rap

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

Bomi

05 aug 2008, 09:40

-----

Dringend

Medewerkers gezocht !

Zijn er mensen onder de lezers van dit topic die het haken van een maliënkolder nog onder de knie hebben? Materiaal is voorhanden, grote voorraden ‘ kattenstaart ‘ ( zéér sterk ) is ter plaatse. Goede beloning! Maaltijd inbegrepen ( stoemp van boerenkool en worst )

Alleen telefonisch; 000 12 34 56
Xyz.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

Robol

05 aug 2008, 10:59

De geschiedenis herhaalt zich...

Eertijds kreeg ik les van juf Anna Tomie over het menselijk lichaam.
Van haar leerde ik dat de man 23 ribben bezit en de vrouw 24.
Dit heeft te maken met de schepping. God deed de man in slaap om van hem een rib weg te nemen en daarmee de vouw te creëeren. Ik veronderstel dat het een valse rib was. Nu nog wordt de man in slaap gedaan.

Wat heeft ons dat opgebracht? De vrouw liet zich verleiden door een slang. Voor een appel ! Was dit niet gebeurd, zaten we nog in het paradijs...

Nog steeds bestaat die band van de vrouw met die slang. Ze wil gewoon die geur bij zich dragen. Een handtas in slangenleer of schoenen, al dan niet krokodil of slang.

Waar de vrouw het heft in handen neemt, boer let op uw ganzen.

Mijn loopgraven zijn gegraven. Helaas door de zware regenval van de laatste dagen...

mvg

Robbe
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...

neske

05 aug 2008, 11:09

Oei oei oei, mijnen dag is weeral goed sè.

Bomike, gij bent super :lol: :lol:

(Ons rapke en de robbe ook natuurlijk, maar dat ga ik hun niet zeggen sie. Ik ga rapke zijn strategie nog eens goed (zonder te lachen dus) doorlezen.
Dan ga ik mij ook wapenen, met of zonder maliënkolder, en pas op zenne(wij zeggen nie zunne zoals gij rapke ) :x Ik lees graag boeken allé romans met ECHTE mannen die een maliënkolder droegen en niet te laf waren om zich te verschuilen achter een weerloze vrouw.

Zoals den deze sie :wink: Afbeelding

Ps. ik heb die van internet gehaald, dat mag toch hè :roll:

rapke

05 aug 2008, 11:12

Bomi schreef:-----

Dringend

Medewerkers gezocht !

Zijn er mensen onder de lezers van dit topic die het haken van een maliënkolder nog onder de knie hebben? Materiaal is voorhanden, grote voorraden ‘ kattenstaart ‘ ( zéér sterk ) is ter plaatse. Goede beloning! Maaltijd inbegrepen ( stoemp van boerenkool en worst )

Alleen telefonisch; 000 12 34 56
Xyz.
:arrow: algemene mededeling :idea:
:!: betreden op eigen risico :!:
iedereen die dit topic betreedt wordt vanaf nu streng in de gaten gehouden door de SCER* :!:

* Service de Contre-Espionage Robbe (of Rapke - volgens beurtrol)
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

rapke

05 aug 2008, 11:15

neske schreef:
Zoals den deze sie :wink: Afbeelding

Neske, diene gast trekt wel geweldig op Robbe zunne :wink:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

neske

05 aug 2008, 11:22

Neeje, Rapke, dat benne kik 8)

Ik had gauw een baardje en snorreke opgeplakt, dat pak is van Bomi, die had nog een maliënkolder op de zolder liggen van in de tijd uit haar "chateauke"

rapke

05 aug 2008, 11:22

@ Robbe (uiterst geheim)

Zeg Robbe, hebt gij nog die metaaldetector die ik je ten tijde van het toneel uitgeleend heb omdat je dacht zelf mijn huurcenten te kunnen opgraven?

En nog iets, uit goede bron heb ik vernomen dat de dolle mina's zich aan het hergroeperen zijn via PB's. Mss ff informeren bij de leiding van dit net of er niet een tijdelijke panne kan gesimuleerd worden op dit gebied?

neske

05 aug 2008, 11:25

Robbe gezegd
:lol: :lol: Eertijds kreeg ik les van juf Anna Tomie over het menselijk lichaam.
Van haar leerde ik dat de man 23 ribben bezit en de vrouw 24.
Dit heeft te maken met de schepping. God deed de man in slaap om van hem een rib weg te nemen en daarmee de vouw te creëeren. Ik veronderstel dat het een valse rib was. Nu nog wordt de man in slaap gedaan.

En ik veronderstel dat het een valse vouw is. (wordt ook gezegd: een valse plooi)
:lol: :lol:

Inderdaad, nu nog wordt hij in slaap gedaan :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door neske op 05 aug 2008, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.

rapke

05 aug 2008, 11:25

neske schreef:Neeje, Rapke, dat benne kik 8)

Ik had gauw een baardje en snorreke opgeplakt, dat pak is van Bomi, die had nog een maliënkolder op de zolder liggen van in de tijd uit haar "chateauke"
Zeg Neske, roestigt dat spel niet als ge zo als huisvrouwtje de afwas doet? Hahahahahahahaha

rapke

05 aug 2008, 11:28

Neske, ter info, ff op "citaat" rechts boven de tekst klikken, dan moet ge dat allemaal niet overtypen :idea:

neske

05 aug 2008, 11:29

Zeg, dat is in inox 18/10 zenne, dat roest nooit, daarbij IK laat mijn echtgenoot de afwas doen, of een afwasmachine :evil:

En nu ga ik echt aan het koken gaan, seffens heeft mijn ventje nog geen eten door jouw schuld :twisted:

dag rapke :lol: :lol:

Robol

05 aug 2008, 11:33

Wel een typische vrouwelijke maliënkolder
de bustenhouder wordt bovenop gedragen
waarschijnlijk betekent die gele streep
hier mag ik niet geraakt worden

wij houden ook niet van slagen onder de gordel

ik draag mijn gordel op mijn helm (dit ter informatie)

mvg

(v staat hier voor zowel vriendelijke als vijandelijke)

Robbe

rapke

05 aug 2008, 11:33

neske schreef:Zeg, dat is in inox 18/10 zenne, dat roest nooit, daarbij IK laat mijn echtgenoot de afwas doen, of een afwasmachine :evil:

En nu ga ik echt aan het koken gaan, seffens heeft mijn ventje nog geen eten door jouw schuld :twisted:

dag rapke :lol: :lol:
laat hem maar een keer op z'n kinne kloppen, daar wordt een ventje pas echt MAN van. smakelijk, ik ga nu ook aan het eten beginnen, want mijn vrouw kan er niet mee lachen als ze niet op tijd bediend wordt :oops:

neske

05 aug 2008, 11:35

Ja, dat weet ik wel, maar ik heb het gekopiërd en niet overgetypt. Denk je nu dat ik zo dom ben of wat?? :roll:

Robol

05 aug 2008, 11:35

ja dat is zo als je onder de sloef ligt

gelukkig heb IK daar geen last van...