitbuiten!!
4° Een andere dame waar we voor moeten opletten is 'BO VR 59'. Die geheime code achter haar naam bevalt me niet
. Waarschijnlijk is dat een super intelligente vrouw die al haar charmes in de strijd zal werpen. Blijf daar weg Robbe, die neem ik wel voor mijn rekening.
5° Lila : meestal van achter de schermen werkzaam. Zal moeilijk op te sporen zijn, en naar het schijnt woont ze in een super beveiligde burcht. Omsingelen en uitroken is de boodschap
.
5° We zullen dus beginnen met Bomi. Deze namiddag zal ze volgens informatie, die ik van Ferry
heb gekregen, enkel gewapend met een patattenmesje
in haar grasperkje ronddwalen, op zoek naar kruiden om ons te bedwelmen.
Ontvoeren voor losgeld
, wat denk jij Robbe?
Beste Robbe, let er op : GEHEIMHOUDING IS ONZE LEUZE
ps : als er nog dolle mina's in uw vizier komen, onmiddellijk melden aan het hoofdkwartier!!!!
Vandaag ben ik extra vroeg opgestaan om de barricaden te controleren. Die van mij zijn nog stabiel en waterdicht, maar robbe, gij hebt nog wat werk voor de boeg
En knipper zo niet met uw ogen als ze u aanspreken, da's een teken van zwakte!
Als ik er zo over nadenk dan is het mss toch niet zo'n slecht idee om (zij het op tijdelijke basis) onze krachten te bundelen
En ik heb al een plan de campagne opgesteld
1° Bomi is duidelijk de aanvoerdster! Die moet dus als eerste aangepakt worden (zie punt 6 van mijn strategie)
2° Neske komt wel in opstand
Het is jouw taak, Robbe om deze pion af te zonderen van de kudde.
3° We hebben een spionne nodig
4° Een andere dame waar we voor moeten opletten is 'BO VR 59'. Die geheime code achter haar naam bevalt me niet
5° Lila : meestal van achter de schermen werkzaam. Zal moeilijk op te sporen zijn, en naar het schijnt woont ze in een super beveiligde burcht. Omsingelen en uitroken is de boodschap
5° We zullen dus beginnen met Bomi. Deze namiddag zal ze volgens informatie, die ik van Ferry
Ontvoeren voor losgeld
Beste Robbe, let er op : GEHEIMHOUDING IS ONZE LEUZE
ps : als er nog dolle mina's in uw vizier komen, onmiddellijk melden aan het hoofdkwartier!!!!