rap
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
Rapke,
Wil je charmeren in den Aldi
schrijf dan veel poëzie
euro's vallen binnen als suikergoed
koop maar al een ander erfgoed.
bo
Wil je charmeren in den Aldi
schrijf dan veel poëzie
euro's vallen binnen als suikergoed
koop maar al een ander erfgoed.
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
-
Dag iedereen . .
Het wordt stilaan tijd dat ik me hier met al die rare hersenkronkels weer eens laat lezen.
Punt1: van die gedaanteverwisseling van rapke naar neefje, geloof ik geen fluit.
Punt2: rapke klein of groot, maakt niet uit, dat fouten schrijven is al lang passez, praat ik niet meer over.
Punt3: Dat klavertje vier is heel goed geprobeerd maar wie het dan ook was die je op het oog had ' uwen lijm plakt niet '
Punt 4: Neske heeft gelijk als ze het van de Robbe gemeen vindt cadeauadvies te vragen aan rap via de menukaart.
Punt5: Die belle-fleur van den Aldi heeft dus blijkbaar ook niet in rapke zijn haring gebeten.
Punt6: Robbe met al uw eigendommen, intresten en voordelen in natura moet je nu niet te gierig zijn voor een paar kilo mosselen van nog geen 6 euro.
Kortom het komt er bij het gewone volk altijd op aan ze eens de waarheid te zeggen, ongezouten dan. Met zout is natuurlijk iets anders.
Welwillende groeten,
Bomi
-
-
Dag iedereen . .
Het wordt stilaan tijd dat ik me hier met al die rare hersenkronkels weer eens laat lezen.
Punt1: van die gedaanteverwisseling van rapke naar neefje, geloof ik geen fluit.
Punt2: rapke klein of groot, maakt niet uit, dat fouten schrijven is al lang passez, praat ik niet meer over.
Punt3: Dat klavertje vier is heel goed geprobeerd maar wie het dan ook was die je op het oog had ' uwen lijm plakt niet '
Punt 4: Neske heeft gelijk als ze het van de Robbe gemeen vindt cadeauadvies te vragen aan rap via de menukaart.
Punt5: Die belle-fleur van den Aldi heeft dus blijkbaar ook niet in rapke zijn haring gebeten.
Punt6: Robbe met al uw eigendommen, intresten en voordelen in natura moet je nu niet te gierig zijn voor een paar kilo mosselen van nog geen 6 euro.
Kortom het komt er bij het gewone volk altijd op aan ze eens de waarheid te zeggen, ongezouten dan. Met zout is natuurlijk iets anders.
Welwillende groeten,
Bomi
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Ach het is het gebaar dat telt...
Vorig jaar had ik hem voor zijn verjaardag een lotje van de tombola gegeven. Hij had toch maar mooi prijs...een bon voor een gratis behandeling in een schoonheidsfarm (met sauna).
Ze hebben daar naar het schijnt nogal gelachen...
Vorig jaar had ik hem voor zijn verjaardag een lotje van de tombola gegeven. Hij had toch maar mooi prijs...een bon voor een gratis behandeling in een schoonheidsfarm (met sauna).
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Robbe, ge stond er zelf op om mee te gaan heRobol schreef:Ach het is het gebaar dat telt...
Vorig jaar had ik hem voor zijn verjaardag een lotje van de tombola gegeven. Hij had toch maar mooi prijs...een bon voor een gratis behandeling in een schoonheidsfarm (met sauna).![]()
-
@ Neske,
Bedankt meiske, zo'n beetje waardering doet mij mijn blauwe plekken vergeten
. En Robbe hoeft niet te weten welke Aldi dat is, hij is nog capabel om mij mijn snoepje te komen afsnoepen
@ BO,
Ik wens niet te charmeren in de Aldi, maar voor één keer liep daar zo'n vers stuk(je) vlees rond. Normaal dat een man als ik dan poëtisch wordt he
@ Robbe,
Mosselgroenten is ok, maar die bussel selder daar bovenop heb ik echt niet nodig hoor
@ Bomi,
punt 1 : ge hebt gelijk, want 't is mijn broertje
punt 2 : bedankt dat ge het zo oppakt
punt 3 : wie zegt dat ? de aanhouder wint!!
punt 4 : volledig mee eens
punt 5 : tijd brengt raad
punt 6 : ik trek mijn mosselen zelf aan het staketsel in Nieuwpoort
Tenslotte : Nooit zout op mosselen strooien, die beestjes kunnen daar echt niet tegen
mvg,
rapke (de echte)
P.S. : als ge mijn broer ziet passeren, geen compassie tonen he, hij heeft het zelf gezocht
Bedankt meiske, zo'n beetje waardering doet mij mijn blauwe plekken vergeten
@ BO,
Ik wens niet te charmeren in de Aldi, maar voor één keer liep daar zo'n vers stuk(je) vlees rond. Normaal dat een man als ik dan poëtisch wordt he
@ Robbe,
Mosselgroenten is ok, maar die bussel selder daar bovenop heb ik echt niet nodig hoor
@ Bomi,
punt 1 : ge hebt gelijk, want 't is mijn broertje
punt 2 : bedankt dat ge het zo oppakt
punt 3 : wie zegt dat ? de aanhouder wint!!
punt 4 : volledig mee eens
punt 5 : tijd brengt raad
punt 6 : ik trek mijn mosselen zelf aan het staketsel in Nieuwpoort
Tenslotte : Nooit zout op mosselen strooien, die beestjes kunnen daar echt niet tegen
mvg,
rapke (de echte)
P.S. : als ge mijn broer ziet passeren, geen compassie tonen he, hij heeft het zelf gezocht
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Volgens mij is het allebei Rapke, de 2de tweede foto is genomen na het verorberen van een bussel selder, hij ziet dan altijd wat bleker en zijn oren zijn dan ietsje groter...
walk on with hope in your heart
-
-
-
-
Zeg kleine man denk nu eens ff na,
Laat alles wat onder die pet zit nu eens efkes zijn werk doen, of is het daar vooz, leeg. Hoe kun je nu meedoen aan een vraag wie de echte rapke is en wie de neef.
Hopelijk zal je jezelf toch wel kennen zeker.
De prijs is een fles Hasseltse jenever, bij mij af te halen !!! Opsturen kan niet is te duur.
Mvg.
Bomi
-
-
Zeg kleine man denk nu eens ff na,
Laat alles wat onder die pet zit nu eens efkes zijn werk doen, of is het daar vooz, leeg. Hoe kun je nu meedoen aan een vraag wie de echte rapke is en wie de neef.
Hopelijk zal je jezelf toch wel kennen zeker.
De prijs is een fles Hasseltse jenever, bij mij af te halen !!! Opsturen kan niet is te duur.
Mvg.
Bomi
-
BROER! Bomi BROER, niet neefBomi schreef:-
-
-
wie de neef.
Mvg.
Bomi
Die Hasseltse staat me wel aan, en aangezien er toch maar één meedoet aan die wedstrijd (ge weet wel wie zekers?), en aangezien die mij kent, is dat niet eerlijk
Maar ik heb een idee, wij komen alle twee naar Hasselt, we beginnen samen aan die fles, en wie het eerst flauwe kul uit zijn botten slaat is verloren
De winnaar krijgt dan de tweede fles die ge zekers nog ergens verborgen hebt!!!!
Bomi kennende wordt dit een spannende wedstrijd
-
Rapke, ik protesteer kleine rapke was toch je neefje?
Wat je voorstel betreft ik ben volledig akkoord, dat had je niet
verwacht denk ik.
Kom maar af de jenever ligt in Hasselt altijd koud en nog wel in
de DVries. Denk eraan het zijn literflessen, breng dan maar een
middel tegen haarpijn mee.
Ik verwacht je, ben dus nu ' in blijde verwachting ' en dat op
mijn leeftijd. Een mirakel!
bomi
Wat je voorstel betreft ik ben volledig akkoord, dat had je niet
verwacht denk ik.
Kom maar af de jenever ligt in Hasselt altijd koud en nog wel in
de DVries. Denk eraan het zijn literflessen, breng dan maar een
middel tegen haarpijn mee.
Ik verwacht je, ben dus nu ' in blijde verwachting ' en dat op
mijn leeftijd. Een mirakel!
bomi
-
Bomi
Klein Rapke is mijn tweelingbroer, maar laatstgeboren, dus wat kleiner dan ik, vandaar Klein Rapke he
Hij is ook veel ambetanter dan ik, vandaar dat ik hem tot nu toe verzwegen had
Maar oké, die wedstrijd. Gij ziet dat weeral veel te simpel he Bomi
Ten eerste moet het vervoer georganiseerd worden. Daar ik geen eigen middelen heb kom ik met de trein,tram en bus. Ik doe dat uit milieuoverwegingen, de Robbe uit gierigheid
Er dient door de organisator(gij dus) op gelet te worden dat ik niet op dezelfde bus terecht kom als mijn tegenstrever.
Ten tweede, de jenever mag niet uit de diepvries komen. Ik drink nooit jenever uit de diepvries, omdat ik wegens milieuoverwegingen zo'n toestel niet in huis heb.
Ten derde omdat het rap moet gaan, want mijn trein vertrekt terug om 19hr, wordt de jenever geschonken in bierglazen. Vergeet ook niet een paar versnaperingen voor tijdens de wedstrijd en een flinke maaltijd erna.
Ten vierde een paar buren van u mogen mij komen toejuichen, maar daarin ook niet overdrijven he!
Ten vijfde er dient gezorgd te worden voor een veldbedje voor Robbe, waar hij kan rusten terwijl ik de fles verder leeg maak
Zo Bomi, dat is het voorlopig
groetjes,
rapke
Maar oké, die wedstrijd. Gij ziet dat weeral veel te simpel he Bomi
Ten eerste moet het vervoer georganiseerd worden. Daar ik geen eigen middelen heb kom ik met de trein,tram en bus. Ik doe dat uit milieuoverwegingen, de Robbe uit gierigheid
Er dient door de organisator(gij dus) op gelet te worden dat ik niet op dezelfde bus terecht kom als mijn tegenstrever.
Ten tweede, de jenever mag niet uit de diepvries komen. Ik drink nooit jenever uit de diepvries, omdat ik wegens milieuoverwegingen zo'n toestel niet in huis heb.
Ten derde omdat het rap moet gaan, want mijn trein vertrekt terug om 19hr, wordt de jenever geschonken in bierglazen. Vergeet ook niet een paar versnaperingen voor tijdens de wedstrijd en een flinke maaltijd erna.
Ten vierde een paar buren van u mogen mij komen toejuichen, maar daarin ook niet overdrijven he!
Ten vijfde er dient gezorgd te worden voor een veldbedje voor Robbe, waar hij kan rusten terwijl ik de fles verder leeg maak
Zo Bomi, dat is het voorlopig
groetjes,
rapke