rap
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Begint ook maar rap aan 't eten, of ge moogt vandaag niet meer buiten spelen!Robol schreef:ja dat is zo als je onder de sloef ligt
gelukkig heb IK daar geen last van...
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
Ben volop telefoons aan 't aannemen!
Neske volhouden hulp is op komst, gebruik als het moet uwen knuppel met pinnekeshaar erop ( stekelvarkenspinnen ) zéér pijnlijk!
Lap, wéér telefoon en 'k moet nog aan mijne stoemp verder doen!
Haleluja, wéér een goede tip binnen gekregen, nog snel een oproep!
Dames verenigt U tegen de mannelijke supprimasie ( amaai wat een woord ) we laten ons niet kisten, die zijn alleen goed voor appelsienen. Mannen hebben ribben nodig om sterk te zijn, vrouwen alleen een lieve lach en één vingertje !!!!!
Bomi van je weet wel . . .
Neske volhouden hulp is op komst, gebruik als het moet uwen knuppel met pinnekeshaar erop ( stekelvarkenspinnen ) zéér pijnlijk!
Lap, wéér telefoon en 'k moet nog aan mijne stoemp verder doen!
Haleluja, wéér een goede tip binnen gekregen, nog snel een oproep!
Dames verenigt U tegen de mannelijke supprimasie ( amaai wat een woord ) we laten ons niet kisten, die zijn alleen goed voor appelsienen. Mannen hebben ribben nodig om sterk te zijn, vrouwen alleen een lieve lach en één vingertje !!!!!
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
supprimasieBomi schreef:
Dames verenigt U tegen de mannelijke supprimasie ( amaai wat een woord )
idd Bomi, moeilijk woord
Wij echte mannen schrijven "suprematie", he Robbe, maar wij zijn dat woordje ook gewoon he
sorry dat ik je voor één keer op een woord aanval, Bomi, maar in de oorlog en in de liefde zijn alle middelen geoorloofd
En nog iets, Bomi, vind je dat echt nodig om foto's van vroeger van jou en mij uit de oude doos te halen? Spijtig dat men MIJ niet ziet op die foto
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Hahahahaaa (lachen is gezond)
Bomi gij hebt dat goed gedaan met die foto.
Is dat "hun" secretaresse? Haha haha, daar zou ik geen koffie van aannemen zenne
En euh....als ik het goed begrijp is dat rapke zijn achterwerk?? Hmm nie mis moet ik zeggen
Maar ik zou een donkerblauw kleurige broek genomen hebben, dat slankt wat meer af.
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
@ Robbe (uiterst geheim)
Zeg Robbe, hebt gij nog die metaaldetector die ik je ten tijde van het toneel uitgeleend heb omdat je dacht zelf mijn huurcenten te kunnen opgraven?
Rapke
die detector is met een camion onderweg, samen met een hoop oud ijzer dat ik er mee gevonden heb. Dat kan je verkopen, stuur het maar even door de pletwals in je achtertuin, dan neemt het minder plaats in.
Die oude bommen en granaten uit de 2de wereldoorlog hebben toch geen historische waarde denk ik.
Zeg Robbe, hebt gij nog die metaaldetector die ik je ten tijde van het toneel uitgeleend heb omdat je dacht zelf mijn huurcenten te kunnen opgraven?
Rapke
die detector is met een camion onderweg, samen met een hoop oud ijzer dat ik er mee gevonden heb. Dat kan je verkopen, stuur het maar even door de pletwals in je achtertuin, dan neemt het minder plaats in.
Die oude bommen en granaten uit de 2de wereldoorlog hebben toch geen historische waarde denk ik.
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
'Mij voor jouw rekening nemen' : niet doen rapke ........ lezers... jullie zijn getuige dat ik heb verwittigd.
Een gewaarschuwd man is er hoeveel waard?
0,5% van de mensen van de sen die ik ooit heb aangesproken zijn ervan overtuigd dat ik een vreselijk (VR) mens ben. Dat zegt genoeg toch. Geloof me, ze hebben volkomen gelijk.
bo
0,5% van de mensen van de sen die ik ooit heb aangesproken zijn ervan overtuigd dat ik een vreselijk (VR) mens ben. Dat zegt genoeg toch. Geloof me, ze hebben volkomen gelijk.
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
heu ... ja?neske schreef:Ja, dat weet ik wel, maar ik heb het gekopiërd en niet overgetypt. Denk je nu dat ik zo dom ben of wat??
in elk geval Neske, het is niet slim mee te doen met de verliezende partij
Denk er nog eens goed over na, en schaar u aan de zijde van de uiteindelijke overwinnaars
-
BO59VR schreef:'Mij voor jouw rekening nemen' : niet doen rapke ........ lezers... jullie zijn getuige dat ik heb verwittigd.
Beste BO 59 VR , als leider (want van robbe horen we niet veel!)van de oppositie tegen de VDVTOVDT* ben ik verplicht om alle pogingen tot overname van ons fort te verijdelen. MET ALLE MIDDELEN![]()
![]()
*Vereniging Der Vrouwen Tot Overname Van Dit Topic
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
-
Rapke ik ' beken ' ben een goed verliezer, er staat een péétje te veel. Ondertussen is het wel al een oud péétje maar die tellen in mijn ogen ook nog mee.
Zal in 't vervolg mijn dikke V.D. erbij halen, onvergeeflijk vind ik dat voor mezelf. Wie wil schrijven en dat aan anderen laten lezen moet dat juist doen.
Hoeveel zweepslagen staan er op dat péétje?
Ga nu naar Bruno kijken, dan kan ik lachen met anderen die foute antwoorden geven in zijn quizke!
Mvg.
Bomi.
-
-
Rapke ik ' beken ' ben een goed verliezer, er staat een péétje te veel. Ondertussen is het wel al een oud péétje maar die tellen in mijn ogen ook nog mee.
Zal in 't vervolg mijn dikke V.D. erbij halen, onvergeeflijk vind ik dat voor mezelf. Wie wil schrijven en dat aan anderen laten lezen moet dat juist doen.
Hoeveel zweepslagen staan er op dat péétje?
Ga nu naar Bruno kijken, dan kan ik lachen met anderen die foute antwoorden geven in zijn quizke!
Mvg.
Bomi.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
lieve Bomi,
Je niet te vlug als verliezer opgeven. Wanneer je even terugscrolt, zal je zeker nog schrijffouten treffen.
...een gelijkspel...
een fijne avond
bo
Je niet te vlug als verliezer opgeven. Wanneer je even terugscrolt, zal je zeker nog schrijffouten treffen.
...een gelijkspel...
bo
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
vooral geen rubberen handschoenen aandoen als er electriciteit opstaat en een niet geïsoleerde draadtang nemen...het geeft een heel prettig gevoel...neske schreef:Bomieeeee!!
Zo een knuppel heb ik niet, maar in de buurt staan weiden met "pinnekesdraad" daar kan ik ook een stuk van afknippen, ik zal dat wel "arranjeren"![]()
ps een simpel huisvrouwketrekt hare plan wel.
![]()
neske
En als er een stier in de wei staat, best een rode bloes aandoen, een stier is kleurenblind...
-
Toch even raad vragen aan de vrouwen.
We zitten hier in ons fort en ik wil de kookwas doen
We willen proper blijven é
Maar in het kookboek van de Boerinnenbond staat er niets over de kookwas.
Kan er iemand raadgeven?
We zitten hier in ons fort en ik wil de kookwas doen
We willen proper blijven é
Maar in het kookboek van de Boerinnenbond staat er niets over de kookwas.
Kan er iemand raadgeven?