Met R & B door de feesten heen

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

rapke

18 dec 2011, 09:17

Beste tante Ria en nonkel Leopold !
Bedankt voor de wensen en van 't zelfde :lol:

Rapke :wink:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

rapke

18 dec 2011, 10:15

Een prijsvraag inrichten (fout gedicht)en vergeten van de prijs te vermelden, hoe dom kan een mens zijn :roll:
Gelukkiglijk heeft Bo'ke mij daar op attent gemaakt :lol: Ja, zij let op zo'n details he :?
Neske (34), YNA (36), Assa (27) en Bomi (33) hebben meegedaan zonder daarop te letten, wat bewijst dat ik hier niet de enige onbesuisde persoon ben 8O (De getallen verwijzen naar het aantal vermoedelijke fouten in het gedicht, niet naar hun leeftijd :twisted: ).
Maar goed, de te winnen prijs moet natuurlijk vermeld worden, anders krijg ik weer kritiek in de vorm van : " 't is Rapke weer zunne !" of "Veel beloven en weinig geven enz ..." :roll:
Ik wens dus bij deze Bo'ke te loven met haar scherpzinnigheid inzake alle wedstrijden die Rapke reeds in het verleden georganiseerd heeft, al kan ik niet altijd akkoord gaan met haar opmerkingen. Maar deze keer wel dus :!:
Met het ongeduld voor ogen van al wie aan zulke wedstrijden deelneemt ( :roll: ) wens ik dus het hiaat in mijn dienstverlening op te vullen door het noemen van de prijs. Echter, er is een keerzijde aan de medaille : de aantrekkelijkheid van de beloning zal recht evenredig zijn aan het aantal deelnemers, m.a.w., er zullen nog meer mensen willen deelnemen, wat dan weer de winstkansen van bovengenoemden vermindert :idea:
Maar goed, de prijs dus :arrow:
De mooie prijs die u kunt bekomen door mee te doen aan de wedstrijd op blz 9 van dit topic is .....................................
DE KERSTBOOM VAN RAPKE *!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Af te halen na 10 Januari 2012. (voor uw eigen gemak inzake transport is de wortel al verwijderd)
U kunt nog mee doen aan de wedstrijd t/m 25 Dec 2011
ps : U hebt ook recht op de afgevallen naalden, mits medebrenging van eigen stofzuiger (kleine bijdrage van €0.50 per gezogen minuut)

Pfffff, ik ben Bo'ke dankbaar dat ze me op dit mankement gewezen heeft, want geef toe, zo'n wedstrijd moet uiterst eerlijk verlopen 8O

Rapke, opgelucht :wink:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

Bomi

18 dec 2011, 10:35

-
-

Rapke, natuurlijk moet je bo,ke bedanken voor haar
rechtvaardig inzicht, zij heeft dat! punt.

Wat mij opvalt is de houdbaarheidsdatum van je wedstrijd;
moet dat niet 28 Dec. zijn Feestdag van . . . Juist.

Nog een fijne zondag voor iedereen.

bomi.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

rapke

18 dec 2011, 11:02

Bestebovenstebeste Bomi
Ik wou jou niet bevoordelen in deze prijskamp :lol:

Rapke, eerlijk :wink:

rapke

18 dec 2011, 11:28

Ah ja, nog vergeten te zeggen :
Vanaf heden zijn evt klachten ivm de kerstwedstrijd te richten aan volgend adres :

Privé van Bo'ke

Rapke, handen wassend in onschuld :wink:

YNA

18 dec 2011, 11:51

BerichtGeplaatst: Vr 16 Dec 2011, 23:36 Onderwerp: Reageer met quote
YNA schreef:

Ik wens iedereen een knusse avond goed droog !
Groetjes
Yna

Beste YNAake,
die bloem, van welk merk is die ?

Rapke, nieuwsgierig Wink

Rapke dat is de pesaffranus, een heel mooie bloem.

:lol: :lol:

Yna opgezocht. :lol:
Wees blij en geniet.

rapke

18 dec 2011, 11:56

Euh ... rare naam voor zo'n schoon meiske vind ik :oops:
Allez, wie noemt er zijn dochter nu pesaffranus :roll:

Rapke, verwonderd :wink:

rapke

18 dec 2011, 12:21

DIENSTMEDEDELING
Bo'ke is overrompeld door het vele werk dat onze prijsvraag met zich mee brengt. Ze wil in alle rust en in zelfopgelegde afzondering kunnen oordelen over de resultaten.
Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen op brengen, want een zware last rust nu op haar frêle schouders :roll:
Bo'ke heeft dus besloten om de sereniteit op te zoeken en zich uit de topic terug te trekken tot aan de prijsuitdeling :o
Laat ons één minuut stilte houden om deze beslissing te waarderen :
....................................................................................................
.....................................................................................................
......................................................................................................
Dank u wel 8O
Wat haar ook siert, en wat ik ten zeerste waardeer, is dat Bo'ke besloten heeft om de kosten van het stofzuigen terug te betalen (via Rapke, want per minuut zijn daar €0.10 inbegrepen voor de slijtage aan mijn stekkerdoos).
Ik geef een voorbeeld :
U wenst alle naalden mede te nemen, bijgevolg : 5 minuten stofzuigen.
5 x €0,50 = €2,50
5 x €0,10 = €0,50
U krijgt dus €2,00 teruggestort. Geef toe, in deze tijden een buitenkansje
Deze getallen zijn BTW inc !

Rapke, pffffff :wink:

Bomi

18 dec 2011, 12:40

-
-

Lieve Bo,ke

Laat je niet doen door die ' smuis ' in het mooi Nederlands
' een geslepen vos ' afzondering of niet ook daar heeft men
TV PC GSM en alle moderne toestanden.

Hij is niet te vertrouwen, je krijgt een kerstboom, wat doet hij
met de bollen en frutsels die er aanhangen, krijg je die mee?
Die boom alleen is voor vuurkestook!

Grrrrrr

bomi
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

Assa

18 dec 2011, 12:41

Ha de Rap :lol:

Aan zo een wedstrijd doe ik niet mee,ge zijt ne echte politieker :evil:

ten andere ik haat kerstbomen,heb mij zo een minike gekocht :)
geen stofzuiger geen stroom,het enigste dat men leest is besparen en nog meer besparen :lol: :wink:

grtjs en hou jullie goed.. assa
Groetjes van assa

rapke

18 dec 2011, 12:46

Ten eerste !!! Bomi, moeit u niet :evil:
Ten tweede !!! Assaake, ge vergeet dat ge al mee gedaan hebt (ge hebt 27 fouten gemeld)

Rapke, ik zeg het nogmaals : Opmerkingen over de wedstrijd via Bo'ke haar privé aub :roll:

rapke

18 dec 2011, 12:51

Bomi schreef:-
-

Lieve Bo,ke

afzondering of niet ook daar heeft men
TV PC GSM en alle moderne toestanden.

Grrrrrr

bomi
In West -Vleteren (waar Bo'ke naartoe gaat) bestaat dat allemaal niet !!!
En Beau-Mieke, let wat op met dat gegrol (grrrrrr). Het jachtseizoen is nog open :!:

rapke

18 dec 2011, 12:58

Oei :oops: Ik krijg juist een privéke van Bo'ke, dat ze zich wil voorbereiden op haar retraite in West-Vleteren. Heeft er iemand nog ergens een bak bruine van 12° staan om alvast wat te oefenen ?
Manmanman, als Bo'ke zich ergens voor engageert dan gaat ze er voor zunne :roll:

Rapke, nuchter :wink:

YNA

18 dec 2011, 13:33

Afbeelding

Nog een gezellige zondaq iedereen !
Groetje
Yna

Rapke zijn geschenk pffffffff. (je zal er nog een fijne winst aan overhouden, fijne collega)
:twisted: :roll: :lol:
Wees blij en geniet.

rapke

18 dec 2011, 13:54

Ynaake, bedankt voor de wensen en ook proficiat gewenst met nog een jaartje bij :lol:

Rapke, vriendelijk :wink: